Ki
door Kim92 May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend.
Vervolgens heb ik gebeld met het betreffende hotel en daar wordt gezeg dat ze met dagprijzen werken en dat in juni, hoogseizoen, de prijzen hoger liggen. Met dit antwoord ben ik niet geholpen. Zie afbeelding.

2478 5 Rapporteer

Topantwoord

sira
door sira - May 13, 2024 om 20:03
2368 Antwoorden / 24 Vragen

Ik zie bij uw boeking staan "boekbaar vanaf 2 nachten", dit staat ook bij de andere kamers op hun website vermeld. U boekt slechts 1 nacht, daarom vermoed ik dat ze u extra kosten in rekening brengen, omdat het hotel aan u ook meer werk heeft.
Ze hebben liever 2 gasten voor minimaal 2 nachten dan 2 x 2 gasten één nacht.

mahadma
door mahadma - May 13, 2024 om 20:06
11578 Antwoorden / 51 Vragen
mahadma
door mahadma - May 13, 2024 om 20:08
11578 Antwoorden / 51 Vragen

Er zijn inderdaad seizoen prijzen in vakantie. Hoogseizoen is duurder als voor of naseizoen. Dit behoort wel aangeven worden. Ik lees ook vanaf 2 dagen, dus wellicht dat daar de bottleneck zit.

sira
door sira May 13, 2024 om 20:17
2368 Antwoorden / 24 Vragen

Ik denk ook dat het door die ene nacht komt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 13, 2024 om 20:24
2100 Antwoorden / Vragen

Beetje raar verhaal want er lijkt mij geen sprake van ineens als die prijzen beiden op dat scherm staan, of keek TS ineens naar de rest van de pagina?

rj
door rjw - May 14, 2024 om 19:21
3281 Antwoorden / 5 Vragen

Even geprobeerd en ik zie niets vreemds. 141,50 als ik selecteer, 141,50 als ik iDeal gebruik om te betalen.