Misleid bij hotel boeking
Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend.
Vervolgens heb ik gebeld met het betreffende hotel en daar wordt gezeg dat ze met dagprijzen werken en dat in juni, hoogseizoen, de prijzen hoger liggen. Met dit antwoord ben ik niet geholpen. Zie afbeelding.
Topantwoord
Ik zie bij uw boeking staan "boekbaar vanaf 2 nachten", dit staat ook bij de andere kamers op hun website vermeld. U boekt slechts 1 nacht, daarom vermoed ik dat ze u extra kosten in rekening brengen, omdat het hotel aan u ook meer werk heeft.
Ze hebben liever 2 gasten voor minimaal 2 nachten dan 2 x 2 gasten één nacht.
Er zijn inderdaad seizoen prijzen in vakantie. Hoogseizoen is duurder als voor of naseizoen. Dit behoort wel aangeven worden. Ik lees ook vanaf 2 dagen, dus wellicht dat daar de bottleneck zit.
Ik denk ook dat het door die ene nacht komt.
Beetje raar verhaal want er lijkt mij geen sprake van ineens als die prijzen beiden op dat scherm staan, of keek TS ineens naar de rest van de pagina?
Even geprobeerd en ik zie niets vreemds. 141,50 als ik selecteer, 141,50 als ik iDeal gebruik om te betalen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wat kan ik doen wanneer de Hogeschool voor de Kunsten Den Haag haar eigen geschillenregeling niet uitvoert?
De Hdk heeft een geschilenregeling.https://www.hogeschoolderkunsten.nl/storage/documents/Geschillenregeling-HdK.pdf
Ik heb via het adres klachtenloket@hdk.denhaag.nl een klacht ingediend maar deze is nooit in behandeling genomen door deze hogeschool. Ik heb mijn klacht gerappelleerd maar de klacht is na maanden nog steeds niet in behandeling genomen? Mijn klacht voldoen aan de vormeisen
...
Lees meer
Ben ik nu de enige..?
Ik vraag me af of ik de enige ben die in zijn kast een hoop navullingen(8!) heeft staan van die mini sprays (toiletverfrissers)puur en alleeen omdat de houders het niet uithouden. Ze gaan bij mij meestal tijdens de eerste flacon kapot ... dan blijf je zitten met een navulling, losse houders zijn niet te koop.
Dus blijf je houders kopen met vullingen ....
Bij navraag Jumbo(losse houders)
...
Lees meer
Verkeersoverlast. Wat kan ik doen?
Ik ervaar sinds 2- 3 jaar een enorme hinder van het verkeer, zelfs zo erg dat ik er psychisch onder te lijden heb. In 2019 heb ik mijn huidige huurwoning betrokken en wat was ik gelukkig! En ja, toen lag de weg er natuurlijk ook al. Nu zou je denken; waarom dan aan een weg gaan wonen? De eerste 2 jaren had ik hier geen last van en het verkeer is in korte tijd in veelvoud toegenomen vo ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer