holstein
door holstein Dec 17, 2005 om 11:07
Computers & telefonie

Antivirus van @HOME

Zijn er mensen die ervaring hebben met de PC Antivirus van @HOME die door hun wordt aangeboden voor abonnees ?
Het is nu nog gratis, maar gaat in 2006 €1,95 p/mnd. kosten en is exclusief voor abonnees, maar is toch een redelijke prijs als het tenminste een goed product blijkt te zijn natuurlijk !
Het zou voor mij een optie zijn om het te nemen, maar zijn er mensen die er mee werken en geeft het problemen op je systeem of firewall of iets dergelijks.
Wat zijn de ervaringen ?

Henk

711 5 Rapporteer

is
door isidor - Dec 17, 2005 om 11:44
42 Antwoorden / 7 Vragen

Antivirus van @HOMe: 12x€ 1,95=€ 23,4 x 2,20371 = fl. 51,57 p.jr.;

AntiVir SE Classic      : 12x€ 0,00=€ 0,00 x 2,20372 = fl. 00,00 p.jr.

holstein
door holstein - Dec 17, 2005 om 11:49
922 Antwoorden / 16 Vragen

Wat is dit voor onzinnig antwoord, gelukkig reken je ook nog even om van euro's naar guldens, wordt je blij van zeker.........
Als je je verveelt kun je beter iets anders gaan doen !

sa
door sasquatch - Dec 17, 2005 om 11:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

Geen probleem ! Werkt perfect.

Probleem met veel virus scanners is dat ze vaak on-nodige ballast
veroorzaken op de databus van je processor. maw. het anti4us prg. heeft
een waslijst aan handelingen nodig die af en toe afgehandeld moeten
worden. Nu is dat bij mij met een Pentium 4 Hte processor en een enorme
hoeveelheid intern geheugen geen probleem, maar als je een wat ouder
type machine hebt, bijvoorbeeld zonder Dual-Core en of Hypertreading
processor en een beperkte hoeveelheid geheugen, vaak wel een probleem.
Tip: kijk eerst wat voor soort machine je gebruikt. Als er ruimte over
is voor extra ballast zoals dit soort programmas installeer het gerust,
want inderdaad ik kan als gebruiker van @home de boel gratis downloaden
en elke keer laten updaten. Maar wel wanneer ik dat wil.

is
door isidor - Dec 17, 2005 om 12:23
42 Antwoorden / 7 Vragen

Tjonge; wat een kort lontje!

Maar ja; als je graag geld uitgeeft als je voor niks een prima antivirusprgramma kan gebruiken!

holstein
door holstein - Dec 17, 2005 om 14:20
922 Antwoorden / 16 Vragen

Niks kort lontje.........geef dan een reaktie/antwoord op de vraag en kom niet met een antwoord van iemand van 7 jaar, want dat soort hebben we hier al zat op de forums......
OKE ? .....en ga nu maar even buiten spelen........