Cookies
door Cookies Sep 2, 2017 om 10:41
Computers & telefonie

Antwoord op @reflecs

Reflecs, er is nu al tig keer gemeld dat antwoorden niet geplaatst worden, maar desondanks blijven mensen vragen stellen en reageren. Alleen in het reactieveld bij oude vragen kan wel gereageerd worden.

Ondanks dat BNNVara zegt een nieuws- en mediabedrijf te zijn, wordt er blijkbaar door de (internet)redactie alleen in kantoortijden gewerkt: vrijdag om 17 uur wordt de deur dicht getrokken en maandagochtend om 9 uur worden de laptops weer aangezet. En de NPO wil meer focussen op online media???? Nou, begin dan eerst maar eens je werktijden uit de vorige eeuw lost te laten!

Antwoorden op vragen worden niet geplaatst op Vraag en Beantwoord

Ik zou iedereen willen aanraden om de site dit weekend maar links te laten liggen, omdat NIEUWE ANTWOORDEN DIE GEGEVEN WORDEN NIET ZICHTBAAR ZIJN.
Nadat je een antwoord gegeven hebt en de melding "Pagina niet gevonden" ziet, staat erbij "Inloggen"; terwijl je al ingelogt bent.
Kan zijn dat ze maandag, als hopelijk alles weer op orde is, plotseling weer te zien zijn. Maar misschien ook niet.

Het zou fijn zijn als de redactie zelf een topic hierover plaatst, of dat er een boodschap verschijnt als je V&B bezoekt.

Edit: Hetzelfde gebeurt wanneer je een vraag plaatst en die is wel te zien. Vreemd.
Edit 2:Vet lettertype wekt ook niet, daarom hoofdletters.