sp
door splint Jun 25, 2016 om 15:20
Computers & telefonie

Apps op gsm en tablet

Beste forumlezers,

nu ik een Samsung tablet heb, wil ik daar sommige - gratis en gekochte - apps van mijn Samsung gsm op gebruiken. Maar: niet alleen de apps maar ook de inhoud ervan. Dan bedoel ik, dat ik bijvoorbeeld de tekstbestanden die ik in een notitie-app op de gsm heb gemaakt ook in dezelfde app op de tablet wil kunnen terugvinden.
Ik heb wat gerommeld met Dropbox, waar de tekstbestanden op staan, maar kom er niet uit. Dat geldt ook voor een database-app. Hoe krijg ik de inhoud van de app van mijn gsm naar het tablet?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest.

Vast bedankt voor jullie moeite,

Splint

1430 6 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jun 25, 2016 om 15:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of u met deze informatie verder komt: klik hier
Op internet is daar nog meer over te vinden: klik hier

reflecs
door reflecs - Jun 25, 2016 om 15:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Wat betreft Dropbox staat hier een uitleg:
https://www.dropbox.com/help/4

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 26, 2016 om 00:52
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Samsung heeft toch een eigen clouddienst, dan is het een kwestie van inloggen met de tablet en synchroniseren.
Diewilik

Ma
door MacWally - Jun 26, 2016 om 12:58
151 Antwoorden / Vragen

Wat mijnheer SPLINT wil is alleen voorbehouden aan Mac gebruikers die in bezit zijn van een iPhone, iPad en iMac. Zie hier.

akkerdistel
door akkerdistel Jun 27, 2016 om 13:03
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Hahahahahahahaha.

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 27, 2016 om 13:04
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Moet je niet willen, zelfs het gebruik van jouw standaard Google-account is al zeer onverstandig.

sp
door splint - Jun 27, 2016 om 18:14
27 Antwoorden / 22 Vragen

Oké,  tot zo ver bedankt. Ik ga van de week een en ander uitproberen!
Splint