sm
door smakm023 Mar 6, 2005 om 00:24
Computers & telefonie

Browser

ik wil graag mijn browser schonen niet via internet opties want dat schoont niet alles ik heb xp wie weet raad

722 6 Rapporteer

jo
door jools - Mar 6, 2005 om 00:49
16 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Smakm023,

Probeer Wollie's PC-Poetsplan eens: http://www.virushelp.nl/onderhoud.htm

succes,

jools :)

freya
door freya - Mar 6, 2005 om 13:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo smakm023,

Als je bedoeld dat je in de browser allerlei 'searchbars' hebt waar je vanaf wilt dan moet je die via Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software in de lijst opzoeken en verwijderen.

m.vr.gr. Freya

beileveld
door beileveld - Mar 6, 2005 om 13:59
122 Antwoorden / 16 Vragen

ga naar http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=321cd7a2-6a57-4c57-a8bd-dbf62eda9671&displaylang=en

en download antispyware beta. daar zit bij 'advanced tools' een optie 'browser restore' en 'tracks eraser' daarmee worden de instellingen weer op standaard gezet. tevens zit er een scamoptie op om alle mogelijke spyware te verwijderen

sm
door smakm023 - Mar 6, 2005 om 17:57
4 Antwoorden / 3 Vragen

hallo freya wat moet ik dan wissen bij software ?

freya
door freya - Mar 6, 2005 om 18:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Aangezien je niet precies aangeeft wat je allemaal wilt opschonen neem ik aan dat je last hebt van allerlei searchbars. Je zult in de lijst op zoek moeten gaan naar software die in die richting wijst met termen als search en bar. Maar misschien heb je ergens anders last van waar je van af wil? Heb je last van spyware dan zul je met een programma als AdAware SE en/of Spybot Search & Destroy aan de gang moeten. Freya

aj
door ajvdn - Mar 7, 2005 om 22:08
3 Antwoorden / 1 Vragen

Voor het schonen van je pc van cookies e.d. kan je WEL gebruikmaken van je "internet opties" vergeet dan niet om ook bestanden te verwijderen dus niet alleen de cookies. Daarnaast heb ik sinds kort een programma gevonden waar ik zeer enthousiast over ben en dat is hitmanpro (www.hitmanpro.nl) Dit programma stuurt een aantal gratis te downloaden programma's aan (die hij zelf trouwens download) en is op deze manier zeer effectief.

Als je nog beter wilt schonen kan je eens opzoek gaan naar programma's die ook je registry schoon maakt.

MVG
 avjdn