youri
door youri Nov 16, 2009 om 12:31
Computers & telefonie

Compileerfout

Op het moment dat ik in "mijn docomenten"een WORD bestand wil openen, verschijnt er een venster met; Microsoft Visual Basic en daaronder Compileerfout in verborgen module Auto Exe. Ik krijg dit alleen weg met Esc en dan verschijnt mijn WORD bestand. Wie weet wat dit is en hoe krijg ik het verwijderd ? Alvast bedankt
Luus

1416 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Visial basic is een programmeertaal u heeft waarschijnelijk met installeren van office de fout gemaakt, het beste kunt u dan office helemaal opnieuw installeren na de oude ingestalleerde versie te verwijderen.
U kunt ook als u de cd in de cd rom zet belijken welke programma's u kunt verwijder.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Open Word eens en druk dan Alt + F11 in, ziet u dan meerdere projecten staan?

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees ook deze oplossingen van Microsoft eens door: support.microsoft.com/kb/328167/nl

support.microsoft.com/kb/307410/nl

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo youri,
Lees hier maar eens even: compileerfout
Suc6

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste experts,
Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga ze straks uitproberen en laat het jullie weten of het is gelukt.
Youri/Luus

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het bovenstaande niet werkt kan je ook proberen om .Net Framework opnieuw te installeren. Ik geloof (maar weet dus niet zeker!) dat Visual Basic hierin zit ingebakken. Daarnaast heb je .Net Framework ook nodig voor bepaalde applicaties (bijvoorbeeld ATI Catalyst drivers voor de videokaart) dus is het handig om te hebben.

Mocht je er toch niet uitkomen dan kan je als paardenmiddel Open Office gaan gebruiker. Maar dit is meer een omzeiling van het probleem en geen oplossing.

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

alles geprobeerd!
-office deinstalleren
-adobe deinstalleren
-register opschonen
-start up map office is leeg
-net.framework repareren
-office installeren
-visual basic opnieuw geinstalleerd
en nog steeds de foutmelding:compileerfout verborgen bestand : auto .exe (virtual basic)
helaas, alle suggestie's geprobeerd !

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

youri schreef op maandag 16 nov 2009, 19:31: en nog steeds de foutmelding:compileerfout verborgen bestand : auto .exe (virtual basic)
helaas, alle suggestie's geprobeerd !

Heb je Alt + F11 al geprobeerd?

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar staat inderdaad een project, adobe pdf. maker, en geeft aan = vergrendeld. Ik kan dit project niet openen of verwijderen ! Ik heb nu alleen adobe reader opnieuw geinstalleerd, en vermoed dat het probleem is ontstaan met de installatie van adobe pro.
Hoe krijg ik dit project verwijderd, dat nu vergrendeld is? Dit is inderdaad het probleem !

ve
door verwijderd - Nov 16, 2009 om 21:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar staat inderdaad een project, adobe pdf. maker, en geeft aan = vergrendeld. Ik kan dit project niet openen of verwijderen ! Ik heb nu alleen adobe reader opnieuw geinstalleerd, en vermoed dat het probleem is ontstaan met de installatie van adobe pro.
Hoe krijg ik dit project verwijderd, dat nu vergrendeld is? Dit is inderdaad het probleem !