el
door eloise Aug 23, 2010 om 13:12
Computers & telefonie

Datum invoegen Windows7

Sinds kort heb ik Windows7. Bij Windows XP kon ik in een tekst makkelijk de actuele datum (+ eventueel tijdstip) invoegen via tabblad Invoegen.
Bij Windows 7 kan ik dit niet vinden; is die mogelijkheid er nog wel?

Groet, Eloise

1060 7 Rapporteer

chris74
door chris74 - Aug 23, 2010 om 13:33
564 Antwoorden / 44 Vragen

Het is een beetje onduidelijk waar je de tijd en datum in wilt voegen, wil je dat in een office pakket zoals word doen. Of iets anders.
Als het om word 2007 gaat, heb je een tabblad invoegen en helemaal aan de rechterkant staat datum en tijd.
Anders zou ik niet weten wat je bedoeld, mag je het even wat uitgebreider uitleggen

an
door anicu - Aug 23, 2010 om 13:33
110 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is wel heel summier wat je vraagt. WAAR wil je een datum invoegen? Office? PDF? Film of in foto's?
Je zult iets duidelijker moeten zijn.

stacey
door stacey - Aug 23, 2010 om 13:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Waar zet je de tekst ?
In Word ?
Dat heeft niets met win 7 te maken,
dat is een Word functie en die bestaat nog gewoon.
Invoegen -> datum/tijd.

Bij kladblok is het: Bewerken-> tijd/datum.

En bij Plaknotities is het Niet mogelijk.

Groetjes,

chris74
door chris74 - Aug 23, 2010 om 14:09
564 Antwoorden / 44 Vragen

Dat vroeg ik me dus ook al af, vandaar dat ik een optie gaf.

el
door eloise - Aug 23, 2010 om 14:55
5 Antwoorden / 2 Vragen

Dank voor jullie reactie.

Sorry dat ik niet zo duidelijk was. Ik heb nu Microsoft Office Plus 2010 met Word 2010.
Wanneer ik een brief tik kon ik vroeger dus via tabblad Invoegen de actuele datum invoegen.

Groet van Eloise

jscholtes
door jscholtes - Aug 23, 2010 om 15:22
777 Antwoorden / 31 Vragen

Als je Word 2010 opent en je klikt op Invoegen (3de menukeuze vanaf linksboven) dan zie je vervolgens helemaal rechts datum en tijd. Wellicht dat je nog even moet wennen aan de gewijzigde menustructuur?

el
door eloise - Aug 23, 2010 om 15:30
5 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je! Ik heb 'm gevonden. Het is inderdaad wennen, heeft even tijd nodig en soms goede raad!

Groet,
Else