sm
door smeenk54 Jan 7, 2015 om 13:11
Computers & telefonie

Deze webpagina is niet beschikbaar

Op mijn laptop met 8.1 kan ik outlook.com niet meer openen opnieuw laden help niet het scherm geeft aan ( Deze webpagina is niet beschikbaar ) en opnieuw laden in het blauw wat is er fout gegaan ?

1371 9 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - Jan 7, 2015 om 13:19
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Als je op de link hier onder klikt, kom je er dan wel?

Klik-> Hier

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2015 om 13:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo smeenk54,

Probeer eens systeemherstel en meld even of het dan verholpen is.

Open het Configuratiescherm: gebruik de sneltoets 'Windowstoets+X' en klik daarna op Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.
Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
(Bron:seniorweb)

Suc6

valerius-2
door valerius-2 - Jan 7, 2015 om 14:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U benader u de opvraag met een snelkoppeling?

edrick3
door edrick3 - Jan 8, 2015 om 10:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@smeenk54,

Opgelost?

sm
door smeenk54 - Jan 8, 2015 om 15:30
19 Antwoorden / 6 Vragen

Niets lukt en ben nog even ver.

edrick3
door edrick3 - Jan 8, 2015 om 15:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@smeenk54,

Als je er via de link van gompy2 niet opkomt en systeemherstel ook niet werkt ....tja.
We hebben het over deze url: www.outlook.com waarmee je naar je (hot)mail gaat?

Probeer eens of AdwCleaner iets uithaalt: klik hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 10, 2015 om 12:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@smeenk54,

En .... nog gelukt?

sm
door smeenk54 - Jan 10, 2015 om 14:19
19 Antwoorden / 6 Vragen

Nee hoor het schijnt Bitdefeder te zijn kan het niet uitschakelen waarom ik weet het niet.

edrick3
door edrick3 - Jan 10, 2015 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@smeenk54,

Waarom denk je dat Bitdefender de oorzaak is? Krijg je één of andere foutmelding?

Schakel Bitdefender dan eens uit om het te testen:

Bij het verwijderen van ongewenste software, adware en malware is het soms noodzakelijk om tijdelijk uw gebruikte virusscanner en andere beveiligingssoftware uit te schakelen bij het gebruik van bepaalde programma's. Dit wordt met name geadviseerd omdat actieve beveiligingssoftware bepaalde programma's of componenten daarvan ten onrechte als bedreiging kunnen worden gedetecteerd. Ook de werking van de tools kan nadelig beïnvloed worden, maar ook het uitvoeren van kan belemmerd worden wanneer uw beveiligingssoftware nog actief is. Onderstaand leest u hoe u de beveiligingssoftware van Bitdefender tijdelijk kunt uitschakelen.

Systeempictogrammen weergeven

Klik eens met de rechtermuisknop op de taakbalk, en kies voor eigenschappen.
Klik vervolgens op de knop aanpassen bij systeemvak.
Zorg dat hier een vinkje staat bij de optie "Altijd alle pictogrammen en meldingen op de taakbalk weergeven"?

Bitdefender beveiligingssoftware uitschakelen

Open de beveiligingssoftware van Bitdefender,
Klik vervolgens in het hoofdscherm op Instellingen.
Kies hier voor Antivirus, en schakel vervolgens de onderstaande twee opties uit.

Bij toegang scannen
Actief virusbeheer
Klik hiervoor op de knop "On / Off".
In het scherm wat nu verschijnt kiest u voor de optie "Tot herstart systeem".
Naderhand kunt u op deze manier ook de beveiligingssoftware weer inschakelen.
(Bron:MaxstarvanPCwebplus)

Suc6