2p
door 2penotti Nov 8, 2009 om 15:31
Computers & telefonie

Digitala

In februari heb ik een psp besteld op digitala.nl. Deze kwam niet en ik heb mijn geld teruggevraagd. Ook dat kreeg ik niet terug. Ik heb vaak gebeld en gemaild. Eerst werd er nog gezegd dat ze hun best deden en het spoedig op mij rekening zou staan maar later reageerden ze niet meer. Even later was ook de website uit de lucht en was het bedrijf naar België verhuisd. We hebben het aangegeven bij de politie, maar die kon er niks aan doen.
Bent u ook opgelicht door Digitala? Stuur een mail naar hildevantol@gmail.com
Samen staan we sterk!

1339 7 Rapporteer

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 15:50
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag, 2penotti, denk dat je de dupe bent van oplichter(s) kijk of informeer of dit bedrijf ook ingeschreven stond bij de kvk (0900-1234567) als hij/zij inderdaad bekend zou zijn bij de kvk, dan kun je ook direct vragen of er een curator is aangesteld, die de zaken regeld voor de gedupeerden. Als hij/zij echter het bedrijf nu op een andermans naam heeft gezet, of al had staan ten tijde van je bestelling, of helemaal niet bekend bij de kvk, dan ben je echt je geld kwijt,vrees ik helaas..politie doet in dit soort gevallen niet veel, het is dan een 'civiele zaak', zoals ze dan zeggen...
Succes, sterkte...., en Mvgr. Henri

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 16:02
1574 Antwoorden / 13 Vragen

http://www.trustpilot.nl/review/www.digitala.nl

Dag 2penotti, kijk en lees maar eens in dit topic...kopieer de link even naar je adresbalk.

Sterkte....Mvgr. Henri

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 16:14
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Bedrijf was is failliet verklaard September jl. Van een kale kip kun je niet plukken...
Naar de eventueel aangestelde curator gaan heeft totaal geen zin (meer) nu m.i
Het blijft uitkijken met dat soort oplichters! Ik vindt het wel erg sneu voor de gedupeerden overigens, ik kan tegen dit soort zaken helemaal niet tegen, en wordt dan boos, heel erg boos! En je kunt niet helpen verder, da's het beroerde ervan!! Henri

mastag
door mastag - Nov 9, 2009 om 09:13
955 Antwoorden / 19 Vragen

@ Kenwel,
Beste Henri, ik ben het met bijna al je reacties eens. Maar ik ben van bescheiden mening dat de klant qua prijs het onderste uit de kan wilt hebben en dan krijg je de beruchte deksel op je neus. Koop dit soort spul gewoon bij een winkel, je kan het zien voelen, proberen en als je betaald krijg je hem ook netjes.
Al dat online kopen en achteraf zeuren BAH, leer nu gewoon dat iets geld kost en als het ergens anders zoveel voordeliger is dat je je eerst eens moet informeren, google eens even op naam van het bedrijf, bel de kvk, enz maar ga niet achteraf lopen mieren omdat je te beroerd bent een winkelier iets te gunnen. Gelukkig gunnen veel winkeliers de klanten wel deze slechte ervaringen, zo hebben ze steeds betere argumenten hebben om iets duurder te mogen zijn.

ho
door hoppa - Jan 19, 2010 om 17:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in januari al mario-kart besteld en betaald met digitala, ze hebben me 8 maanden van alles beloofd maar ik heb niets gezien. jammer.

ga
door gandalfsn - Apr 19, 2010 om 17:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

beste 2penotti,

kijk eens op deze site http://www.opgelichtopinternet.nl hier is een grote groep mensen verenigd met het zelfde probleem.

kamer van koophandel nummer is KVK: 04087505

er loopt momenteel al een zaak tegen de eigenaar en van de site maar hij heeft meerdere sites zoals crazy4games.nl en d-digital.nl

@mastag

op het moment dat ik iets bij deze site bestelde op 2 maart 2009, stond de site overal als zeer goed, snel, betrouwbaar enz bekend. de eigenaar heeft echter in die periode problemen gekregen. ipv de problemen eerst op te lossen is hij doorgegaan met de verkoop en heeft toen veel slachtoffers gemaakt. even googlen had in dit geval niks opgelost.

do
door donottrust - Aug 16, 2010 om 14:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Trustpilot beandwoord geen email s , telefoon word er op gegooid , als ik betaal zijn ze wel bereid willend , klachten worden niet behandeld , geen vertrouwen meer in deze site , let op klachten worden verwijderd als webshops betalen , ga er dus niet van uit wat er gezegd word over webshops , deze informatie is niet juist
!!!! doe geen zaken met trustpilot !!!!
koop niet bij hun geregistreerde webshops , deze kunnen slechte beoordelingen eenvoudig verwijderen !!!