se
door servus Nov 8, 2009 om 13:55
Computers & telefonie

Display vervangen Nokia?

Hallo,

Ik heb een Nokia 6600slide waarbij het display is gebarsten.
Weet er iemand hoe ik het display kan vervangen?
Ik bedoel het display!. Niet het front plaatje/cover!
Hoe ik dus op een verantwoorde manier de telefoon open krijg zonder schade aan te richten.
Alvast bedankt.

Groeten,
Servus

802 6 Rapporteer

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 14:20
1574 Antwoorden / 13 Vragen
dirck
door dirck - Nov 8, 2009 om 14:50
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Dubbelpost

Zie dit Topic:

Display vervangen nokia

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 15:39
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Bedankt Dirck, had toch echt de tekst: neergezet, maar tekst word dan blijkbaar niet geplaatst...een bug? Maar goed, weer mogelijk een aandachtspunt voor de webdesigners van deze website....
Groeten, Henri

kenwel2
door kenwel2 - Nov 8, 2009 om 15:39
1574 Antwoorden / 13 Vragen

En dat werkt dan wel...

dirck
door dirck - Nov 8, 2009 om 16:59
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Henri,
Een link kun je op 2 manieren hier maken.

1: Je zet de tekst waarnaar je wilt verwijzen eerst in het venster neer, bijvoorbeeld: Kassa, dan kopieer je de link waar 'Kassa' naartoe moet verwijzen, http://kassa.vara.nl, dan selecteer je de tekst (Kassa) zodat deze blauw wordt, dan klik je op het link tekentje naast de B I en druk je op Ctrl + V (Plakken) vervolgens klik je op OK.

2: Je kopieert eerst de URL waarnaar je wilt verwijzen, http://kassa.vara.nl
Je klikt op het link tekentje naast de B I en drukt op Ctrl + V en OK, nu zie je de link in het venster verschijnen en je ziet dan ook 'Je tekst hier...' in het blauw verschijnen.
In dat blauwe gedeelte kun je dan 'Kassa' invullen.

De hele URL ziet er dan als volgt uit:
[ url=http://kassa.vara.nl]Kassa[/url] (tussen het haakje [ en url heb ik een spatie neergezet, anders kon ik geen voorbeeld laten zien)
Als ik de spatie weghaal, dan krijg je dus de juiste link te zien Kassa

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt Henri.
Groet, Dirck

kenwel2
door kenwel2 - Nov 9, 2009 om 08:11
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag Dirck, Hartelijk dank voor je gegeven tips! Ik zal het e.e.a zsm uitproberen, sorry voor de wat late reakte mijnerzijds. Ik moet nog geheel wennen aan deze site, maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, zoals reeds eerder gezegd door mij: Ik ben wel vertrouwd met een pc, maar de échte fijne kneepjes moet ik nog wel leren kennen, fijn dat je mij wilt helpen,er zitten hier echt hele goede mensen met veel pc ervaring alsook besturing etc. wat dat betreft ben ik echt nog heel klein dan daarin, maar dat heb ik ook altijd ook al eerlijk gezegd, iemand met computerproblemen kan ik dan ook (bijna) nooit helpen, en fijn dat jij het zo goed gezien hebt, nogmaals dank daarvoor.

Mvgr. Henri