mi
door miepje58 May 13, 2014 om 13:15
Computers & telefonie

Dit forum op Samsung tablet?

Sinds ongeveer een week kan ik dit forum niet meer lezen op mijn Samsung tablet. Ik krijg alleen de grote balk en soms nog het menu, maar na 5 seconden zapt alles weg. Het heeft 2,5 jaar probleemloos gewerkt. Mijn tablet is netjes up to date. Iemand een idee/oplossing?

810 13 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 13, 2014 om 13:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Even gecheckt op mijn Samsung tablet: werkt correct. Waarom ze voor het 'forum' geen Tapatalk is mij overigens een raadsel.

costnix
door costnix - May 13, 2014 om 14:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat KAN werken is de app te deïnstalleren en deze dan opnieuw op te halen bij de app-winkel en weer installeren.

lo
door loesje48 - May 13, 2014 om 15:02
116 Antwoorden / 17 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem sinds twee weken. Ik heb een Packard bell tablet (draait op Android). de pagina lijkt eerst goed te laden en dan ineens lijkt alles weg. Ik ben erechter gekomen dat het niet weg is, maar de pagina 10x breder is dan je scherm (helemaal naar links scrollen en je ziet wat ook hier helemaal links bovenaan staat in de zwarte balk (VARA programmas & sites etc). ergens "in het midden" (hiervoor moet je de pagina een paar keer van rechts naar links slepen) staat dan het deel waar het om gaat (de Kassa website(, en helemaal rechts weer wat rechtsboven in de zwarte balk staat (word lid etc). die zwrte balk is dus wel altijd zichtbaar.
ik gebruik overigens geen app, maar ga gewoon via de browser naar kassa.vara.nl

oh, en ik heb dus nog geen defenitieve oplossing gevonden....

mi
door miepje58 - May 13, 2014 om 15:46
208 Antwoorden / 6 Vragen

Dank jullie wel. Ik heb dus hetzelfde als Loesje. En ook ik werk niet via de app maar gewoon via de site.
Zal eens proberen of het met de app beter lukt.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 13, 2014 om 17:33
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Opera Mini gebruiken.

Sowieso is het een afrader om de standaard browser te gebruiken. Deze logt jouw automatisch in. Uitzetten/uitloggen is niet mogelijk.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 13, 2014 om 17:35
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=costnix schreef op dinsdag 13 mei 2014, 14:25]Wat KAN werken is de app te deïnstalleren en deze dan opnieuw op te halen bij de app-winkel en weer installeren.
Dit is niet mogelijk bij de standaard browser.

macwouter
door macwouter - May 13, 2014 om 23:37
825 Antwoorden / 9 Vragen

Scrol even een klein stukje naar beneden en zie hoe je de app kunt afsluiten start dan de app opnieuw op.

Cookies
door Cookies - May 14, 2014 om 07:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=macwouter schreef op dinsdag 13 mei 2014, 23:37]Scrol even een klein stukje naar beneden en zie hoe je de app kunt afsluiten start dan de app opnieuw op.

Het gaat hier om een tablet.

Cookies
door Cookies - May 14, 2014 om 07:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 13 mei 2014, 17:33]Opera Mini gebruiken.

Sowieso is het een afrader om de standaard browser te gebruiken. Deze logt jouw automatisch in. Uitzetten/uitloggen is niet mogelijk.

Onzin, je kunt alle taken in 1x beëindigen/afsluiten.

mi
door miepje58 - May 14, 2014 om 08:10
208 Antwoorden / 6 Vragen

Gisteren even wat anders gedaan dan met de tablet spelen ;-) Ik heb het ook via Firefox geprobeerd, krijg je zelfs een foutmelding dat de site niet geopend kan worden.
Ik kijk nog wel even of het via de app gaat en anders maar niet. Ik kan/mag in mijn pauzes ook even hier kijken.
Dank voor alle reacties!

costnix
door costnix - May 14, 2014 om 08:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 14 mei 2014, 07:11][quote=macwouter schreef op dinsdag 13 mei 2014, 23:37]Scrol even een klein stukje naar beneden en zie hoe je de app kunt afsluiten start dan de app opnieuw op.

Het gaat hier om een tablet.

Dat maakt NIETS uit. Op een tablet werkt het exact zo!

macwouter
door macwouter - May 14, 2014 om 12:49
825 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=costnix schreef op woensdag 14 mei 2014, 08:11][quote=carola.83 schreef op woensdag 14 mei 2014, 07:11][quote=macwouter schreef op dinsdag 13 mei 2014, 23:37]Scrol even een klein stukje naar beneden en zie hoe je de app kunt afsluiten start dan de app opnieuw op.

Het gaat hier om een tablet.

Dat maakt NIETS uit. Op een tablet werkt het exact zo!.

Dat dacht ik ook. IOS is IOS en Android is Android. Op welk apparaat dan ook.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 14, 2014 om 17:52
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 14 mei 2014, 07:12][quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 13 mei 2014, 17:33]Sowieso is het een afrader om de standaard browser te gebruiken. Deze logt jouw automatisch in. Uitzetten/uitloggen is niet mogelijk.

Onzin, je kunt alle taken in 1x beëindigen/afsluiten.
Logischerwijs alludeerde ik met mijn derde zin op de eerste en tweede zin, anders had er wel een nieuwe alinea gestaan.