nzn
door nzn Jun 13, 2010 om 11:56
Computers & telefonie

Downloaden met nieuwsgroepen

Weet iemand nog een goede, gratis site voor downloaden met nieuwsgroepen?

Zelf ben ik erg tevreden over ftn2day.nl

613 6 Rapporteer

se
door seeker - Jun 13, 2010 om 12:36
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=nzn schreef op zondag 13 jun 2010, 11:56]Weet iemand nog een goede, gratis site voor downloaden met nieuwsgroepen?

Zelf ben ik erg tevreden over ftn2day.nl

Ik gebruik www.nzbmatrix.com maar ik ben daar VIP member, maar je weet dat je een nieuws server in moet stellen waar je de binaries van af haalt.

edwardus
door edwardus - Jun 13, 2010 om 12:47
6844 Antwoorden / 14 Vragen

@seeker:
[quote]This site (nzbmatrix.com) does not provied any access to The Usenet, Newgroups or the Internet. It only provides a automated index of The Usenet.

If you require access to Usenet please use your ISP's own Usenet server or a third-party paid "Premium" provider.

Datzelfde geldt trouwens ook voor ftn2day zelf. Verder ontgaat me het nut van de vraag. Je bent ergens tevreden over en vraagt dus naar een andere?

se
door seeker - Jun 13, 2010 om 13:39
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=edwardus schreef op zondag 13 jun 2010, 12:47]@seeker:
[quote]This site (nzbmatrix.com) does not provied any access to The Usenet, Newgroups or the Internet. It only provides a automated index of The Usenet.

If you require access to Usenet please use your ISP's own Usenet server or a third-party paid "Premium" provider.

Datzelfde geldt trouwens ook voor ftn2day zelf. Verder ontgaat me het nut van de vraag. Je bent ergens tevreden over en vraagt dus naar een andere?

Ik dacht dat hij een een search provider bedoelde, want toegang tot een nieuws server heeft ie een premium of de nieuws server van zijn provider van nodig, ik zelf heb kpn en die hebben een nieuwsserver met ongeveer 30 dagen retentie.

se
door seeker - Jun 13, 2010 om 13:40
181 Antwoorden / 13 Vragen

Ik bedoel je moet toch eerst die nzb files downloaden.

ma
door marknijhuis - Jun 15, 2010 om 10:28
16 Antwoorden / 0 Vragen

je kan ook eens ftd proberen, dit is een programmatje wat je kan installeren op je pc, werkt ook goed!

nzn
door nzn - Jun 15, 2010 om 11:43
17 Antwoorden / 6 Vragen

Bedankt voor jullie reacties!

=edwardus schreef op zondag 13 jun 2010, 12:47:

Verder ontgaat me het nut van de vraag. Je bent ergens tevreden over en vraagt dus naar een andere?

op ftn2day staat ook niet alles...