ca
door caviamax Apr 28, 2018 om 13:44
Computers & telefonie

Draadloze nekband headset

Hoi,

Mijn MM100 van Sennheiser heeft het helaas begeven. Nu zoek ik een nieuwe headset, eentje met nekband en die over de oren zit. Ik heb er wel wat gevonden maar die zijn relatief goedkoop waardoor ik me afvraag of de kwaliteit wel goed is. Overigens vond ik ook de Miiego AL3+ Freedom. Het enige wat me daar niet zo prettig aan lijkt is dat de nekband flexibel is.

Wat zijn jullie suggesties?

Alvast bedankt.

1425 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 28, 2018 om 14:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Waarom koop je dan niet dezelfde? Als die je goed beviel .... en ook nog eens de helft van de prijs van de Miiego.

ca
door caviamax May 10, 2018 om 19:49
231 Antwoorden / 126 Vragen

Raar... Toen ik hem zocht kon ik hem nergens vinden maar nu zie ik hem op Tweakers. Dank. Die andere heeft trouwens wel een nieuwere versie bluetooth. Zorgt dat voor een beter geluid of maakt dat niet uit?

edrick3
door edrick3 May 11, 2018 om 12:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

of maakt dat niet uit? Lijkt me niet.

nu zie ik hem op Tweakers
Had je hier gekeken?

hansje klein
door hansje klein - Apr 28, 2018 om 14:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Opvallende vraag, "of het eventueel een beetje duurder mag zijn ..."
Maatwerk is altijd net iets duurder.

Bij mijn audicien worden Sennheiser's mee-verkocht, misschien evtl. langsgaan en/of uitproberen in een vakzaak? Bij dat andere merk staat toch duidelijk, dat hij goed op z'n plaats blijft en op maat wordt gemaakt, waardoor u altijd terug kunt om te reclameren ... toch?

ca
door caviamax May 10, 2018 om 19:50
231 Antwoorden / 126 Vragen

Ik denk dat u doelt op gehoorapparaten, ik ben op zoek naar een koptelefoon ;)

aurora1
door aurora1 - Apr 28, 2018 om 16:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Koop hetzelfde merk en hetzelfde type.

ca
door caviamax - Sep 7, 2018 om 17:49
231 Antwoorden / 126 Vragen

Ik zie dat mijn reactie weg is, gek...

Ik heb de  Freedom toch maar gekocht. Goede aankoop. Dank voor het meedenken!

edrick3
door edrick3 - Sep 7, 2018 om 18:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bedankt voor het terugmelden. Dat zouden meer vraagstellers moeten doen! ;-)
Veel luisterplezier.