mi
door miepje58 Nov 21, 2014 om 20:55
Computers & telefonie

E-mail meldingen blijven komen

Sinds de update van mijn Samsung tablet heb ik problemen met mijn e-mail. Ten eerste zie ik in mijn verzonden mail de melding staan dat ik 613 mails heb verzonden. Bij openen is de lijst leeg. Op pc is het in orde, daar staan al die mails ook niet.
Verder krijg ik van de laatst binnengekomen mail ongeveer elke minuut de melding dat deze is binnengekomen, ook al heb ik deze al geopend.
En als laatste zie ik de melding dat er nu ineens 13 items in mijn prullenbak zitten terwijl die toch echt leeg is.
Het is een Android tablet en ik heb een .live-account.

623 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 21, 2014 om 23:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voor zover ik weet kunt u de update niet ongedaan maken, ook niet met terug naar de fabrieksinstellingen gaan.
Gokjes: buffer leegmaken en/of de gegevens wissen van de app waarmee u mails binnenhaalt? De app uitzetten en opnieuw opstarten? Updates ervan wissen als dat kan? Of het account verwijderen en opnieuw aanmaken?
Kan het geen virus zijn? Dan bijv. Avast of een andere virusscanner installeren en gaan scannen.
Vertel anders eens om welke tablet het precies gaat en welke update u uitgevoerd heeft.

mi
door miepje58 - Nov 23, 2014 om 10:07
208 Antwoorden / 6 Vragen

Het is een 3 jaar oude Samsung 8.9 met Android. Ik gebruik geen app om mijn mail binnen te halen. Mijn man heeft mijn e-mail account op de tablet gezet maar heeft verder geen idee waar dit probleem vandaan komt. Ik zie mijn mail ook via mijn telefoon maar daar is alles normaal, en ook via de desktop geen probleem. Ik ben erg opruimerig. Gelezen mail gooi ik weg en eens per week ruim ik via de desktop alles op wat weg kan. Ook verzonden items. Mail die ik via de telefoon lees, mik ik daarna ook gelijk weg.
Ik geb een maand of wat geleden een update uitgevoerd omdat de tablet langzaam werd en aangaf dat er een update van Android beschikbaar was. Sindsdien loopt verder alles prima en lekker vlot, alleen dat van die mail begrijp ik niet.

aurora1
door aurora1 - Nov 23, 2014 om 12:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe haalt u met de tab de mail dan binnen, waar tikt u op?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 23, 2014 om 13:08
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Via Instellingen ? Apps ? dan jouw E-mail app openen (ook jij hebt die ;-)) ? kun je Gegevens Wissen.

Hierna moet je wel opnieuw jouw mail account toevoegen, als het goed is, lost dit het probleem wel op.

mi
door miepje58 - Nov 23, 2014 om 16:50
208 Antwoorden / 6 Vragen

Ow... ik ga eens kijken! Bedankt en ik hou jullie op de hoogte.