ka
door katjangpedis Nov 28, 2010 om 00:16
Computers & telefonie

Echte fotografen bij kassa?

Dat de (zeer welkome) bijdragen van Youp niet echt live zijn, dat vinden we niet zo erg (maar start dan tenminste het filmpje goed in). Maar waren die fotografen aan het einde met Brecht van Hulten niet een beetje nep? Of kunnen we die foto's ergens terugzien? Het komt een beetje gekunsteld over allemaal. Als je een mooie foto wil hoeft dat niet perse live met een fotograaf toch. Beetje ouderwets ook. Doe maar niet kassa, het is niet goed voor het vetrouwen in de degelijkheid van het programma. Beetje zonde dit.

461 6 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - Nov 28, 2010 om 00:50
827 Antwoorden / 2 Vragen

En hier het ultieme bewijs dat er mensen zijn die echt niets anders te doen hebben......
En dan registreer je je speciaal ...in het topic over computers en internet....
Tragisch....diep tragisch.

nb
door nbw - Nov 28, 2010 om 01:34
521 Antwoorden / 24 Vragen

Begrijp je wel. Kassa is een welgepland populair "consumentenprogramma" . Echter wat gebeurt er in dit halfuurtje. Een Belbus waar de gelukkige uitverkorene altijd een geschikt consumentenprobleem heeft dat simpel opgelost wordt door de druk van Kassa. Daarna komt het hoofdonderwerp. Het CBR . Triest om te horen maar Kassa doet geen aangifte en laat het aan de politiek over en dan weet iedereen dat ze over 2 jaar hetzelfde item kunnen maken. Dan Youp. Erg leuk en voor bijna iedereen herkenbaar maar dat was 3 jaar geleden ook al zo. Ergo het probleem wordt niet opgelost voor ontzettend veel klachten. Zou kassa veel en veel meer strijdbaarder willen zien en of gea jan piet of klaas met een opleiding dit nou presenteert is totaal onbelangrijk.

ka
door katjangpedis - Nov 28, 2010 om 02:18
4 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tp schreef op zondag 28 nov 2010, 00:50]En hier het ultieme bewijs dat er mensen zijn die echt niets anders te doen hebben......
En dan registreer je je speciaal ...in het topic over computers en internet....
Tragisch....diep tragisch.

Diep tragisch omdat je iets over kassa wil zeggen? Omdat je je zorgen maakt over de geloofwaardigheid van de media? Diep tragisch dat jij daar zo makkelijk over denkt.

En wat je andere punt betreft; als jij me kunt vertellen waar dit wel terecht kan? Waar is de rubriek waar je over kassa zelf kunt discusseren?

stofzuigers
door stofzuigers - Nov 28, 2010 om 08:50
75 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=katjangpedis schreef op zondag 28 nov 2010, 00:16]Dat de (zeer welkome) bijdragen van Youp niet echt live zijn, dat vinden we niet zo erg (maar start dan tenminste het filmpje goed in). Maar waren die fotografen aan het einde met Brecht van Hulten niet een beetje nep? Of kunnen we die foto's ergens terugzien? Het komt een beetje gekunsteld over allemaal. Als je een mooie foto wil hoeft dat niet perse live met een fotograaf toch. Beetje ouderwets ook. Doe maar niet kassa, het is niet goed voor het vetrouwen in de degelijkheid van het programma. Beetje zonde dit.

ik heb nieuws voor je: ER ZIT EEN KNOP OP JE TV!!! KAN JE HEM OOK UIT ZETTEN!! niet zo zeuren om niks!!!

invalide
door invalide - Nov 28, 2010 om 09:12
787 Antwoorden / 5 Vragen

Een beetje opleuken mag toch?

En alles en iedereen hard aanpakken kost veel tijd en geld dus de politiek vragen CBR eens te verbeteren is toch ook goed?

Ook telkens een andere minister wegens het vallen van 4 x Balkenende en nu deze waar vele over de looptijd twijfelen.
Dus zelfs een verantwoordelijke Minister vragen is geen garantie.

Radar begon ook met DSB en als we genoeg reageren maken ze er gewoon meerdere uitzendingen melding van dus als je over CBR wilt klagen, gewoon hier je klachten plaatsen en zij lezen altijd mee, de redactie dus!

stacey
door stacey - Nov 28, 2010 om 10:03
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=katjangpedis schreef op zondag 28 nov 2010, 02:18]En wat je andere punt betreft; als jij me kunt vertellen waar dit wel terecht kan? Waar is de rubriek waar je over kassa zelf kunt discusseren?

Onder de rubriek Discussie ( je zit nu in de vraag en antwoord rubriek )