potato
door potato Jul 28, 2017 om 18:21
Computers & telefonie

Facebook deblokkeren

Ik heb een Samsung tablet SM-T530
Nu heb ik iemand geblokkeerd maar wil hem hem nu weer deblokkeren weet iemand hoe ik dat moet doen ?
Alvast bedankt

5955 5 Rapporteer

ge
door george321 - Jul 28, 2017 om 18:34
390 Antwoorden / 1 Vragen

Je deblokkeert iemand als volgt:
  1. Klik op in de rechterbovenhoek van een Facebook-pagina.
  2. Klik op Privacysnelkoppelingen.
  3. Klik op Hoe zorg ik dat iemand me niet meer lastig valt?
  4. Klik op Alle geblokkeerde gebruikers bekijken.
  5. Klik op Deblokkeren naast de persoon die je wilt deblokkeren.

Wat is google toch een geweldige uitvinding.

marita5
door marita5 Jul 28, 2017 om 18:42
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@George321 , in de eerste regel , Klik op ? in de rechterbovenhoek van een Facebook-pagina. ( u heeft vraagteken vergeten ) maar ik weet niet wat vraagteken betekent , ik zit niet op FB .

marita5
door marita5 - Jul 28, 2017 om 18:45
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Potato ,

Hier nog een optie :

Wanneer je iemand deblokkeert, kan die persoon je berichten op Facebook zien die je openbaar hebt gedeeld. De persoon wordt niet automatisch een vriend op Facebook. Als je weer vrienden wilt zijn met de persoon die je hebt gedeblokkeerd, moet je hem of haar een vriendschapsverzoek sturen.
Je deblokkeert iemand als volgt:
  1. Tik op
  2. Scrol omlaag en tik op Accountinstellingen > Blokkeren
  3. Als je een blokkering wilt opheffen, tik je op Deblokkeren naast de naam
Bron : facebook.com

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2017 om 18:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hoe iemand deblokkeren op facebook? Wij zochten het voor je uit:

Stap 1. Meld je aan bij je account op Facebook.com. klik op het “Account” uitrol menu rechts bovenaan de Facebook pagina, dit is te vinden bovenaan iedere pagina van de site.

Stap 2. Klik op de “Privacy instellingen” link in het “Account” menu.

Stap 3. Scrol naar onderen op de pagina. Klik op de “Je lijsten bewerken” link in de “geblokkeerde lijsten” sectie.

Stap 4. Ga naar de “geblokkeerde gebruikers” sectie. Klik op de “ niet langer blokkeren” link, uiterst rechts van de naam van een persoon. Klik “Bevestigen” wanneer Facebook erom vraagt.
(Bron)

potato
door potato - Jul 29, 2017 om 20:06
42 Antwoorden / 83 Vragen

Alles opgelost bedankt voor de hulp

marita5
door marita5 - Jul 29, 2017 om 20:21
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@potato ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .