ge
door ger1957 Feb 26, 2017 om 10:19
Computers & telefonie

FREE WEBMAIL ONLINE.NL

IK heb al jarenlang een free webmail account bij ONLINE.NL, maar nu stoppen zij met de gratis service en willen eur. 4,00 per maand in rekening brengen. Daaarvoor krijg je de keuze om je aan te melden, zo niet dan sluiten ze per 01 maart 2017 af en ben je ook gelijk je oude berichten kwijt! Dit is al schandalig, maar wil mij wel aanmelden voor de betaalde account en daar wordt gewoon niet op gereageerd. Heb ze telefonisch gesproken en 4 keer het klachten/contactformulier ingevuld, maar helaas geen enkele reactie terug .
WAT MOET IK DOEN????? wil mijn berichten bewaren en mijn account eigenlijk voort zetten (om de tijd te hebben mijn gegevens eventueel bij een andere partij onder te brengen).

6158 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Feb 26, 2017 om 10:22
11534 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Ger1957 , 

Plaats uw klacht op Twitter / of FB , daar reageert webcare .

Ook op Social Media beantwoordt onze Klantenservice al je vragen. Leg je vraag of klacht voor via Twitter of Facebook. Ons webcare team zit van maandag t/m zaterdag van 9.00 uur t/m 21.00 uur en zondag van 12.00 tot 19.00 uur voor je klaar!

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Feb 26, 2017 om 10:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen
17

Je kan toch in een paar minuten een @gmail of @live emailadres aanmaken. Dan kun je de mails die je wilt bewaren daarnaar doorsturen. Hoef je helemaal geen betaalde Online account te nemen.

marita5
door marita5 Feb 26, 2017 om 10:51
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is een goeie , dat ik daar niet aan gedacht heb , maar ja ik zag gratis , toen ging mijn verstand op nul ;-))

newmikey
door newmikey - Feb 26, 2017 om 10:32
830 Antwoorden / 0 Vragen
1

Ik weet niet wat er schandalig is aan het feit dat een gratis service omgezet wordt in een betaalde. Je kunt je berichten backuppen en overzetten naar bijvoorbeeld Gmail met allerlei technieken maar daarvoor is een computerforum misschien de aangewezen plek.

diumenge
door diumenge - Feb 26, 2017 om 10:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Je zou ze ook kunnen bedanken voor de jarenlange gratis service i.p.v. er stennis over te maken hier. Zoals aangegeven zijn er nog zat gratis alternatieven.

ge
door ger1957 Feb 26, 2017 om 11:30
4 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat mij niet om de omzetting, maar om het feit dat ze niet reageren. Als je goed leest, dan zie je dat ik de eur. 4,00 wil betalen!

mathijs_b
door mathijs_b - Feb 26, 2017 om 12:48
641 Antwoorden / 77 Vragen
1

Je hebt nog maar twee dagen.
Dus als de wiedeweerga een andere (gratis) provider zoeken. Die zijn er zat.
En dan aan de slag om al je mailtjes op te slaan of door te sturen naar je nieuwe adres.
Je kunt bij Online ook POP3 inschakelen. Dan komen alle mailtjes op je computer terecht en gaat er niets verloren.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 26, 2017 om 16:54
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Sterk het advies om niet verder in zee te gaan met online, voor je het weet ben dan alsnog het mailadres kwijt..
 
Aanvulling op Carola83: zou voor Gmail kiezen, kun je in één keer al jouw e-mails van online ophalen. Kun je gelijk nieuwe e-mails - die op het oude adres binnenkomen - beantwoorden vanaf het nieuwe adres.
 
 
Overigens het beste wat je zou kunnen doen is dit :-).

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2017 om 16:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Niets schandaligs aan na al die jaren gratis. Uw reactie daarop en uw verhaal hier vind ik eerder schandalig.
In de tijd die u nodig had om deze onredelijke klacht neer te zetten had u allang een ander gratis (want het moet toch gratis zijn?) account kunnen aanmaken en al gevorderd zo niet klaar kunnen zijn met het overbrengen van de mails.

Gr
door Grunn1 Feb 27, 2017 om 07:56
1427 Antwoorden / 18 Vragen

De vraag goed lezen, ts wil wel betalen maar dat lukt niet en is dus niet op zoek naar een GRATIS mail.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer