pa
door papaya Jan 28, 2007 om 15:45
Computers & telefonie

G-mail outlook express

beste experts,

een poosje geleden heb ik g-mail voor mijn outlook express geinstalleerd, maar ergens is er iets niet inorde, want ik krijg nu de mails van de mensen die in mijn adresboek staan, binnen op delete en al de andere mails komen gewoon binnen op postingang, (b.v. kassa nieuwsbrief staat niet in mijn adresboek) ben nu al weken aan het zoeken waar het probleem ligt, maar tot nu toe kan ik niets vinden, heb verder onder tools alles goed ingesteld, kan mij iemand a.u.b. helpen? en weet er ook iemand of er een site is met een ned.beschrijving, om te installeren?

636 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op http://google-gmail.startpagina.nl/ daar vind u vast een oplossing voor uw probleem.

Tip: Ga terug naar de standaardinstellingen en begin opnieuw!

Dam

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wat er ook vaak beweert wordt,  probeer toch eens Incredimail!! Makkelijk te begrijpen, simpel mappen aanmaken, simpel spam te verwijderen en te "bouncen". + allerlei leuke opties voor wie wil spelen.

De Vrije Vogel.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor de reactie, maar ik heb incredimail gehad en was er niet zo tevreden over, dus eruit gemikt.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

ga direct kijken op de google g-mail startpagine, hopelijk kan ik daar verder infomaties krijgen betreft mijn probleem

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo papaya,

Als dit probleem zich alleen voordoet bij bepaalde afzenders, dan staan ze in Outlook Express waarschijnlijk in de lijst met geblokkeerde afzenders.
Ga in Outlook Express naar Extra -> Berichtregels -> Afzenders blokkeren. In de lijst die je daar ziet staan waarschijnlijk de betreffende afzenders. Verwijder ze uit de lijst en het probleem zou opgelost moeten zijn.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

dat heb ik alles al nageken, er staat niet een persoon uit mijn adres boek onder geblokkeerd, en alleen de adressen uit mijn adres boek worden delete, de rest niets, daarom kan ik het niet begrijpen.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook al eens gecontroleerd of er via Extra -> Berichtregels -> Email bepaalde regels zijn ingesteld die er voor zorgen dat bepaalde e-mail direkt verplaatst wordt naar de map 'verwijderde items'?

Freya

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

daar heb ik ook al alles zitten na kijken, is alles o.k. alleen dat aangeklikt wat helemaal bovenaan staat, afzender in de van spalte, verder is alles zonder aangeklikt te zijn.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb niet de echte oplossing maar een raadgeving,. Ik heb beide apart lopen. outlook voor sollicitatis etc. dus serieuse zaken  en gmail voor het overige zoals de kassa nieuwsbrief.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2007 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

nu heb ik in de tussentijd maar weer incredimail geinstalleerd, maar ook daar komen mijn mails van mijn adres boek binnen in delete