pr
door prlwgn Jan 17, 2011 om 20:03
Computers & telefonie

Geluidsrecorder

Hoe kan ik in W7 een goeie geluidsrecorder krijgen die werkt.
Vroeger in XP had ik de waverecorder van nch. Die werkte geweldig. Maar nu ik hem in W7 heb werkt deze niet meer om audioopnamen op te nemen.

457 2 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Jan 18, 2011 om 01:07
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien heb je iets aan het open source programma Audacity?
Tot nu toe heeft elke Windows versie ook wel een eigen geluidsrecorder aan boord, maar daar kun je inderdaad niet zo gek veel mee.

pr
door prlwgn - Jan 18, 2011 om 14:35
30 Antwoorden / 25 Vragen

Bedankt voor antwoord Edwardus. Audacity is me wel bekend in Ubuntu (linux). Ik zal proberen of die het ook in W7 doet.
Groetjes