ma
door manja_1 May 15, 2007 om 11:23
Computers & telefonie

Gevraagd: notifyer email

Goedemorgen hulptroepen (dat hoop ik althans),

Ik zou graag een notifyer willen programmeren/installeren waardoor ik een melding krijg van zowel mijn zonnet als mijn hotmailadressen. Is dit een beetje makkelijk te doen?

Groetjes en vast bedankt.

Manja

1829 18 Rapporteer

laaglander
door laaglander - May 15, 2007 om 11:29
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo manja,

Ik zou Outlook express hiervoor gebruiken. eenvoudig in gebruik en je krijgt een melding wanneer er nieuwe mail is.

Succes Laaglander

ma
door manja_1 - May 15, 2007 om 11:31
3 Antwoorden / 1 Vragen

Het volgende probleem is dan dat ik die mailadressen niet doorgesluisd krijg naar Outlook, dus helaas geen goede oplossing voor mij.

Even geod bedankt voor de meoite.

Manja

laaglander
door laaglander - May 15, 2007 om 11:32
473 Antwoorden / 1 Vragen

mag ik dan vragen wat hierin mis gaat??

aboveoeuf
door aboveoeuf - May 15, 2007 om 11:37
143 Antwoorden / 8 Vragen

Als je live messenger gebruikt kun je messenger plus toevoegen. Dit programma heeft de mogelijkheid voor een pop3-melder. Werkt goed. Succes

ma
door manja_1 - May 15, 2007 om 11:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

Een behoorlijke tijd geleden heeft mijn man André het geprobeerd maar helaas niet handig genoeg met computers is hij bij een pop3 foutmelding blijven steken. Het fijne weet ik er niet van en hij is nu niet thuis om het te vragen. Enig idee om dit op te lossen?

ma
door manja_1 - May 15, 2007 om 11:39
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dat ga ik proberen. maar werkt dat voor diverse hotmail/live adressen en ook met mijn zonnet adres?

aboveoeuf
door aboveoeuf - May 15, 2007 om 11:41
143 Antwoorden / 8 Vragen

Het kan bijna niet mis gaan,want je moet alleen je pop3-account invoeren. Vroeger was het lastiger, dat klopt

aboveoeuf
door aboveoeuf - May 15, 2007 om 11:43
143 Antwoorden / 8 Vragen

Live messenger werkt voor hotmail en messenger plus voor een pop3-account.Rustig de indtrucries volgen. Succes

ma
door marek - May 15, 2007 om 11:44
13 Antwoorden / 26 Vragen

Kijk eens op: www.eprompter.com

Eenvoudig en doeltreffend.

mvg Marek

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 15, 2007 om 12:24
16885 Antwoorden / 202 Vragen

ik gebruik de notifier van gmail (google)voor alle binnenkomende e-mails dus ook voor die welke ik via outlook binnenkrijg of hotmail. Is eenvoudig op te halen bij www.gmail.com

laaglander
door laaglander - May 15, 2007 om 13:56
473 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb even voor je gezocht en het volgende gevonden:

@zonnet.nl

pop3.versatel.nl

smtp.versatel.nl

dit kun je dan onder dat account invullen

hell-rider
door hell-rider - May 15, 2007 om 14:30
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Manja,

Misschien heb je iets aan de volgende link.

     E-Mail Notification

Groet en succes,
Hell-Rider

deroedel
door deroedel - May 17, 2007 om 21:33
77 Antwoorden / 71 Vragen

hoi manja; Ik gebruik het prog pop peeper het werkt voor alle postbussen en haalt ook nog eens de spam weg is bovendien ook in het nederlands je moet even googelen naar pop peeper. Succes ermee.

              groetjes Ap.

mi
door miek1 - May 17, 2007 om 22:17
24 Antwoorden / 1 Vragen

Ik gebruik Incredimail en daarin zitten verschillende email melders. Je kunt dus steeds wisselen of weer nieuwe downloaden.

nouds
door nouds - May 17, 2007 om 22:52
98 Antwoorden / 11 Vragen

Misschien is PopPeeper iets voor je. Je kunt het downloaden op www.poppeeper.com het is freeware, dus gratis te gebruiken, en nog in het nederlands ook.
Behalve voor webmail zoals hotmail, kun je het ook gebruiken voor je andere mailadressen.

laszlo1
door laszlo1 - May 18, 2007 om 20:16
15 Antwoorden / 11 Vragen

incredimail is heel leuk en kan je ook verschillende meldingen krijgen van hond tot mens suc6

crazykees
door crazykees - May 19, 2007 om 12:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

inderdaad marek e-prompter is een erg handig programma

wanneer u meerdere e-mailadressen heeft of wanneer iedereen zijn e-mail op hetzelfde moment wil lezen. Dit programma checkt acht providers tegelijk. Niet alleen uw pop3-accounts, maar ook die van Hotmail, Yahoo en email.com. Op uw desktop verschijnt een icoontje waar u kunt zien hoeveel ongelezen berichten er zijn per adres. Nog beter: u kunt de berichten offline lezen, en u hoeft niet uw inlognaam en password te geven. Dit is gratis software.

ik gebruik het zelf ook en bevalt mij prima.Tevens verkomt het ook nog eens dat je vervelende virussen binnen haalt omdat het alleen de hoofdlijnen laat zien wanneer je de hele email wilt zien dan is het een kwestie van openen gewoon ff proberen dus

http://nederland.softpicks.net/download.php?index=21010

sh
door shortymusic - May 22, 2007 om 13:22
18 Antwoorden / 11 Vragen

nooit van gehoord,een ding,er zijn boekjes verkrijgbaar over email,+instal,van outlook,ik zou zeggen koop dit boekje,bij een boekhandel,of bij de mediamarktprijs rond de 15,00euro!!

succes,lees ook de helpfuctie!!!!