stafie
door stafie Jan 7, 2010 om 21:39
Computers & telefonie

Google chrome

heeft iemand google chrome al geinstalleerd? en is deze goed en bevalt hij?

9638 73 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 7, 2010 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ja en gaat wel.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2010 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ja en ik zou (tot er iets beters komt) niets anders meer willen. Snel, en zonder toeters en bellen. Heel af en toe zul je terug moeten naar IE omdat er nog steeds websites zijn die zich niet aan de internetstandaard houden en gebruik maken van door Microsoft bedachte code.
Verder geen probleem om Chrome naast IE te installeren en te gebruiken.

vr. gr. Wim

ve
door verwijderd - Jan 7, 2010 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik had het geïnstalleerd, omdat IE8 eerst bij mij niet goed werkte, maar ik heb Chrome toch maar weer verwijderd, net als Mozilla.

IE8 werkt nu prima na de herinstallatie.

Vr.gr.Elena

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik Chrome al meer dan een half jaar, wil nooit meer anders. Chrome is veel sneller dan IE8. De eerste dag is het even wennen, omdat het een beetje anders werkt, maar dat went heel snel.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik Chrome al enige maanden standaard. Het jammer Chrome niet altijd compatible is, dus moet je teruggrijpen naar IE. Dus een aandachtspuntje, die ze vast wel gaan oplossen. Maar met name de snelheid is voor mij een grote plus.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb Google Chrome geinstaleerd
maar ik vind het nogal overheersend
Het is behoorlijk wennen omdat je een menubalk mist
Ik heb Internet Explorer 8 als standaard browser, maar als ik een link moet openen dan gaat Google Chrome open en ik krijg dit niet meer veranderd.
Ook niet niet als ik Google Chrome verwijderd. want dan krijg ik een foutmelding

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van Microsoft's IE ben ik al jaren afgestapt.
Ben toen overgegaan op Firefox; deze is echt super met extensies, maar daardoor
ook erg log en steeds langzamer geworden.
Google Chrome nu enkele maanden in gebruk, en is supersnel.
Er komen langzaamaan ook nuttige extensies bij.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste programma tot heden om te serven.
Geweldig, snel en zonder problemen.
MS Silverlight werkt nu prima.

vr. gr. dingeman

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb zowel Google Chrome, Inertnet Explorer als Mozilla Firefox geïnstalleerd. Google Chrome, een half jaar geleden op pc gezet, werkt sneller dan Firefox en veel sneller dan IE. Een zegen is dat het niet overladen wordt met allerhande niet ter zake doende extra's als in IE. Ik ben nog niet tegengekomen dat een webpagina niet geopend kan worden.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 14:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Google Chrome beviel erg goed, maar Opera gebruikte ik voordien en tegenwoordig ook geregelder dan Chrome; onder meer omdat links soms problemen gaven.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik ben zeer tevreden met Google chrome, sneller, een belangrijk aspect, het is trouwens makkelijk om ook I.E. te handhaven.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij G.C. verschijnt bij mij NIET de balk, waarin BESTAND vermeld staat, zodat het mij bij met G.C. niet mogelijk is te printen. Zal wel een domme fout van mij zijn, Maar in dat geval gebruik ik I.E. Maar desondanks geef ik de voorkeur aan G.c.
Wellicht krijg ik nu een aanwijzing, dat ik ook via G.c. kan printen.

Met vriendelijke groet, Christina

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste stafie

ik ben gebruiker van xp en samen met google chrome werkt hij uitstekend

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

mar-bie schreef op vrijdag 8 jan 2010, 14:03: Heb zowel Google Chrome, Inertnet Explorer als Mozilla Firefox geïnstalleerd. Google Chrome, een half jaar geleden op pc gezet, werkt sneller dan Firefox en veel sneller dan IE. Een zegen is dat het niet overladen wordt met allerhande niet ter zake doende extra's als in IE. Ik ben nog niet tegengekomen dat een webpagina niet geopend kan worden.

En vergeet niet in google grome de agenda, documenten opslag melding op mobiel, geen storende reclames

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben bijzonder positief over Google Chrome. Snelheid en overzichtelijkheid zijn voor mij 2 pluspunten.
Klein min-puntje. Chrome schijnt af en toe moeite te hebben met pagina's die zijn opgemaakt onder Google Sites. Wordt ongetwijfeld opgelost.
Anton

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 14:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

meidam schreef op vrijdag 8 jan 2010, 14:06: ook ik ben zeer tevreden met Google chrome, sneller, een belangrijk aspect, het is trouwens makkelijk om ook I.E. te handhaven.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij G.C. verschijnt bij mij NIET de balk, waarin BESTAND vermeld staat, zodat het mij bij met G.C. niet mogelijk is te printen. Zal wel een domme fout van mij zijn, Maar in dat geval gebruik ik I.E. Maar desondanks geef ik de voorkeur aan G.c.
Wellicht krijg ik nu een aanwijzing, dat ik ook via G.c. kan printen.

Met vriendelijke groet, Christina

Met ctrl+p kun je printe in chrome

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naast de adresregel in het venster van Chrome is er een uitklapvenster zichtbaar met onder meer de optie Afdrukken...

Succes!

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

En vergeet niet in google grome de agenda, documenten opslag melding op mobiel, geen storende reclames

Volgens mij zitten de agenda en documenten opslag niet in Chrome, maar staan die op de webpagina van Google. Dus ook te bereiken Met IE8. Alleen moet je er dan wat langer op wachten, want Chrome werkt gewoon veel sneller en prettiger.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

En vergeet niet in google grome de agenda, documenten opslag melding op mobiel, geen storende reclames
Volgens mij zitten de agenda en documenten opslag niet in Chrome, maar staan die op de webpagina van Google. Dus ook te bereiken Met IE8. Alleen moet je er dan wat langer op wachten, want Chrome werkt gewoon veel sneller en prettiger.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ meidam Met je rechtermuisknop kan je ook een poging wagen.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

galop schreef op vrijdag 8 jan 2010, 14:22:
mar-bie schreef op vrijdag 8 jan 2010, 14:03: Heb zowel Google Chrome, Inertnet Explorer als Mozilla Firefox geïnstalleerd. Google Chrome, een half jaar geleden op pc gezet, werkt sneller dan Firefox en veel sneller dan IE. Een zegen is dat het niet overladen wordt met allerhande niet ter zake doende extra's als in IE. Ik ben nog niet tegengekomen dat een webpagina niet geopend kan worden.

En vergeet niet in google grome de agenda, documenten opslag melding op mobiel, geen storende reclames

Volgens mij zitten de agenda en documenten opslag niet in Chrome, maar staan die op de webpagina van Google. Dus ook te bereiken Met IE8. Alleen moet je er dan wat langer op wachten, want Chrome werkt gewoon veel sneller en prettiger.

Beschouw de twee reacties van mij hierboven als niet geschreven, had even de quote niet goed in mijn bericht gezet, maar kan ze zelf niet wijzigen of verwijderen

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

goldenluck schreef op vrijdag 8 jan 2010, 13:30: Gebruik Chrome al meer dan een half jaar, wil nooit meer anders. Chrome is veel sneller dan IE8. De eerste dag is het even wennen, omdat het een beetje anders werkt, maar dat went heel snel.
Helemaal mee eens.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo stafie.

Ik heb een tijdje met Chrome gewerkt, wat ik daar erg miste is de menubalk.
Dat is heel irritant, ben maar terug gegaan naar IE8.
Die is langzamer maar werkt prima.
m.vr.gr. snofla

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Chrome werkt erg snel zoals eerder al aangegeven, maar pak toch nog regelmatig terug naar Firefox.

Bestanden kunnen nl. niet alleen geopend worden, je moet alles eerst downloaden.

Dit is erg lastig als je even een bijlage van je mail of een document van school online wilt inzien.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik draai er nu een week probleemloos mee.De installatie was eenvoudig en de werking is grandioos.Ik heb nog niet eerder zo een snelle browser gehad.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Printen vanuit chrome is gewoon ctrl/p indrukken.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het voordeel van Google is wel dat het ook in het nederlands te verkrijgen is maar sneller is opera welke dus niet in het nederlands te verkrijgen is.

http://www.opera.com/ en ook deze is geheel gratis

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Petersburg,

zeer bedankt, dit was een duidelijk antwoord op mijn probleem "printen via Gc."

Uiteraard ook vele anderen bedankt, hier en daar pik er toch wat tips van op.

vriendelijke groet, Christina

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

audb schreef op vrijdag 8 jan 2010, 16:24: Het voordeel van Google is wel dat het ook in het nederlands te verkrijgen is maar sneller is opera welke dus niet in het nederlands te verkrijgen is.

http://www.opera.com/ en ook deze is geheel gratis

Opera is wel degelijk voor een andere taal aan te passen, dus ook voor nederlands.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb Chrome een tijdje geprobeerd en was erg tevreden. Het was erg snel en overzichtelijk.
Maar na een tijdje miste ik toch 'mijn'Firefox met de vele mogelijkheden die Firefox biedt.Al die mooie ad-ons en plugins.
Ik heb een tijdje nog IE geprobeerd ,het zit toch op je pc. Maar na Firefox en Chrome is IE helemaal niks.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet alleen over de snelheid ben ik zeer tevreden maar ook de pop-up-blocker van Chrome doet prima werk, daar waar Firefox en/of IE8 ze soms nog wel doorlaten.
Overigens grijp ik nog wel eens terug naar Firefox i.v.m. de grote hoeveelheid add-ons die Chrome (nog) niet heeft.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

GOOGLE CHROME is een onduidelijke overzicht van startplaatjes waarin de hisstorie van de gebruiker wordt getoond
Het menu om te 'personaliseren' is erg onduidelijk en zal veel mensen weerhouden om het zomaar te gebruiken

Ik ben ervan 'geschrokken' en heb alles gewist en ben lekker weer naar het VEEL overzichtelijker en duidelijker I=GOOGLE terugge schakeld
PHM

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi.
GoogleChrome is even wennen maar ik gebruik het probleemloos. Ik ben
Daarmee begonnen toen ik via Firefox niet meer bij m'n hotmail account kon komen. Daar en tegen kan ik via G-Chr geen bankzaken doen. De (div) internet banken weigeren bij gebruik van G-Chr om toegang te verlenen.
Bij nieuwe sites zoeken is het het makkelijkst om iedere keer op het 'Plusje' te klikken voor een nieuw scherm. Als die dan weer draait kun je de vorige evt. afsluiten.
Succes

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bevalt mij prima. Sneller dan windows explorer. Ook gebruiksvriendelijker bij het kiezen van favorieten. De tapbladen zijn duidelijker aangegeven.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op mijn "gewone" pc gebruik ik uit automatisme nog steeds IE8
Chrome is wel (al een poosje)geinstalleerd maar ik ben gewend aan IE.
Eergisteren heb ik Chrome op mijn vrij trage laptop geinstalleerd en het werkt op mijn laptop geweldig goed! Veel sneller dan IE8. Wel even wennen maar op mijn laptop is het nu al mijn "default browser" (standaard browser).
Mozilla, Firefox, Opera e.d. zijn wel geinstalleerd, maar bevallen mij niet.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb even een kort kijkje genomen met Google Chrome en meteen weer verwijderd. Daarna kreeg ik foutmeldingen in mijn Outlook en kon ik ook niet meer doorlinken vanuit Outlook.
Pas na herstelpunt uit te voeren naar de datum vóór de try-out werkte mijn laptop weer als vanouds. Ik hou het voorlopig dus maar bij het oude.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik Chrome, Safari en IE8 naast elkaar omdat niet alle sites met alle browsers om kunnen gaan. Chrome is erg stabiel op mijn Windows 7 PC

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laatst heb ik een vergelijkende browser test uit een Duits computerblad gelezen. Het bleek dat Chrome de snelste browser is, op de hielen gevolgd door Firefox. Firefox is dus net zo goed een snel alternatief voor IE, dat zeer goed ondersteund wordt, er zijn maar weinig sites die hiermee niet goed omgaan. Chrome heeft weinig functionaliteit en mede daardoor is het snel, ook vanwege de snelle Javascript engine, wat het met Firefox gemeen heeft.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

jessy1 schreef op vrijdag 8 jan 2010, 13:55: Van Microsoft's IE ben ik al jaren afgestapt.
Ben toen overgegaan op Firefox; deze is echt super met extensies, maar daardoor
ook erg log en steeds langzamer geworden.
Google Chrome nu enkele maanden in gebruk, en is supersnel.
Er komen langzaamaan ook nuttige extensies bij.
MemoryFox 1.3 Verminder het geheugen in Firefox

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 21:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb vista home premium 64 bit,
google chrome werkt hier heel goed op beter dan IE die liep steeds vast en kreeg de reactie reageerd niet meer , met GC geen problemen meer gehad blijf die dus standaard gebruiken een hele belevenis

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

waterm schreef op vrijdag 8 jan 2010, 14:13: beste stafie

ik ben gebruiker van xp en samen met google chrome werkt hij uitstekend

ik ook wil nooit geen explorer van microsoft meer
geen vervelende popups
start idd veel sneller op

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 22:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

ctdcvl schreef op vrijdag 8 jan 2010, 13:53: ik heb Google Chrome geinstaleerd
maar ik vind het nogal overheersend
Het is behoorlijk wennen omdat je een menubalk mist
Ik heb Internet Explorer 8 als standaard browser, maar als ik een link moet openen dan gaat Google Chrome open en ik krijg dit niet meer veranderd.
Ook niet niet als ik Google Chrome verwijderd. want dan krijg ik een foutmelding

Extra,internetopties,programma

ve
door verwijderd - Jan 8, 2010 om 22:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ctrl

meidam schreef op vrijdag 8 jan 2010, 14:06: ook ik ben zeer tevreden met Google chrome, sneller, een belangrijk aspect, het is trouwens makkelijk om ook I.E. te handhaven.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar bij G.C. verschijnt bij mij NIET de balk, waarin BESTAND vermeld staat, zodat het mij bij met G.C. niet mogelijk is te printen. Zal wel een domme fout van mij zijn, Maar in dat geval gebruik ik I.E. Maar desondanks geef ik de voorkeur aan G.c.
Wellicht krijg ik nu een aanwijzing, dat ik ook via G.c. kan printen.

Ctrl P

Met vriendelijke groet, Christina

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 07:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb google chrome nu ongeveer 2 maanden en het bevalt prima; moest wel eerst één en ander uitzoeken ( bijvoorbeeld bladwijzers en bladwijzerbalk ), maar nadat ik de werking hiervan door had, werkt G.C. uitstekend.
Voordelen op I.E. en Firefox;
- sneller
- overzichterlijker
- geen banners
- mogelijkheid tot anoniem surfen ( openen in ingonitovenster)

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 09:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb er een paar weken mee gewerkt, maar vond het niks. Ben waarschijnlijk teveel gewend aan de oude versie van google en internet explorer.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@scorpio311:
Dat zogenaamd "anoniem surfen" is geen functie dat exclusief voor Chrome geldt.
Ook IE en Firefox kennen die functionaliteit. Wat je bedoelt met "geen banners" snap ik even niet; als je daarmee bedoelt het blokkeren van reclame popups, dat is ook met beide mogelijk.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve mensen.
Ik weet nog niet wat Chrom doet wandt ik ben een leek,maar kan iemandt mij zegen wat IE en IE8 betekend
Graag antwoord.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi IE =internet explorer en IE8 = internet explorer versie 8, je hebt ook andere versies. Groeten Ingrid

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

IE is een afkorting voor Microsoft Internet Explorer. Die is er in veel versies (o.a. 4, 5, 6, 7, 8).
IE8 is Internet Explorer versie 8.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Chrome is de internet browser van Google, net als Internet Explorer de internet browser is van Microsoft.

Zelf gebruik ik naast IE ook Chrome.

Chrome is sneller en zelf vind ik ook stabieler.
Echter niet alle websites zijn goed te bekijken met Chrome, dit omdat veel websites specifiek voor IE geschreven zijn.

Microsoft houdt zich niet echt aan de afspraken hoe websites nu gebouwd moeten worden (houden niet aan de code), vandaar dat websites die met de producten van Microsoft geschreven zijn wel zeer goed met IE te bekijken zijn, terwijl de rest van de internet browsers een afschuwelijk beeld laten zien.

Dus naast Chrome maak ik nog gebruik van IE.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 12:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve Lieve mensen.

Nu weet ik eindelijk wat IE betekend maar nu weer een vraag hoe kom ik aan Chrome ?
Dank U

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 12:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kan dit op internet downloaden. Ik heb het net gedaan en werk nu voor de eerste keer met chrome.

Dit kan o.a. hier

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Christina,
Boven en rechts na de WWW...... balk zie je een iconetje als A4 blad.
Druk op het pijltje en je open diverse opties die niet direct te zien zijn.
Daar staat ook de optie "AFDRUKEN"
Groeten Kostas.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb eerder Firefox gebruikt, ook prima, maar de snelheid van Chrome is stukken beter. Ben erg tevreden over dit programma. Er zijn alleen nog weinig addons.

Irish terrier.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb Google Chrome al enige tijd in gebruik, en het werkt goed en snel!

ve
door verwijderd - Jan 9, 2010 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik Chrome vanaf het aller begin (naast IE en FF) en bevalt prima.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 10:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Chrome heb ik er al weer afgehaald om de volgende redenen:
Het werkt niet samen met mijn security programma waardoor ik niet meer kan zien of een site veilig is.
Ik krijg geen overzicht van de mappen die ik in favorieten heb opgeslagen.
Voordeel van Chrome vind ik ook dat hij sneller is, maar dat weegt niet op tegen de nadelen.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op zondag 10 jan 2010, 10:01: Chrome heb ik er al weer afgehaald om de volgende redenen:
Het werkt niet samen met mijn security programma waardoor ik niet meer kan zien of een site veilig is.
Ik krijg geen overzicht van de mappen die ik in favorieten heb opgeslagen.
Voordeel van Chrome vind ik ook dat hij sneller is, maar dat weegt niet op tegen de nadelen.

Welke security programma gebruik je dan?

Zelf maak ik hier gebruik van Kaspersky, en ik heb hier nergens problemen mee.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 10:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ikbenik

Norton. Als ik een onderwerp google, dan zie ik achter de links een groen rondje met een v erin als de site veilig is. ( Firefox laatste versie).

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 10:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aanvulling
Ik ben ook mijn Norton balkje kwijt boven het venster waar de site in verschijnt waaruit blijkt dat de Norton beveiliging werkt.

Ik heb geen idee hoe/of Kapersky aangeeft dat dit programma samenwerkt met een browser.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

GOEDE MORGEN ALLEMAAL, KAN IEMAND MIJ VERTELLEN, HOE HET PRECIES MET DE MAP FAVORIETEN ZIT BIJ GOOGLE CHROME.

NOG, ALTHANS VOOR MIJ, EEN PLUSPUNT BIJ G.C. N.L.

IK HEB 3 EMAILADRESSEN EN VIA g.c. KAN IK KIEZEN, WELKE IK WIL GEBRUIKEN VOOR EEN UITGAANDE MAIL.

MOOIE ZONDAG VERDER, GROETEN, CHRISTINA

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

............Ik krijg geen overzicht van de mappen die ik in favorieten heb opgeslagen......

Die kun je importeren.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ birdies
Nadat ik ze geïmporteerd had vanuit FF zag ik alleen de namen v.d. mappen, niet de inhoud ( de namen v.d. sites die erin opgeslagen zouden moeten zijn).

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had een probleem met IE8 want ik kon Adobe Flash Player niet geïnstalleerd krijgen nadat hij plotseling was verdwenen. Ik kon dus geen You Tube filmpjes meer zien. Ik heb Chrome geïnstalleerd en wat schertst mijn verbazing met Chrome ging de installatie feilloos. Ik vind Chrome een fijn programma !!!

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op zondag 10 jan 2010, 12:30: @ birdies
Nadat ik ze geïmporteerd had vanuit FF zag ik alleen de namen v.d. mappen, niet de inhoud ( de namen v.d. sites die erin opgeslagen zouden moeten zijn).

Vreemd.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2010 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werk ook met chrome en ben zeer tevreden, als een site niet werkt kun je dit melden. Ik had problemen met de inlogsite voor internetbankieren, die werd niet goed geopend. Je drukt op de menuknop (rechts boven) hier staat de zin tussen, fout of niet bereikbare websites melden. Nu werkt de site wel en stafie had je wat aan de antwoorden, welke internetbrowser gebruik je nu.

Groeten Ingrid

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zeker wat aan de antwoorden......allen bedankt.
Gebruik nu nog IE7, maar ga G C wel proberen
groet Stafie

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds een hele tijd gebruik ik Mozilla Firefox (nu versie 3.5.7) daarnaast heb ik Google Chrome, deze is inderdaad aanzienlijk sneller, IExporer gebruik ik allang niet meer te "heavy", maar om helemaal over te stappen moet Chrome wat meer in huis hebben, dit zal nog wel even op zich laten wachten maar het programma wordt steeds beter.

Frits

ve
door verwijderd - Jan 14, 2010 om 18:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vanwege mijn privicy heb ik geen vertrouwen in Chrome. Zonder dat ik het wil, worden mijn e-mail wachtwoord en gebruikersnaam opgeslagen. Ik heb het betreffende hokje met opzet niet aangevinkt omdat ik geen wachtwoorden wil opslaan op mijn computer. Als ik mijn e-mail programma opstart staan deze prive gegevens reeds in de betreffende vakjes.
Ik heb Chrome al 1 keer verwijderd omdat ik dacht dat ik een fout had gemaakt. Niet dus.
Van de snelheid ben ik ook niet onder de indruk.
Chrome gaat er dus weer af, ik wens niet dat mijn wachtwoord en gebruikersnaam door Chrome worden opgeslagen.

ve
door verwijderd - Jan 14, 2010 om 19:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb hem dus na een uurtje er gauw weer af gegooid.
Kon mij niet bekoren misschien als hij een tijdje draait dat er dus betere resultaten komen.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Jul 29, 2010 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

wimmi20 schreef op donderdag 14 jan 2010, 18:29: Vanwege mijn privicy heb ik geen vertrouwen in Chrome. Zonder dat ik het wil, worden mijn e-mail wachtwoord en gebruikersnaam opgeslagen. Ik heb het betreffende hokje met opzet niet aangevinkt omdat ik geen wachtwoorden wil opslaan op mijn computer. Als ik mijn e-mail programma opstart staan deze prive gegevens reeds in de betreffende vakjes.
Ik heb Chrome al 1 keer verwijderd omdat ik dacht dat ik een fout had gemaakt. Niet dus.
Van de snelheid ben ik ook niet onder de indruk.
Chrome gaat er dus weer af, ik wens niet dat mijn wachtwoord en gebruikersnaam door Chrome worden opgeslagen.

Bedankt voor dit bericht; dit gaat dus nog verder dan de 'service' van Google waarbij je zoekopdrachten gevolgd kunnen worden door berichten van aanbieders.

Ik vraag me dan ook af of dit te ver gaat, mag of kan dit eigenlijk wel, is er geen 'waakhond' waar je dit soort misbruik (want zo noem ik het maar) kunt melden?

Om die reden zoek ik ook vaak via IXQuick die dat niet schijnt te doen.

ve
door verwijderd - Jul 29, 2010 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je Chrome verder wel prettig vindt, zou je in plaats daarvan Iron kunnen kiezen, dat is Chrome zonder ads.

ve
door verwijderd - Jul 29, 2010 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja en is best snel en als je wilt dat hij het niet opslaat moet je de knop niet opslaan kiezen recht boven aan

ve
door verwijderd - Jul 29, 2010 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

waterman44 schreef op donderdag 29 jul 2010, 13:22: ja en is best snel en als je wilt dat hij het niet opslaat moet je de knop niet opslaan kiezen recht boven aan

Dus de bewering van wimmi20 (bericht 14 jan 18.29) klopt niet???