da
door davert Jan 5, 2011 om 18:49
Computers & telefonie

Google chrome nog sneller dan firefox

ik zag n artikel hier bij kassa dat firefox nog sneller is dan int explorer,ik heb firefox jaren gebruikt,kreeg problemen,en kreeg hem er niet meer op,dus per toeval probeerde ik google chrome,tot mn verbazing was die nog sneller,dus nu gebruik ik die als vaste browser

1023 17 Rapporteer

pino123
door pino123 - Jan 5, 2011 om 19:19
2763 Antwoorden / 14 Vragen

En waar gaan we nu dan over discusiëren?

de motormuis
door de motormuis - Jan 5, 2011 om 19:27
598 Antwoorden / 13 Vragen

Zoals het er nu naar uit ziet nergens over.
Tenzij Davert wil weten ofadt er mensen zijn die het daar wel of niet mee eens zijn met zijn waarneming.

da
door davert - Jan 5, 2011 om 20:01
19 Antwoorden / 7 Vragen

over of mensen t met davie eens zijn en ook goeie ervaringen hebben met google chrome?

birdies
door birdies - Jan 6, 2011 om 01:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=davert schreef op woensdag 5 jan 2011, 20:01]over of mensen t met davie eens zijn en ook goeie ervaringen hebben met google chrome?

Gebruik als 'hoofd' browser nog steeds FF, maar Chrome gebruik ik al vanaf het begin en ik merk, gebruik 'm steeds vaker. Bevalt me prima, zeker nu er ook handige add-ons als bijv. AdBlock Plus zijn.

Als 3e browser gebruik ik IE 9 Beta, net zo snel als Chrome, alleen helaas geen mogelijkheid om die vervelende advertenties te blocken.

tdehond
door tdehond - Jan 6, 2011 om 08:52
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Chrome beviel mij niet. De mogelijkheden bij Firefox zijn beter.
Chrome heb ik dus weer verwijderd. Ik gebruik meestal Firefox en als ik bepaalde internetfolders weer inzien I.E.

rj
door rjw - Jan 6, 2011 om 10:01
3279 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=tdehond schreef op donderdag 6 jan 2011, 08:52]Chrome beviel mij niet. De mogelijkheden bij Firefox zijn beter.
Chrome heb ik dus weer verwijderd. Ik gebruik meestal Firefox en als ik bepaalde internetfolders weer inzien I.E.

Het nadeel van FF is dat het zo lang duurt om op te starten, zeker in vergelijking met Chrome.

pino123
door pino123 - Jan 6, 2011 om 11:33
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Zelf gebruik ik Chrome, ik ben er erg tevreden over. Wel merk ik dat sommige pagina's (incidenteel) niet goed worden weergegeven, hiervoor gebruik ik dan gewoon de internet explorer.

spooky01
door spooky01 - Jan 6, 2011 om 11:37
418 Antwoorden / 56 Vragen

Ik gebruik ook chrome, alleen niet om mee te internetbankieren, ik krijg dan regelmatig een foutmelding of de pagina loopt vast. Ik heb hier meerdere keren chrome van op de hoogte gesteld, maar het mag niet baten. Daarom heb ik ook nog steeds IE op mijn computer staan.

jpm
door jpm - Jan 26, 2011 om 14:58
820 Antwoorden / 28 Vragen

Ik gebruik sinds kort Firefox en ik had nooit gedacht dat het me zo zou bevallen.
Ik had gehoord dat Firefox vanzichzelf al wat meer ellende buiten de deur houdt, zoals spam en dergelijke. Natuurlijk kan je dit vervolgens niet controleren zolang je hiervan geen last krijgt. Ik heb besloten om het te blijven gebruiken en ben benieuwd hoe anderen over Firefox denken.

da
door davert - Jan 26, 2011 om 16:24
19 Antwoorden / 7 Vragen

ik had juist steeds meer problemen met firefox,als ik mijn yahoo mail mails die ik wou deleten wilde aanvinken duurde dat echt irritant lang,en openen ging ook steeds trager van mijn begin pagina

erik008
door erik008 - Jan 27, 2011 om 00:29
1401 Antwoorden / 25 Vragen

FF is nog steeds mijn fav.
Voor windows Update site moet ik wel IE gebruiken en ook op sommige andere sites.
De FF browser is met de Adblock pro en NoScript heel erg veilig.
Chrome heb ik nog nooit geprobeerd, i.v.m. het nieuwsgierige karakter van die club.

börgemeister
door börgemeister - Jan 27, 2011 om 01:07
506 Antwoorden / 25 Vragen

Google Chrome had ik ook geprobeerd, het is dan irritant als je Google Chrome verwijderen, dat lukt dan gewoonweg niet, dan ben je gedoemd om de registers te gaan openen om het handmatig die irritante Google Chrome te verwijderen, kostte heel veel energie om dit op te lossen.

börgemeister
door börgemeister - Jan 27, 2011 om 01:09
506 Antwoorden / 25 Vragen

Google Chrome had ik ook geprobeerd, het is dan irritant als je Google Chrome wilt verwijderen, dat lukt dan gewoonweg niet, dan ben je gedoemd om de registers te gaan openen om het handmatig die irritante Google Chrome te verwijderen, kostte heel veel energie om dit op te lossen.

börgemeister
door börgemeister - Jan 27, 2011 om 01:10
506 Antwoorden / 25 Vragen

Google Chrome had ik ook geprobeerd, het is dan irritant als je Google Chrome wilt verwijderen, dat lukt dan gewoonweg niet, dan ben je gedoemd om de registers te gaan openen om het handmatig die irritante Google Chrome te verwijderen, kostte heel veel energie om dit op te lossen.

tdehond
door tdehond - Jan 27, 2011 om 07:17
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb geen problemen ondervonden met chrome weer verwijderen.

Ik vind Firefox een veilige browser die prettig te gebruiken is.

Als een website niet naar mijn zin wordt weergegeven dan gebruik ik IE

miss_mohjo
door miss_mohjo - Jan 30, 2011 om 21:10
6 Antwoorden / 0 Vragen

google chrome werkt perfect, gebruik geen andere webbrowsers meer!

da
door davert - Jan 30, 2011 om 22:12
19 Antwoorden / 7 Vragen

he miss,leuk te horen dat er iemand ook enthousiast is,ik vind g.chrome ook zoveel sneller gaan dan die andere browsers,geweldig gewoon!groet davert