ja
door janvis Jan 13, 2017 om 13:22
Computers & telefonie

Graag zou ik zien dat de vraag om cookies toe te staan maar één maal getoon wor

Daar ik bij bankieren problemen ondervind met cookies (bank werkt niet dan) houd ik cookies buiten de deur.

724 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 13, 2017 om 13:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er van uitgaande dat je het over de Kassa site hebt: er is weer eens wat mis met de NPO sites, vandaar dat die cookiemelding nu niet weg gaat.

edrick3
door edrick3 - Jan 13, 2017 om 13:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Om cookies 'buiten de deur' te houden is je eigen keus.

tijger1
door tijger1 - Jan 13, 2017 om 13:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u de cookies steeds laat verwijderen, bij het afsluiten, moet u ze ook steeds weer toestaan. Het is het een of het ander.

akkerdistel
door akkerdistel Jan 15, 2017 om 19:12
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Gelukkig is er - bijna altijd dan - ook 'gewoon' een tussenweg en voor alle NPO-sites geldt dat sowieso.

ro
door ronny530 - Jan 13, 2017 om 14:03
2802 Antwoorden / 41 Vragen

Als u de internetbrowser zo heeft ingesteld dat cookies na afsluiten van de internetbrowser verwijderd worden blijft de melding terugkomen. Het blijft kiezen tussen twee kwaden want de cookies behouden levert weer ongewenste reclame op maar de websites werken naar behoren of de cookies blijven verwijderen en per bezoek weer toestaan.

akkerdistel
door akkerdistel Jan 15, 2017 om 19:14
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Gelukkig is er - bijna altijd dan - ook 'gewoon' een tussenweg en voor alle NPO-sites geldt dat sowieso.

aurora1
door aurora1 - Jan 14, 2017 om 18:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Anders als u gaat internetbankieren eerst de browser afsluiten met verwijdering van cookies e.d. en dus met een "schone" browser gaan internetbankieren en de cookies van de bank accepteren.
Probeer anders eens een andere browser met internetbankieren.

akkerdistel
door akkerdistel - Jan 15, 2017 om 19:09
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Sinds wanneer heeft kassa.vara.nl een cookie-melding? *kijkt zo onschuldig mogelijk*

Toch maar eens een klacht gaan indienen bij de ACM opdat ik deze melding never nooit niet zie, foei Kassa! Kan toch niet hè, je niet aan de regels houden, schande! :-).

tijger1
door tijger1 Jan 15, 2017 om 20:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik bij mij de cookies verwijder, moet ik bij gebruik van de site ze weer toestaan.

akkerdistel
door akkerdistel Jan 16, 2017 om 12:25
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt helemaal en zonder cookies kun je uiteraard ook niet inloggen. Echter kun je de melding verwijderen door bijvoorbeeld AB+ en de optie 'element blokkeren' te gebruiken. Ontvang je wel cookies, maar is de irritante melding weg en dat met 'n paar muisklikjes.