appeltje0
door appeltje0 Oct 7, 2006 om 15:27
Computers & telefonie

Hoe installeer ik Lime Wire ?

Wij hebben pas een andere computer en nu wil ik graag downloaden ,dit gaan we nu voor het eerst doen.Dus er gaat straks voor ons een nieuwe wereld open .Nu hoor ik van "Lime Wire" dat het een van de beste is . Maar mijn probleem is de Engelse taal die ben ik niet machtig.Je schijnt een gratis en een betalende versie te hebben.Ik heb ook ontdekt dat er een site is daar vragen ze eenmalig een bijdrage voor????Hoe weet ik nu welke ik het beste kan nemen. Wie weet raad?Welke procedure moet ik voeren om dit te instaleren .

913 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.limewire.com/english/content/download.shtml

Klik op get basic, dan I will not use ......, dan je besturingsprogramma kiezen, en dan uitvoeren, de rest gaat bijna vanzelf.

Succes

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor je snelle reactie, maar ik kom er niet uit, als ik get basic aanklik dan kom ik in het volgende scherm met 2 vragen find out more ? als ik deze aangeef dan gaat de een niet verder en de ander is denk ik betalend ? Wat nu

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet dan I will not use LimeWire BASIC for copyright infringement aan klikken en dan continue. Dan Windows ( recommended) , neem aan dat je xp hebt. dan klik je op uitvoeren.

Dan gaat hetzelf verder.

 Dan is het volgens mij nog een kwestie van taal instellen, dutch en oke.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.limewire.com/LimeWireWinBoth

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo daar is ie weer , zeg Hartelijk dank voor de goede uitleg ik ben er uit en het werkt ,ik heb zelfs al wat binnen gehaald om te kijken of het werk en ja hoor.Nog maals reuze bedankt. Fam de Jong

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem contact met mij op:

Ben-J_21@hotmail.com en ik zal u een vrijblijvende (uiteraard schone) versie van LimewIRe Pro sturen.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2006 om 23:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even voor de goede orde; wat doet deze vraag in het onderdeel programmeren? Probeer dit svp in de juiste rubriek te plaatsen, bijvoorbeeld Software, dan komt dit juist terecht.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2006 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

de vraag is reeds beantwoord, dus we hebben het kunnen vinden onder programmeren ;-)

ve
door verwijderd - Oct 19, 2006 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met alle respect; wat heeft dit met programmeren te maken?

Bij programmeren denk ik aan "If - Then - As - If" protocollen, niet een Setup.exe, kan de vraag wel beantwoord zijn maar geeft geen antwoord aan mijn vraag toch?

ve
door verwijderd - Oct 19, 2006 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Joh, maak je niet zo druk.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2006 om 23:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik maak me niet druk, ik probeer alleen duidelijk te maken dat mensen (onbewust) geleid worden naar een categorie en daar hun probleem invullen. Opgelost = geweldig!

Ik heb het denk ik al vaker gezegd; met wat meer behoorlijk toezicht komt iedere vraag in de juiste categorie en worden de mensen (vaak) beter geholpen, dat gebrek hieraan heb ik al eens gemailed en in het forum gezet maar dan volgt de opmerking in mijn bericht (die geheel gewist wordt) dat ik maar moet mailen... een soort kip-en-ei verhaal.

Het is dus meer een reaktie richting redaktie om nu eens een keer wat te doen, al maanden terug zou er een plan zijn maar een zichtbaar resultaat is er niet...

Ik blijf hier wel komen voor het geval iemand dit zich afvraaagt, maar vind het bijzonder jammer dat alleen bij kritiek een reaktie (op het forum) verwijderd kan worden en er verder niks gebeurd...

Je ziet het zelf; het wordt verkeerd geplaatst en niemand die het rechttrekt...

ve
door verwijderd - Oct 20, 2006 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie het probleem niet zo, ik weet niet hoe jij selecteert, maar ik kijk niet naar de categorie maar naar de laatste vragen die die dag gesteld zijn. Krijg je altijd de meest recente vragen en hier kun je direct op inspelen, en ach, als ze soms verkeerd staan, jammer, het gaat er toch dat we begrijpen wat de vraag is en dat diegene geholpen wordt.

Wat in deze dus ook gebeurd is.

Er zijn nu eenmaal mensen die niet helemaal thuis zijn in de computer wereld en dus niet direct weten in welke categorie ze iets moeten plaatsen.

Maar het is nog steeds een site waar iedereen gewoon lekker zijn vraag kan stellen zonder direct door de forum politie te worden aangesproken als het een keer verkeerd geplaatst wordt.

Je moet hier niet zo zwaar aan tillen.

Iemand heeft een vraag, wordt geholpen, probleem opgelost, klaar.

ve
door verwijderd - Oct 20, 2006 om 00:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Maryvon
Zo is het maar net.

ve
door verwijderd - Oct 20, 2006 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je Nouds :-)

ve
door verwijderd - Oct 20, 2006 om 06:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze vraag is al eens eerder gesteld.

berichten verwijderen

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mail me en ik zal u de gemakkelijke versie van Limewire pro sturen.

Ben-J_21@hotmail.com