stafie
door stafie Jun 15, 2016 om 19:16
Computers & telefonie

Hoe kan ik goedkoop bellen in het buitenland

Wij gaan naar Duitsland op vakantie.....wat is de goedkoopste manier om naar Nederland te bellen, maar niet via Skype, Whatsapp e.d.
Ik heb een abonnement via Simyo

1787 9 Rapporteer

jo
door jorisw - Jun 15, 2016 om 19:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Bellen vanuit Duitsland kost 6 cent per minuut. Ik weet niet hoeveel je vanaf je vakantieadres wilt gaan bellen, maar het lijkt me dat de belkosten in het niet vallen bij de rest van de kosten van de vakantie. Als het goedkoper moet dan wordt het toch iets als Skype/Whatsapp of ander VoIP diensten via een gratis WIFI hotspot. Let er wel op dat "even" aanmelden er niet bij is op public hotspots in Duitsland. Je moet je steeds registeren.

tijger1
door tijger1 - Jun 15, 2016 om 20:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dat kunt u toch ook simpel nalezen op de site van Simyo? Daar staan alle tarieven vermeld.

Ook wat gebeld worden kost of sms'en.

tenormin
door tenormin - Jun 16, 2016 om 00:17
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Eens bij Google voice proberen. Daar bel je, vanuit het buitenland naar Nederland voor 1 cent naar vaste nummers en 4 cent naar mobiele nummers. Moet men wel eerst geld op die rekening zetten. Dus van te voren bedenken hoeveel je ongeveer wilt besteden aan bellen.

akkerdistel
door akkerdistel Jun 16, 2016 om 12:19
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is 'extreem' prijzig :-). Plus iets met privacy.

aurora1
door aurora1 - Jun 16, 2016 om 00:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen
akkerdistel
door akkerdistel - Jun 16, 2016 om 12:18
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Maak gebruik van WiFi plus één van de vele Betamax VoIP diensten. Gratis tot en met 1,2 cent p/m. Oja, dat kan vanuit thuis ook meer dan prima.

En voor de vrekjes onder ons (steekt braaf zijn vinger op) koop BTG bij HansTel.

Cookies
door Cookies Jun 16, 2016 om 13:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb jij soms aandelen in al die vrek toko's? (spreekt me overigens nooit aan). Bovendien wil TS geen WA o.i.d.

akkerdistel
door akkerdistel Jun 16, 2016 om 22:53
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Lol. Nee helaas niet, was ik ooit maar eerder op dat idee gekomen :-(. Het is heel iets anders dan bellen via WA, is gewoon een volledige telefoonaanbieder (enkel 112 is niet mogelijk) daar kun je dus gewoon 10 cijfertjes in toetsen en bellen maar. En als ik dat voor elkaar krijg, dan kan iedereen dat ;-).
Inderdaad je hebt dan een telefoon in een telefoon.

stafie
door stafie - Jun 16, 2016 om 19:11
38 Antwoorden / 12 Vragen

Allen hartelijk dank voor jullie antwoord...
Ik had al bij Simyo gekeken voor het e.e.a.
Stafie

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 16, 2016 om 22:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En Simyo vond u te duur in het buitenland?

stafie
door stafie - Jun 17, 2016 om 15:19
38 Antwoorden / 12 Vragen

Ik dacht, misschien zijn er nog andere alternatieven

gerbera
door gerbera - Jun 18, 2016 om 15:46
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe kan ik goedkoop bellen in het buitenland

Met een fietsbel van action € 0,75 ;-))