ma
door madelief Nov 26, 2016 om 15:28
Computers & telefonie

HOE KAN IK MIJN GEBRUIKERS NAAM VERANDEREN

HOE KAN IK MIJN GEBRUIKERS NAAM  VERANDEREN EN MISCHIEN MEERDERE GEBRUIKERS NAMEN .

2867 15 Rapporteer

marita5
door marita5 - Nov 26, 2016 om 15:30
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Madelief ,

Schrijven met hoofdletters is niet gewenst , is gelijk aan schreeuwen .

Waar wilt u uw gebruikersnaam veranderen , graag wat meer informatie ?

tenormin
door tenormin - Nov 26, 2016 om 15:35
16846 Antwoorden / 108 Vragen
marita5
door marita5 Nov 26, 2016 om 15:40
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin ???

tenormin
door tenormin Nov 26, 2016 om 15:42
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Marita5?? Het was/is bedoelt als het om deze site gaat. Gebruikersnaam veranderen. Maar kon er weer niets bijschrijven, alles werd rood.

marita5
door marita5 Nov 26, 2016 om 15:50
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Maar dat is juist wat we niet weten .

costnix
door costnix - Nov 26, 2016 om 15:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Weer een geval van het CapsLockStuck virus. Het wordt tijd voor een vaccin hier tegen :-)

tenormin
door tenormin Nov 26, 2016 om 15:40
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Kwestie van teveel boven keyboard eten. ;-). Of de regels niet gelezen.

reflecs
door reflecs Nov 27, 2016 om 12:54
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Nee, ze ziet niet goed, maar de tip in een vorige vraag (om het beeld te vergroten) is niet goed overgekomen of vergeten.

gerbera
door gerbera - Nov 26, 2016 om 15:48
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Als het om deze site gaat, uw profiel verwijderen en een nieuwe aanmaken. Wel ff zonder de capslock te gebruiken.

tenormin
door tenormin Nov 26, 2016 om 16:13
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Weet niet of je alle reactie in reacties meeleest maar profiel kan je niet veranderen. Anders zou Tijger nu niet tijger1 geworden zijn, net zoals zoekster1.

gerbera
door gerbera Nov 26, 2016 om 22:27
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Ik lees alles en schrijf dus ook dat alleen na verwijdering van het oude profiel een nieuw profiel met een andere naam kan worden aangemaakt. En dat is de vraag, profiel met een andere naam.

tijger1
door tijger1 Nov 27, 2016 om 23:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin. Ik ben altijd al Tijger1 geweest. Alleen even bij de problemen met de site, is mijn profielnaam even veranderd, met toestemming van de redactie. Nadat de problemen opgelost waren, in ieder geval de mijne, kon ik weer terug naar Tijger1.

edrick3
door edrick3 - Nov 26, 2016 om 16:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als het om deze site gaat: dan kun je de gebruikersnaam niet veranderen.
En meerdere gebruikersnamen voor één persoon is niet toegestaan: klik even op 'Hoe werkt dit'

marita5
door marita5 Nov 26, 2016 om 16:09
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@Edrick3 , En meerdere gebruikersnamen voor één persoon is niet toegestaan: , hoe doet @1953 dit dan ? heeft gebruikersnamen bij de vleet .

tenormin
door tenormin Nov 26, 2016 om 16:11
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Andere IP adressen @marita5. Sommigen grossieren erin. Daarom wilde ik schrijven (wat niet lukte) verzoek aan de redactie richten. Moet trouwens elders ook. Dus wat edrick3 schrijft is juist.

hansje klein
door hansje klein - Nov 26, 2016 om 16:09
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Vraag de redactie om een aanpassing....CONTACT onderaan, wanneer u deze site bedoelt.

tenormin
door tenormin Nov 26, 2016 om 16:16
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, contact is voor diversiteiten. Op het forum moet je alles aan kassa-online richten over vragen van/over de site. Probeer zelf maar een via contact een vraag voor te leggen. Krijg je standaard mail en lees je wat er voorrang heeft.

hansje klein
door hansje klein Nov 26, 2016 om 16:42
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@ Tenormin

Via CONTACT-onderaan kom je toch direct op een redactie-formulier?

http://kassa.vara.nl/pagina/neem-contact-op-met-de-internetredactie

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 26, 2016 om 16:21
7209 Antwoorden / 3 Vragen
costnix
door costnix Nov 27, 2016 om 21:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zo maar een vraagje. Wat heeft Veestboek hiermee te maken?

sjjoppy
door sjjoppy Nov 27, 2016 om 22:01
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Omdat ik dacht dat @madelief meerdere sites bedoelde waar zij een gebruikersnaam heeft en dat wil veranderen. Facebook kan daar één van zijn.

ltmvz
door ltmvz - Nov 26, 2016 om 18:03
949 Antwoorden / 18 Vragen

Een mooiere naam dan 'Madelief' kan ik mij niet voorstellen!

Cookies
door Cookies - Nov 26, 2016 om 18:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

We kunnen nu wel allemaal gaan zitten raden, maar misschien kan TS eerst eens het e.e.a. verduidelijken. Ondanks alles in hoofdletters geschreven, is de vraag regelrecht onduidelijk.

gsm
door gsm - Nov 26, 2016 om 22:57
5940 Antwoorden / 47 Vragen

IQ=0

me
door mein33 Nov 27, 2016 om 13:14
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@gsm,

Uw score was reeds bekend en bij de enkeling die het nog niet wist nu ook. ;-))

costnix
door costnix Nov 27, 2016 om 21:51
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Uw zelfkennis siert u.

me
door mein33 - Nov 27, 2016 om 13:11
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@madelief,

Er is toch geen enkele noodzaak om uw gebruikersnaam te veranderen, aangezien u met welke gebruikersnaam dan ook altijd anoniem bent en blijft.
Waarom zou je "madelief" veranderen in bijv. "distel" ??
De mogelijkheid om meerdere gebruikersnamen te gebruiken is er gelukkig niet meer en er is ook geen enkele legitieme reden voor vanwege die eerder genoemde anonimieteit.

Blijf gewoon wie u bent, blijf "madelief" . ;-))

tenormin
door tenormin Nov 27, 2016 om 23:10
16846 Antwoorden / 108 Vragen

De naam 'madelief' is natuurlijk lief; maar lees het profiel eens: constant Caps Locks? Niet 'made'lief, hoor. Dat niet opvatten als karakter moord maar meer als: kan mij het schelen wat ze schrijven.

tenormin
door tenormin - Nov 27, 2016 om 23:09
16846 Antwoorden / 108 Vragen

@madelief, heb al uw gestelde vragen even doorgenomen en, al vraagt u advies, een advies heeft u nog nooit ter harte genomen (zie ik tot mijn verbazing). Elke vraag is vol met Caps Locks. Waar ook in ieder geval weer iemand is die er u op wijst dit niet te doen. Als u de voorwaarden heeft gelezen om mee te doen, een daarvan is het niet veelvuldig gebruiken van hoofdletters achter elkaar. Misschien is het mogelijk om in volgende vraag (vragen) daar eens rekening mee te houden. U weet, als u de commentaren leest, we dit schreeuwen noemen. Althans, dat wordt in de voorwaarden genoemd als men een vraag stelt. En ik ben het boekje al te buiten gegaan door veel de veel vet te drukken. Dus als u nog meeleest met uw laatst gestelde vraag: doe dat dan niet meer. Het antwoord op uw gebruikersnaam veranderen heeft u inmiddels gelezen; alleen de vraag blijft: was het voor deze site bedoelt of.....

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 28, 2016 om 06:14
7209 Antwoorden / 3 Vragen

@@@ Als u bij gebruikers de naam madelief invoert dan komt er een rits madeliefjes voorbij. Denk dat @madelief daar verandering wil aanbrengen. Dat zou ( EN MISCHIEN MEERDERE GEBRUIKERS NAMEN .  ) kunnen verklaren.

Redacteur
door Redacteur - Nov 28, 2016 om 09:39
1056 Antwoorden / 62 Vragen

Wil je een andere gebruikersnaam? De redactie kan deze voor u wijzigen: stuur een mail naar kassa-online@vara.nl

De redactie