br
door brunoennicky Jul 22, 2017 om 17:45
Computers & telefonie

Hoe kan ik mijn iPhone 4 updaten naar iOS 8? Help mij als invalide alsjeblieft!?

Ik probeer mijn iPhone 4 te updaten naar iOS 8, omdat ik dan alle apps kan downloaden, maar via Apple kan dit niet. Weet iemand een andere oplossing?

17069 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 22, 2017 om 18:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw I-phone is niet meer te updaten. Als u alle apps wilt downloaden zult u een nieuwer type moeten kopen.

Wat heeft het ermee van doen dat u invalide bent?

Cookies
door Cookies - Jul 22, 2017 om 18:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De iPhone 4 is kwa hardware helemaal niet geschikt voor iOS 8, vandaar dat iOS8 er ook niet is voor je iPhone.

ge
door george321 - Jul 22, 2017 om 18:10
390 Antwoorden / 1 Vragen

Ook voor niet-invaliden of mensen met andere handicaps / beperkingen kan dit niet op model 4.
Weet iemand een andere oplossing?
Ja, koop een andere telefoon, nieuw/gebruikt/refurbisht. Die mogen alle mensen kopen.

tdmduc
door tdmduc - Jul 22, 2017 om 18:56
704 Antwoorden / 2 Vragen

Een nieuwe iPhone kopen.

iOS8 gaat niet op iPhone4

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jul 22, 2017 om 19:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik probeer mijn iPhone 4 te updaten naar iOS 8
En dat kan dus niet.
Hoe is je Engels?
https://www.unlockboot.com/update-iphone-4-ios-8-9/

reflecs
door reflecs - Jul 24, 2017 om 11:16
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Op oudere pc's kun je op een gegeven moment ook niet alle nieuwe (versies van) software meer installeren.
Ik begrijp de "help!" niet helemaal.

Cookies
door Cookies Jul 24, 2017 om 11:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Ik begrijp de "help!" niet helemaal..... Ik wel en jij ongetwijfeld ook.;-))

Te
door Telecaster - Jul 24, 2017 om 14:49
1 Antwoorden / Vragen

Mijn iPhone 4S heeft als laatste update iOS 9.3.5. Hoezo nieuwe telefoon kopen??

diumenge
door diumenge Jul 24, 2017 om 17:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Omdat TS een iPhone 4 heeft. Maarja, leze hè....

ma
door mastle - Jul 24, 2017 om 17:27
1 Antwoorden / Vragen

Inderdaad, wat een onzin dat je een iPhone4 niet meer zou kunnen updaten! Ik heb ook een iPhone 4S succesvol geüpdate naar versie iOS 9.3.5 Je krijgt waarschijnlijk wel eerst een melding dat vanwege onvoldoende geheugenruimte een aantal apps tijdelijk verwijderd worden tijdens de installatie, maar na de installatie worden deze automatisch teruggeplaatst. Houdt er wel rekening mee dat een toenemend aantal apps niet meer goed draait op een 4S, maar dit staat altijd in de Appstore aangegeven. Als u alle beschikbare apps wilt kunnen gebruiken, dan dient u een nieuwere versie te kopen.
PS: dat u invalide bent is hier niet relevant en geen reden om in de slachtofferrol te kruipen...

diumenge
door diumenge Jul 24, 2017 om 17:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hmmm, je weet dat een iPhone 4 niet hetzelfde is als een 4S?

Cookies
door Cookies Jul 24, 2017 om 17:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een 4S kan, maar daar gaat het topic helemaal niet over.