ba
door bakker28 Jul 13, 2016 om 11:49
Computers & telefonie

Hoe krijg ik met de Verkenner van Win 10 de Word *dotx in beeld

Ik denk dat sprake is van een hidden map waarnaar ik niet kan kopiëren.

1799 5 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 13, 2016 om 12:02
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Als u het Office-pakket hebt geïnstalleerd dan kunt u via
Start, alle apps de tegel office word aanklikken. Of in het zoekveld van de verkenner het gewenste bestand invullen.

ba
door bakker28 Jul 15, 2016 om 12:56
12 Antwoorden / 2 Vragen

als je dat doet zal Word de *.dotx openen maar daar heb ik niets aan. ik wil gewoon een zelf gemaakt *.dotx opslaan bij de andere.
ik zoek niet één bestand maar de map waarin de sjablonen staan (wellicht default ergens op C:/.................

sjjoppy
door sjjoppy Jul 15, 2016 om 13:07
7210 Antwoorden / 3 Vragen
ba
door bakker28 Jul 15, 2016 om 13:15
12 Antwoorden / 2 Vragen

zie het antwoord van edrick; als je het pad weet te vinden dan is het simpel. Opslaan als *.dotx en de dir zoeken.

sjjoppy
door sjjoppy Jul 15, 2016 om 13:18
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat het is opgelost, goed weekend.

Cookies
door Cookies - Jul 13, 2016 om 12:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die krijg je natuurlijk alleen in beeld als er Word op je p.c. staat. Ik vermoed dat dit niet het geval is.

ba
door bakker28 Jul 15, 2016 om 12:50
12 Antwoorden / 2 Vragen

dom antwoord, natuurlijk staat Word op mijn computer. Weet u wel wat een *.dotx eigenlijk is?

Cookies
door Cookies Jul 15, 2016 om 13:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jazeker weet ik dat. En zo je vraag te lezen, weet ik zelfs meer dan jij. Maar ik kan niet weten wat jij wel of niet weet.

edrick3
door edrick3 - Jul 13, 2016 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De Windows Verkenner wordt geopend met de knop Verkenner op de taakbalk, de toetscombinatie Win+E of via de vermeldingen in Start.

tabblad Beeld van het lint, knop Opties, tabblad Weergave:
Activeer de optie Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven (of direct via het lint, optie Verborgen items).
(Bron)

ba
door bakker28 Jul 15, 2016 om 13:13
12 Antwoorden / 2 Vragen

Dag Edrick3, u hebt me perfect geholpen. hartelijk dank. het vinkje voor de verborgen aangezet en OK.
Maar dan ........als je het (erg lange) pad niet kent (ik heb dat met een ander programma gevonden) dan blijft het heel lastig zoeken.

edrick3
door edrick3 - Jul 15, 2016 om 13:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dag Edrick3, u hebt me perfect geholpen.

Fijn dat het gelukt is.
Daar is dit forum dan ook voor bedoeld.
Goed weekend.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 18, 2016 om 18:17
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Daarom dus ook altijd Total Commander gebruiken. Wel spijtig dat je dit nog niet ontdekt hebt..