muispim_1
door muispim_1 Jan 4, 2015 om 22:08
Computers & telefonie

Hoe krijg ik werkbalk weer terug bovenaan mijn beeldscherm?

Hoe krijg ik de werkbalk bovenaan de pagina weer terug?

103629 11 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 4, 2015 om 22:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Muispim, wat meer details (ook bij de andere vraag over een toetsenbord) zijn wel handig. Zoals apparaat (desktop, laptop, tablet, telefoon), OS (Windows, Android, Chrome, iOS, OSX), gebruikte browser, etc. etc.

gerbera
door gerbera - Jan 4, 2015 om 22:32
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Probeer het eens door op de bovenste balk te gaan staan en dan op de rechter muisknop te klikken.
Kun je alle gewenste balken selecteren.

tenormin
door tenormin - Jan 4, 2015 om 23:18
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Was ook handiger geweest om de 2 in een vraag te maken. Dus volledig eens met @ diomenge

diumenge
door diumenge - Jan 5, 2015 om 06:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan maar zo. Klik hier.

edrick3
door edrick3 - Jan 5, 2015 om 16:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo muispim,

Werkbalk bovenaan je scherm?
Dan bedoel je waarschijnlijk de Menubalk of Bladwijzerbalk. Die staan bovenaan.
Zo ja, zie het antwoord van gerbera'.
Bedoel je inderdaad 'werkbalk' dan moet je onderaan met de rechtermuisknop klikken.
Dan zie je daar info.

Suc6

el
door elizabethje - Jan 7, 2015 om 12:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo muispim,

Veel verstand van computers heb ik niet, ik ben een gemiddeld gebruiker, maar je vraagt een manier om de balk bovenin weer TERUG te krijgen.
Misschien moet je een op toets F11 klikken. Wanneer dat werkt heb je deze toets waarschijnlijk per ongeluk al eens eerder ingedrukt.

Veel succes

pinkpop
door pinkpop - Jan 7, 2015 om 12:47
5 Antwoorden / 1 Vragen

Als het hier gaat om de balk onderaan in het scherm bij windows, dan kan je hierop (op een leeg gedeelte) met de rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor: "Taakbalk vergrendelen" als hier een vinkje voor staat. Vervolgens met de linkermuisknop op dezelfde lege plaats onderin de taakbalk klikken en de muisknop vasthouden en naar boven slepen. Je kan de taakbalk ook links of rechts plaatsen.
Als de taakbalk op de gewenste plaats staat met de rechtermuisknop klikken op de taakbalk en dan kiezen voor: "Taakbalk vergrendelen" zodat hier een vinkje voor staat.

af
door afarensis - Jan 7, 2015 om 12:48
14 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet echt wat duidelijker zijn.... Werkbalk is te algemeen...

Bedoel je het bureaublad? Dan hebben we het over de 'taakbalk'.
Of... heb je het over een browser? of een van de vele andere programma's.

sa
door salty677 - Jan 7, 2015 om 12:56
12 Antwoorden / 3 Vragen

met rechter muis onder aan de balk daar balk ontgrendelen. hierna met linker muisknop balk beet pakken en vasthouden en nu kunt U hem links recht of naar boven slepen Suc6

audb
door audb - Jan 7, 2015 om 13:12
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Met je muis op de taakbalk gaan staan, rechtermuisknop indrukken en naar eigenschappen gaan staan en daar kan locatie van de taakbalk selecteren,

ka
door kama - Jan 7, 2015 om 17:48
162 Antwoorden / 19 Vragen

Misschien moet hij wel naar helemaal rechtsboven in zijn scherm gaan en daar klikken op het symbooltje waarmee je je venster verkleint. Dat komt pas kin beeld als je met je muis daar op de goede plek zit.