Hoe stop ik mijn contrat met telfort i.v.m niet oplossen van de klacht
Vanaf 12.01.2017 heb ik een internetcontract met Telfort. Een snelle internetverbinding van 100 MB.
Maar vanaf het begin heb ik een zeer slechte verbinding.
De monteur van telfort is 1 x geweest, heeft niets gedaan. Het probleem zou bij de glasvezelverbinding zitten.
De monteur van Glasfiber is 2 x geweest. Heeft aanpassingen gedaan en toen bleek dat bij Telfort het probleem met de snelheid zat. Ik moest 3 dagen wachten en dan zou alles oke zijn. Na 3 dagen is de verbinding 3 dagen lang goed geweest. Maar na die 3 dagen was het weer mis. Ik heb meerdere keren met Telfort gebeld, maar niemand kan mij helpen en stoppen kan ook niet , want ik heb een contract met Telfort tot 12 .01.2018.
De telefoontjes met de service hebben me inmiddels 16.00 euro gekost en het probleem is niet opgelost.
Mijn vraag :hoe nu verder? Ik wil stoppen met dit bedrijf of alles opgelost hebben. Hoe kan ik het beste handelen?
Ik zou graag uw reactie hierover ontvangen.
met vriendelijke groet, Mohanad Tnish
Hallo Monahad Tnish ,
Stuur Telfort een brief / of mail met vermelding "aanmaning tot nakoming overeenkomst" klik op de rode regel ( zie benedenaan voorbeeldbrief ) .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Hallo Mohanad,
Het is jammer dat je problemen ervaart met je glasvezelverbinding. Deze hoort gewoon goed te functioneren.
Ik heb mijn collega's gevraagd om contact met jou op te nemen. Binnen 3 werkdagen mag je een telefoontje van ons verwachten.
Indien je vragen of opmerkingen hebt dan kun je ons gerust benaderen via ons forum.
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Voortaan niet bellen of in ieder geval niet zo vaak. Klachtenformulier, mail en forum zijn beter. Is gratis en dan is het ook gedocumenteerd.
Hallo Mohanad,
Mijn collega's hebben een aantal keren geprobeerd om contact met jou op te nemen. Kun je even aangeven wanneer je het beste te bereiken bent? Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer