ca
door caramia Jan 23, 2012 om 13:04
Computers & telefonie

Hoe verwijder ik wachtwoord die automatisch aanvult?

Hallo Dames en heren,

Sinds vorige week is er iets verandert op mijn computer.
via mijn webmail van KPN moest ik altijd zelf de Gebruikersnaam en Wachtwoord invullen. Dit vind ik gewoon prettig. (Ik weet niet beter)
Nu heeft er iemand vorige week achter mijn computer gezeten. En als ik nu Mijn Webmail opent en ik wil mijn Gebruikersnaam en Wachtwoord invullen gaat het al automatisch. En dat wil ik niet.
Wie kan mij helpen om dit weer in de oude situatie te krijgen?

8894 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 23, 2012 om 19:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo caramia,

Dan moet die 'iemand' toch je gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt en opgeslagen hebben!

Wachtwoord verwijderen in IE:
1.Je kunt Gebruikersaccounts als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht (of klik op Gebruikersaccounts als je bent verbonden met een netwerkdomein) en klik vervolgens op je Gebruikersaccount.
2. Klik in het linkerdeelvenster op Uw netwerkwachtwoorden beheren.
3. Selecteer het wachtwoord dat je wilt beheren.
4. Klik op Bewerken, breng de gewenste wijziging aan en klik op OK.

Verwijderen in FF:
Extra - Opties - tabblad Beveiliging - klik op Opgeslagen wachtwoorden en de rest wijst zich vanzelf.

Suc6

ca
door caramia - Jan 23, 2012 om 19:32
8 Antwoorden / 6 Vragen

Yes, het is me zowaar gelukt.
Hartelijk dank hiervoor.

edrick3
door edrick3 - Jan 23, 2012 om 20:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@caramia,

Mooi zo.
Graag gedaan.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.