mebo
door mebo Dec 5, 2015 om 11:19
Computers & telefonie

Hoe werkt het op deze nieuwe site.

Als ik een vraag gelezen heb en terug wil naar de daarop volgende vraag dan kom ik telkens weer uit op de allereerste vraag.

Blijkbaar doe ik (hoop ik) iets fout.

Hoe kom ik in de lijst met actuele vragen weer terug bij de vraag waar ik gebleven was om vervolgens met de volgende vraag door te kunnen gaan.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

3482 14 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 5, 2015 om 11:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kunt je vraag stellen aan kassa-online@vara.nl

tijger1
door tijger1 - Dec 5, 2015 om 11:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens mij kunt u met de drie streepjes links boven terug en dan naar zoek een vraag.

tenormin
door tenormin - Dec 5, 2015 om 11:47
16841 Antwoorden / 108 Vragen

@@ ik zie (ook) nog steeds geen 3 streepjes. En de vraag van @mebo komt ook diverse malen als "nieuw" voorbij. Dus mebo, het ligt niet aan U.

gerbera
door gerbera Dec 6, 2015 om 16:21
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Al eens met de cursor geheel links boven onder het uitroepteken gestaan. Soms spelen ze bij mij wel eens verstoppertje,

tenormin
door tenormin Dec 6, 2015 om 17:20
16841 Antwoorden / 108 Vragen

Heb, na veel zoeken, uw antwoord gelezen! De uitroepteken bij mij geeft alle reclame en programma's van de VARA aan, dus vlug weg gevinkt. Maar evengoed bedankt voor de suggestie, hoor.

Cookies
door Cookies - Dec 5, 2015 om 11:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: die 'streepjes' waar jij het over hebt, zijn er alleen als je werkt op een tablet. NIET dus bij p.c./laptop. Overigens, als je gaat naar 'zoek een vraag' zie je daar NIET de nieuwste vragen staan, althans iig niet op pc/laptop. Deze vraag van Mebo bijv. vind ik niet terug via 'zoek een vraag'.

gerbera
door gerbera Dec 6, 2015 om 16:27
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Ben ik zeker een bofkont want ik werk met een PC Desktop en heb toch echt de gele platte streepjes.

zoekster
door zoekster - Dec 5, 2015 om 12:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie ook geen drie streepjes, kun je het wat preciezer uitleggen waar die zitten. Links boven is bij mij niets te zien.

Inmiddels door carola.83 beantwoord.

gerbera
door gerbera Dec 6, 2015 om 16:31
7369 Antwoorden / 14 Vragen

De streepjes zitten geheel links boven in het zwarte vlak onder het uitroepteken. Ik werk met een Desktop PC en zie ze wel. Ga eens op die plaats te gaan staan met de cursor mogelijk worden ze dan zichtbaar. Ook bij mij spelen ze een enkele keer verstoppertje en worden dan zichtbaar als ik de cursor daar plaats.

zoekster
door zoekster Dec 6, 2015 om 18:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik ben er met de cursor overheen gegaan, wat geklikt, maar helaas springt er niets te voorschijn. Toch bedankt voor je antwoord, het was te proberen. Ik geloof dat je er ook een foto van had gemaakt, maar die kan ik helaas nergens meer vinden. Dat heb ik wel meer met reacties.

Topantwoord

reflecs
door reflecs - Dec 5, 2015 om 13:24
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U doet niets fout. Ik los het via een omweg op door met rechts op de titel van de vraag te klikken en te kiezen voor Openen in nieuw tabblad (Firefox).

mebo
door mebo Dec 6, 2015 om 14:32
153 Antwoorden / 40 Vragen

Ik had uw reactie niet op waarde beoordeeld, maar bij deze is dat hersteld. Uw oplossing werkt prima, bedankt.

reflecs
door reflecs Dec 6, 2015 om 14:43
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Graag gedaan, Akkerdistel gaf een vollediger antwoord :)

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2015 om 13:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Helaas, rommelige site,

De lijst met vragen is niet te vinden; je kunt niet naar beneden scrollen.

Is al doorgegeven aan de redactie.

Reactie:

Bedankt voor je mailtje!
Het is een bekend probleem, we hebben het zojuist doorgegeven. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Kassa internetredactie.

Zoals aangegeven: stel je vraag aan de redactie!

Goed weekend.

reflecs
door reflecs - Dec 5, 2015 om 13:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@edrick3, Onder Stel jouw vraag zie ik Antwoord gezocht en kan ik kiezen voor Toon meer actuele vragen. Werkt dat niet bij u?

edrick3
door edrick3 Dec 5, 2015 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik bedoelde dit: Klik op Vr.&B. Klik op 'Zoek een Vraag'. Er verschijnt een rijtje waar boven staat: Alle vragen Scroll naar beneden. Klik op 'Meer vragen' Er verschijnt even 'Laden' En vervolgens gebeurt er niets. Waar is de rest van de vragen?

reflecs
door reflecs Dec 5, 2015 om 15:22
1859 Antwoorden / 4 Vragen

O ik zie het, zal wel iets te maken hebben met het gedeelte /215,216,217,218,219,220,221,222,223,224/ in de adresbalk dat het niet meer/nu/nog niet werkt. ; )

Topantwoord

akkerdistel
door akkerdistel - Dec 5, 2015 om 15:13
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Het beste open je dan een vraag -of meerdere vragen- in een nieuw tablad, dat kan via, de rechtermuisknop, control + linkermuisknop of indien aanwezig de middelstemuisknop.

mebo
door mebo - Dec 6, 2015 om 13:02
153 Antwoorden / 40 Vragen

Dit probleem is op te lossen door, zoals @akkerdistel aangeeft, doorp op de vraag met de R.muisknop te klikken en vervolgens te openen in een nieuw tabblad.

De vraag lezen en/of beantwoorden en daarna het tabblad weer wegklikken om weer bij de vraag terug te komen waar je bent gebleven.

@akkerdistel bedankt voor deze tip.

mebo
door mebo - Dec 6, 2015 om 13:06
153 Antwoorden / 40 Vragen

Iedereen bedankt voor het meedenken en de suggesties.

vr.gr.  mebo

me
door mein33 - Dec 6, 2015 om 13:21
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De "Tip" van @akkerdistel werkt goed, maar vraag me wel af of het niet eenvoudiger zou moeten kunnen.

me
door mein33 - Dec 6, 2015 om 18:33
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als u de grote van de pagina kleiner maakt op uw monitorscherm dan krijgt u , zodra de pagina klein genoeg is, een verandering van de pagina te zien incl. het menu aan de linker zijde en met de streepjes waar over wordt gesproken.

freya
door freya - Dec 6, 2015 om 18:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Even cross-posten:

"Als de menu-items (Home   Nieuws   Gemist   enz.) naast elkaar op het scherm past, wordt dit zo getoond en heb je dus niet die streepjesknop (heb je dan ook niet nodig). Als je een scherm gebruikt met lage resolutie (of de browser in een venster draait), waardoor het menu niet meer naast elkaar past, wordt dat menu niet meer getoond, maar krijg je die streepjesknop in beeld, waarmee je het menu kunt openen."