edgarelsen
door edgarelsen Sep 27, 2017 om 16:43
Computers & telefonie

Hoi ik heb een abon bij tele2 en nieuwe bij telfort bij bij de partijen hebben ze

Ik heb tele2 vast en gsm nieuw afgesloten bij telfort bij bij de partij is een voicelog op genomen bij telfort gin het om nieuw abon en bij tele2 om koring ik vroeg me nu af zijn die voicelog gelding bewijs ik dacht van niet om dat er gin handtekening onder staat. Mijn nieuw abonnement is nooit getekend en die bij tele2 ook niet als ik dan binnen jaar of 2 jaar weg willen kunnen hun dat tegen houden om dat hun gin handtekening hebben alleen een voicelog

1105 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 27, 2017 om 16:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wanneer hebt u die abonnementen dan afgesloten? En waarom wilt u weg?

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 27, 2017 om 17:01
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dus ik met mijn boormachine aarde Appie om een pak  melk open te boren, bleek dat Opel een nieuwe auto introduceert, samen met een hangslot. Daarnaast kreeg ik de Libelle terwijl ik een hulphond heb via mijn pensioenfonds, beetje raar dat de lasagne te lang in de vaatwasser heeft gestaan.
Zo moet ik uw verhaal ook ongeveer lezen toch?

kv
door kvjapio - Sep 27, 2017 om 17:03
281 Antwoorden / Vragen

Zonder vertaling kan ik er helaas niks mee.

Cookies
door Cookies - Sep 27, 2017 om 17:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb ook nog nooit een handtekening gezet op contracten bij providers, energieleveranciers enz. Je overeenkomst is gewoon geldig en als je eerder dan einddatum contract opzegt, gaat dat niet zonder kosten.

Bij Tele2 heb je nu korting omdat je een 2-jarig contract hebt afgesloten. En je nieuwe mobiel? Die zul je wel op afbetaling hebben en die afbetaling duurt dan tot einde contract.

panter22
door panter22 - Sep 28, 2017 om 09:08
6599 Antwoorden / Vragen

Er is een voicelog en je betaalt elke maand je abonnementskosten. Een gsm gehad en die gebruik je ook.
Dan zit je aan het abonnement vast. Dus nog even afzien, die iphone 10 is er toch nog niet.

kc
door kcdb - Sep 28, 2017 om 13:46
113 Antwoorden / 2 Vragen

U schrijft "Ik heb tele2 vast en gsm nieuw afgesloten bij telfort". Een vreemd verhaal. Volgens mij zijn Tele2 en Telfort elkaars concurrenten. Een Tele2 abonnement kunt u, naar mijn bescheiden mening, helemaal niet bij Telfort afsluiten. Sterker nog Tele2 is een geheel zelfstandige provider terwijl Telfort dochter is van KPN. Voor uzelf zou ik dus nu eerst maar eens nagaan waar u uw abonnement heeft afgesloten en of uw vorige contract bij de andere provider wel correct beeindigd is.

be
door beciowa - Sep 29, 2017 om 23:20
11 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u die contracten telefonisch of via internet afgesloten? Dan lees dit:  https://www.vergelijkexpert.nl/14-dagen-bedenktijd/

Dit is ook interessant om te weten: https://www.vergelijkexpert.nl/rechten-plichten/

reflecs
door reflecs - Sep 30, 2017 om 17:24
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ze hebben geen handtekening nodig; als ik het goed begrijp gaat het in uw geval over het verlengen/vernieuwen van een abonnement en is het een uitzondering op de regel:https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/schriftelijkheidsvereiste