de
door destriene Sep 23, 2013 om 13:13
Computers & telefonie

Hp printer

hallo aan ieder die dit leest
ik hoop dat een van jullie mij kan helpen met mijn probleem met mijn hp printer
ik heb nadat hij een inktpatroon foutmelding gaf , er 2 nieuwe patronen ingedaan , en daarna vroeg hij om de printer "uit te lijnen " wat ik ook netjes heb gedaan , zoals anders wanneer er een inktpatroon vervangen is
maar nu doe hij uit zichzelf , zodra ik de printer aanzet een uitlijn pagina afdrukken terwijl er geen voorbeeld op de kopieplaat ligt en ik er geen opdracht voor geef
ik heb al geprobeerd om hem helemaal van voren af aan uit te lijnen , de stroom er al afgehaald en gekeken bij de probleem oplosser maar daar vind ik het ook niet
zodra de uitlijn pagina is afgedrukt , kan ik de printer normaal gebruiken
ik gebruik in deze all in one printer hp psc 1315 altijd al de cartridges van het kruidvat en tot nu toe nog geen problemen gehad
ik hoop dat iemand hier raad op weet , want het kost telkens toch veel inkt bij voorbaat bedankt jacqueline

2806 8 Rapporteer

gsm
door gsm - Sep 23, 2013 om 15:10
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je moet de uitlijnpagina misschien nog in de scanner stoppen en dan scannen,
zie HIER..

gsm
door gsm - Sep 23, 2013 om 15:13
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Soms helpt het om een apparaat stroomloos te maken (stekker uit het stopcontact) en dan op de AAN knop te drukken.
Hierna de stekker weer terug in het stopcontact, de printer weer aanzetten en kijken of het geholpen heeft.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2013 om 15:25
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Destriene,
u kunt ook nog even deze link bekijken.

Vr. gr. sjoppie.

de
door destriene - Sep 23, 2013 om 16:19
46 Antwoorden / 34 Vragen

hallo lief dat jullie zo snel reageren , ik heb de stroom er al afgehaald , de printer die ik al meer dan 5 jaar heb , goed uitgelijnd de printer helemaal verwijdert van mij pc en er terug op gezet ,maar zodra ik die aanzet , print hij een uitlijn pagina af , ( en er ligt er geen op de glasplaat )en kan ik de printer gewoon gebruiken
misschien dat er nog iemand een idee heeft ?
weeral bedankt jacqueline

gsm
door gsm - Sep 23, 2013 om 20:25
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je moet er juist wel een op de juiste manier op de glasplaat leggen en dan op de Scanknop drukken.

wendy-claire
door wendy-claire - Sep 23, 2013 om 21:29
619 Antwoorden / 29 Vragen

Wat bij mij hielp was de software verwijderen, herstarten, daarna weer de software opnieuw installeren. Het kost dan wel de nodige energie het verwijderen doch het installeren daarentegen gaat vlugger.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 24, 2013 om 06:24
7210 Antwoorden / 3 Vragen

@ destriene,
wat gsm voorstelt is de enig juiste manier van handelen, de scanprocedure moet je niet overslaan want dan blijft de printer uitlijnen. Haal het uitgelijnde A4tje uit de printer en leg dat op de juiste manier op de glasplaat.
Scrol bij de link naar onder en bekijk het voorbeeld.
Succes, sjoppie.

de
door destriene - Sep 24, 2013 om 10:17
46 Antwoorden / 34 Vragen

ik heb er ( in het verleden )al verschillende keren , nieuwe inktpatronen ingedaan , dan zegt de printer via de pc , dat ik die moet uitlijnen
dat heb ik gedaan zoals ik dat altijd deed , de uitlijnpagina op de glasplaat gelegd en op de scan knop gedrukt , de uitlijn pagina werd dan afgeprint , dus ik dacht oke alles goed gedaan nu kan ik met 2 volle cartritches weer alles afprinten en dat kan in principe ook , alleen zodra ik de printer aanzet is het eerste dat die doet , een uitlijn pagina afdrukken ( heb al verschillende keren , de pagina die word afgeprint op de goede manier op de glasplaat gelegd en op de scan knop gedrukt , om hem nogmaals uit te lijnen , maar zodra ik hem dan weer afzet en weer aan , print hij weer eerst een uitlijn pagina af
volgens mij kun ik beter als de inktpatronen op zijn naar een nieuwe opzoek , en zal dan toch weer een hp worden , want deze gaat alweer 7 jaar mee , aan iedereen die mee heeft gedacht HARTELIJK BEDANKT