hutch
door hutch Jan 8, 2015 om 14:25
Computers & telefonie

HTTP 500

Ik probeer mijn avatar te wijzigen, maar dat lukt niet. Krijg de bekende 'http500' fout te lezen.
De avatar kan ik dus niet wijzigen, maar dit gebeurt alléén bij het wijzigen van de avatar.

Zoals jullie (nu nog) kunnen zien, kan ik wel andere wijzigingen aanbrengen.

Doe ik dit laatste nog een keer, maar dan ook met een gewijzigde avatar krijg ik weer die foutmelding. Het ligt niet aan deze website, gezien de wijzigingen van mede Kassa-leden.

Waar ligt dit aan en nog belangrijker: hoe kan ik dit 'probleempje' oplossen?

1118 7 Rapporteer

hutch
door hutch - Jan 8, 2015 om 14:38
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zag dat ik iets te snel was. Ben dus niet de enige....

Klik * *.

(Zowel met FF als IE lukt het niet).

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 8, 2015 om 16:41
4299 Antwoorden / 5 Vragen

"Foutmelding: HTTP 500 - Internal Server Error. Deze melding komt in 9 van de 10 gevallen voort uit een programmeerfout op de website."

Dat is best aannemelijk ;-).

gompy2
door gompy2 - Jan 8, 2015 om 17:53
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 8 jan 2015, 16:41]"Foutmelding: HTTP 500 - Internal Server Error. Deze melding komt in 9 van de 10 gevallen voort uit een programmeerfout op de website."

Dat is best aannemelijk ;-).
Ach wat heet..
Jij weet wel wat.
Installeer de add-on Web Developer 1.2.5 eens, kun je lachen.
Klik-> Hier
Via Firefox extensies
Alleen al op deze pagina 43 Errors, 29 warning(s)

edrick3
door edrick3 - Jan 8, 2015 om 17:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hutch,

Probleem is opgelost (zie de andere vraag).

hutch
door hutch - Jan 8, 2015 om 20:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Merci bien....

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 9, 2015 om 17:24
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=gompy2 schreef op donderdag 8 jan 2015, 17:53]Alleen al op deze pagina 43 Errors, 29 warning(s)
Rofl, bedankt zoiets zocht ik nog.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 9, 2015 om 19:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 9 jan 2015, 17:24][quote=gompy2 schreef op donderdag 8 jan 2015, 17:53]Alleen al op deze pagina 43 Errors, 29 warning(s)
Rofl, bedankt zoiets zocht ik nog.[/quote

U wilt weten dat het nog steeds niet volmaakt is al dit soort programma's. Ik kreeg via defender een waarschuwing dat ze de opstart functie hadden gewijzigd, maar ze vertelde wel hoe ik er vanaf kan komen. Gedaan en ja ik kan weer zonder foefjes te gebruiken gewoon gelijk overal inloggen.