jos-euro
door jos-euro Jul 28, 2012 om 13:17
Computers & telefonie

ICloud > Outlook

Sinds 2 a 3 weken worden agenda-items niet meer vanuit iCloud richting Outlook 2010 gesynct. Contacten werkt wel in twee richtingen (ook Outlook>iCloud v.v.), maar de afspraken niet van iCloud.com naar PC. Wat doe ik fout?

1142 6 Rapporteer

freya
door freya - Jul 28, 2012 om 13:31
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo jos-euro,

Kijk *[u]hier[/u]* eens op de Apple website. Wellicht staat er wat bij.

Als je meerdere agenda's gebruikt, controleer in ieder geval of je alle agenda's hebt aangevinkt in de configuratie van Outlook/iCloud.

m.vr.gr. Freya

jos-euro
door jos-euro - Jul 28, 2012 om 17:01
244 Antwoorden / 91 Vragen

Alles geprobeerd, maar helaas zonder succes. Freya toch bedankt.

freya
door freya - Jul 28, 2012 om 17:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@jos-euro:

Heb je meerdere apparaten waarmee je synchroniseert (iPad, iPod, iPhone) of gaat het alleen om een computer en iCloud?

Freya

jos-euro
door jos-euro - Jul 28, 2012 om 19:31
244 Antwoorden / 91 Vragen

Sorry voor de time-out. Ik gebruik iCloud alleen met de iPhone en Outlook. En alleen het syncen van iCloud richting Outlook mislukt.

freya
door freya - Jul 28, 2012 om 20:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@jos-euro:

Het lijkt er dan toch op dat er aan de kant van de computer iets mis is. Als het een paar weken geleden nog goed werkt, zou je ook eens een systeemherstel kunnen proberen.

Je maakt ook gebruik van het iCloud setup programma dat op je pc geïnstalleerd is (als het goed is)? Je kunt het *[u]hier[/u]* vinden.

Freya

jos-euro
door jos-euro - Jul 28, 2012 om 20:43
244 Antwoorden / 91 Vragen

Systeemherstel had ik al geprobeerd. Ook zonder succes. Maar er was vreemd genoeg ook geen hersteldatum van vóór de datum waarop ik het probleem constateerde.