ma
door manon_123 Mar 14, 2015 om 22:54
Computers & telefonie

Ifashiondeals.net betrouwbaar?

Ik heb afgelopen woensdag een tas besteld via ifashiondeals.net
Dit was voor mij een erg dure tas. Na de bestelling heb ik geen bevestiging van de site gekregen dat ik de tas heb besteld. Ik heb hierom de site een mail gestuurd, en volgens de site moeten ze binnen 2 dagen terug hebben gemaild. Ik heb de mail donderdag gestuurd en nog geen reactie terug gekregen. Ik kan verder geen recensies vinden op internet of de site wel betrouwbaar is, en dit vraag ik mij ook af?
Op de site staat dat de tas binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd moet worden, maar omdat ik geen bevestiging van de aankoop heb gekregen en er geen telefoonnummer op de site staat ben ik bang dat ik straks mijn geld kwijt ben. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

6550 56 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 14, 2015 om 23:16
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat u eerst had moeten zoeken of ze betrouwbaar zijn en dan bestellen, maar ja, u heeft de verkeerde volgorde gedaan. Zie wel deals op Marktplaats, maar verder...?

hutch
door hutch - Mar 14, 2015 om 23:45
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Deze site is nog geen maand in de lucht.

Daarnaast hebben zij geen telefoonnummer en het adres is een verzamelplaats van bedrijven.

Zij doen dus hun best (...) om niet achterhaald te kunnen worden.
- geen naam
- geen telefoonnummer
- een wazig adres (als zij daar überhaupt bekend zijn....)
- website geregistreerd in Panama

Dergelijke 'bedrijfjes' / websites vertrouw ik voor geen cent.
Daar wat bestellen is en blijft een gok.

Wat betreft uw bestelling..... ik vrees het ergste.
En als het dat is wat ik vermoed, valt er niets meer te doen.

aurora1
door aurora1 - Mar 15, 2015 om 00:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kopieer en plak het adres van deze site eens in op de site van Scamadviser.
Zoals al is gezegd, en u daar ook kunt zien doet de eigenaar van de website alle moeite om onvindbaar te zijn en er wordt o.a. Panama genoemd.

macwouter
door macwouter - Mar 15, 2015 om 01:17
825 Antwoorden / 9 Vragen
diumenge
door diumenge - Mar 15, 2015 om 08:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En het adres (Weena 290) is een bedrijfsverzamelgebouw in Rotterdam. Ga er maar alvast van uit dat je je geld kwijt bent, dan kan het alleen nog maar meevallen.

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2015 om 08:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bren bang dat dit een gevalletje pech - geld is weg wordt.
Maar wie weet is dat allemaal te negatief gedacht.
....Op de site staat dat de tas binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd moet worden....
Zou dus eerst nog maar eens afwachten; die periode is nog niet voorbij.
Positief blijven!

rots92
door rots92 - Mar 15, 2015 om 09:21
157 Antwoorden / 3 Vragen

Vergeet niet uw account te verwijderen.

ja
door jayyy - Mar 17, 2015 om 12:29
10 Antwoorden / 0 Vragen

Hi, ik heb zelf ook een tas besteld op deze site op 6 maart. Op de site stond dat ze binnen 5 tot 8 werkdagen zouden leveren. Echter is de tas nooit geleverd. Ik heb ze een aantal mails gestuurd maar die werden niet beantwoord. Ook hebben ze idd geen telefoonummer waar je naar toe kan bellen. Gisteren keek ik op de website en toen bestond die website gewoon nietmeer en kreeg ik een hele vage site opeens. Vandaag heb ik aangifte gedaan op www.mijnpolitie.nl Misschien kun jij dit ook doen, waarschijnlijk zijn er meerdere gedupeerde en hoe meer mensen aangifte doen hoe beter. Maar ben bang dat we ons geld kwijt zijn maar het is het proberen waard!

ma
door manon_123 - Mar 17, 2015 om 12:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb zojuist gister een mailtje gekregen dat mijn order in ontvanging en in verwerking is.

edrick3
door edrick3 - Mar 17, 2015 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=manon_123 schreef op dinsdag 17 mrt 2015, 12:51]Ik heb zojuist gister een mailtje gekregen dat mijn order in ontvanging en in verwerking is.

En nou maar hopen dat de tas ook geleverd wordt. ;-)

re
door respondent - Mar 17, 2015 om 12:53
73 Antwoorden / 8 Vragen

De website is uit de lucht > heb je gelijk het antwoord op je vraag

ja
door jayyy - Mar 17, 2015 om 12:53
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf ook een bericht gehad dat me bestelling ontvangen was en is verwerk maar dat is gelul. Het bericht komt tussen reclame of ongewenst postvak. En die site klopt nieteens meer

zoekster
door zoekster - Mar 17, 2015 om 13:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is toch wel makkelijk scoren voor oplichters. Lukraak bestellen mensen online, betalen vooruit, zonder eerst te checken of het een veilige site is.

Uw geld ziet u nooit meer terug.

Cookies
door Cookies - Mar 17, 2015 om 13:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dit krijg ik op mijn scherm als ik naar die site wil:

Bitdefender heeft deze pagina geblokkeerd.

Deze pagina wordt geblokkeerd door Bitdefender Antiphishingfilter.

hutch
door hutch - Mar 17, 2015 om 13:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Helaas was mijn vermoeden juist.

Het enige wat de slachtoffers nog kunnen doen is, zoals eerder aangegeven:
aangifte doen van oplichting.

re
door regus - Mar 19, 2015 om 12:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Lezers,

Ik ben verbonden aan het bedrijf Regus en wij hebben een vestiging aan het Weena 290 te Rotterdam.
Hier verhuren wij o.a. kantoorruimten.
Sinds een aantal weken, krijgen wij klachten en telefoontjes van mensen die iets hebben besteld bij de Webshop: ifashiondeals.net

De mensen achter deze webshop, gebruiken ons adres als die van hun en vragen klanten ook naar dit adres hun spullen retour te zenden bij problemen.

Wij zijn op geen enkele manier bekend met dit bedrijf ifashiondeals.net en dit bedrijf gebruikt onheus ons adres. Wij zullen dan ook alle pakketten en post voor dit bedrijf retour afzender sturen.

Tot op heden is het ons nog niet gelukt de mensen achter dit bedrijf te achterhalen, maar wij zijn hier momenteel mee bezig. We hebben contact met meerdere gedupeerden van deze webshop en ook is er reeds een melding gemaakt bij de politie in Rotterdam.

Voor nu, kunnen wij u alleen adviseren uit te kijken met deze webshop. Het spreekwoord; "Wanneer iets te mooi is om waar te zijn, is dit vaak ook zo", lijkt bij deze webshop van toepassing te zijn.

Met vriendelijke groet,
Regus.

ja
door jayyy - Mar 19, 2015 om 12:28
10 Antwoorden / 0 Vragen

OPLICHTERS zijn het!
Ik hoop dat iedereen die door deze site is opgelicht aangifte doet, ook zal ik het via socialmedia kenbaar maken dat deze site oplichters zijn. Hoe meer mensen dit doen hoe beter. Hoop dat de politie hier iets mee doet en dat de dader(s) snel worden gepakt.

pe
door petragubbels - Mar 19, 2015 om 19:18
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook gedupeerd. Nu heb ik geprobeerd om via mijnpolitie.nl aangifte te doen, maar daarvoor moet ik het e-mailadres opgeven dat hoorde bij deze firma. Heeft iemand dat e-mailadres voor mij?

ja
door jayyy - Mar 19, 2015 om 19:20
10 Antwoorden / 0 Vragen

Support@ifashiondeals.net

pe
door petragubbels - Mar 19, 2015 om 19:21
6 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jayyy schreef op donderdag 19 mrt 2015, 19:20]Support@ifashiondeals.net

pe
door petragubbels - Mar 19, 2015 om 19:22
6 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jayyy schreef op donderdag 19 mrt 2015, 19:20]Support@ifashiondeals.net
Bedankt voor de snelle reactie!

pe
door petragubbels - Mar 19, 2015 om 19:36
6 Antwoorden / 0 Vragen

Nu wordt ook de webshop URL gevraagd. Wat moet ik daar invullen?

ja
door jayyy - Mar 19, 2015 om 19:44
10 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon de website volgensmij www.ifashiondeals.net

hutch
door hutch - Mar 19, 2015 om 19:45
4515 Antwoorden / 29 Vragen

WAARSCHUWING......

de website: is nu weer online.

Pas op dus......... laat je niet verleiden, anders wordt het lijden.

tenormin
door tenormin - Mar 19, 2015 om 20:22
16846 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=hutch schreef op donderdag 19 mrt 2015, 19:45]WAARSCHUWING......

de website: is nu weer online.

Pas op dus......... laat je niet verleiden, anders wordt het lijden.

Nou ja, iemand met een beetje verstand gaat toch daar niets bestellen? En daarenboven: ook ik heb er niet zoveel verstand van maar ik mis zoveel op deze site dat ik, in ieder geval, een ander site zou gaan bezoeken.

zoekster
door zoekster - Mar 19, 2015 om 20:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat u nog kunt doen is dit plaatsen op

opgeletopinternet.nl

klik HIER

Daar krijgt u de beste tips en adviezen. Ook wordt zo het rekeningnummer bekend op internet.

pe
door petragubbels - Mar 20, 2015 om 08:08
6 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn dochter heeft ontdekt dat deze oplichters ook al 3 1/2 jaar adverteren met tassen op Marktplaats! Nu nog steeds. Je snapt niet dat dit mogelijk is.

pe
door petragubbels - Mar 21, 2015 om 18:50
6 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een mail ontvangen dat de order geannuleerd is en dat het geld teruggestort zou worden binnen 5 dagen.
Jullie geloven het niet maar dezelfde dag al stond ons geld weer op onze rekening.
Ik hoop dat het probleem van Manon ook inmiddels al opgelost is.

ja
door jayyy - Mar 21, 2015 om 18:54
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gister een mail ontvangen dat de tas is verzonden. Vandaag heb ik hem binnen gekregen en de tas is hardstikke nep!!! Super klein is nog geeneens 8 euro waard. Ik heb ze een mail gestuurd dat ik me geld terug wil hebben gestort op me rekening anders ga ik maatregelen treffen

edrick3
door edrick3 - Mar 21, 2015 om 18:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@petra gubbels,

......Jullie geloven het niet maar dezelfde dag al stond ons geld weer op onze rekening......
Nou, dan heb je mooi geluk gehad.

ti
door tinusn - Mar 25, 2015 om 10:20
2 Antwoorden / 0 Vragen

Aangifte gedaan via mijnPolitie.nl. Gemeld bij marktplaats. Site is nog steeds in de lucht, weliswaar lastig op te navigeren. Site moet gewoon down.
Na de aangifte via mail reactie gehad van iFashiondeals en de bestelling ontvangen. Deze gaat dus retour "hele slechte namaak". Via mail verzocht om het bedrag terug te storten. Ben heel afwachtend wat dit gaat worden.

hutch
door hutch - Mar 25, 2015 om 14:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=regus schreef op donderdag 19 mrt 2015, 12:19]Wij zijn op geen enkele manier bekend met dit bedrijf ifashiondeals.net en dit bedrijf gebruikt onheus ons adres. Tot op heden is het ons nog niet gelukt de mensen achter dit bedrijf te achterhalen, maar wij zijn hier momenteel mee bezig. We hebben contact met meerdere gedupeerden van deze webshop en ook is er reeds een melding gemaakt bij de politie in Rotterdam.
Het crimineeltje achter Ifashiondeals.net is bang (!) geworden en heeft het adres verwijderd van zijn/haar website. Nu is de locatie alléén nog maar: Rotterdam.

Heb hem/haar al een paar keer verzocht te reageren, al dan niet op deze site.
En zoals gebruikelijk bij dit soort volk: totaal geen reactie.

Ifashiondeals.net gebruikt in haar voorwaarden de naam: Ifashiondeals.com.
Er klopt dus van alles niet.

Absoluut nooit wat bestellen via .

Men is gewaarschuwd......!!

ja
door jayyy - Mar 25, 2015 om 14:06
10 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat het diegene ook te heet werd onder de voeten omdat er al een aantal aangifte lopen en dat ze daarom maar snel een super neppe tas hebben opgestuurd. En idd viel me al op dat het adres is gewijzigd want ik wilde het pakketje retourneren maar toen was opeens dat adres weg en stond er alleen nog maar Rotterdam.

el
door elsje55_1 - Mar 26, 2015 om 14:46
11 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik ben er dus ook in getrapt, helaas. Ik kan nog wel de site vinden en ik heb ook een bericht gekregen dat mijn order was ontvangen en verwerkt, ik heb zelfs twee keer een antwoordmailtje gekregen op mijn klacht dat ik verder niks van ze hoorde van de ' klantenservice', waarin ze hun excuses aanboden en zeiden dat ze met een 'storing' te maken hadden gehad, maar ook bij mij na anderhalve week nog geen tas in zicht... Ik ga ook aangifte doen van oplichting, hopelijk levert het iets op...

hutch
door hutch - Mar 26, 2015 om 16:11
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=elsje55 schreef op donderdag 26 mrt 2015, 14:46].... en zeiden dat ze met een 'storing' te maken hadden gehad...
Die 'storing' klopt wel, daar heeft hij gelijk in.
Alleen slaat die 'storing' op zijn persoontje: hij is namelijk gestoord.

el
door elsje55_1 - Mar 26, 2015 om 16:19
11 Antwoorden / 0 Vragen

Wat je zegt.
Heb inmiddels aangifte gedaan en via hun 'klantenservice' geeist dat ze mijn geld terug storten. Nu maar hopen dat ik net zoveel mazzel heb als Petra:-((

el
door elsje55_1 - Mar 27, 2015 om 13:29
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ok, update: ik heb vandaag de twee bestelde tassen gekregen maar ze zijn gruwelijk nep. Ik wil ze terugsturen, maar het adres in Rotterdam stuurt ze dus retour afzender begreep ik. Heeft iemand een tip?

ja
door jayyy - Mar 27, 2015 om 19:59
10 Antwoorden / 0 Vragen

Het is postbus 1185 postcode 4700 BD in Roosendaal. Gewoon terug sturen. Belachelijk dat ze zulke neppe tassen durven te verkopen.

el
door elsje55_1 - Mar 27, 2015 om 23:21
11 Antwoorden / 0 Vragen

Thanx! Ja ik ga het gewoon proberen, ze zijn echt om te huilen, en dat voor bijna 100 europer stuk. Maar aangezien we hier met een stelletje oplichters te maken hebben, heb ik niet veel hoop dat ik mijn geld terug zie...

el
door elsje55_1 - Mar 27, 2015 om 23:26
11 Antwoorden / 0 Vragen

Trouwens ik ben benieuwd of Tinus geld terug heeft gekregen nadat je die spullen terug hebt gestuurd?

fl
door fleurtjj - Mar 30, 2015 om 17:16
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ja mensen ik ben er ook ingetuind,
Het jammer was net voor ik de tas ging kopen
heb ik gezocht naar recensies over deze site.
Toen was er nog niets, had ik een week later gekeken
was ik dit wel tegen gekomen :(

fl
door fleurtjj - Mar 30, 2015 om 17:17
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=jayyy schreef op vrijdag 27 mrt 2015, 19:59]Het is postbus 1185 postcode 4700 BD in Roosendaal. Gewoon terug sturen. Belachelijk dat ze zulke neppe tassen durven te verkopen.[/quote

Weet jullie zeker dat dit het adres is?
Want de mijne is net binnen en gaat dan gewoon weer terug!
Ik zou er nog niet mee lopen al kreeg ik geld toe!

ja
door jayyy - Mar 30, 2015 om 17:53
10 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is het adres wat ze naar mij hadden gemaild, heb de tas woensdag verstuurd en ze zeiden binnen 5 dagen dat ik me geld zou krijgen. (Heb nog niks terug gekregen) maar of het ook echt hun adres is betwijfel ik want aangezien we hier met oplichters te maken hebben. Heb de tas van de week in de winkel gekocht bij de bijenkorf, weet je tenminste zeker dat t echt is.

el
door elsje55_1 - Mar 30, 2015 om 18:05
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook dat adres opgekregen, postbus 1185 in Roosendaal. Ik heb van de 'klantenservice' ook een mail terug gekregen dat het bedrag binnen 5 dagen zal worden terug gestort. Dus ik ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte.

Zo leer je er elke dag weer bij. Niet te hebberig als iets voor minder dan de helft wordt aangeboden en 'als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het vaak ook te mooi om waar te zijn'
Nu maar duimen dat iedereen z'n geld terug krijgt.

el
door elsje55_1 - Mar 30, 2015 om 18:14
11 Antwoorden / 0 Vragen

Oh ja, voor degene die nog even wil lachen, hierbij de reactie van de 'klantenservice' van deze website: (let vooral op de twee ps'sen)

Beste,

Allereerst u heeft uw bestelling ontvangen.
Als deze niet aan de verwachtingen voldoet kunt u ''vragen'' om het product te laten retourneren.

Vervolgens kunt u ons vragen om een retour adres, deze zullen we ook geven.

U kunt het product retourneren naar postbus 1185 postcode 4710 BD in Roosendaal.

Nadat het product is ontvangen en gecontroleerd zullen wij u bestelling annuleren. Het ontvangen bedrag zal hierna binnen 5 werkdagen teruggestort worden op uw bankrekening. Hiervan zult u ook een bevestiging ontvangen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Lisa van Dijk
iFashiondeals Klantenservice

PS: tevens zie ik dat u aangifte heeft gedaan bij mijnpolitie, graag vragen we aan u wat hiervan de reden is ?

PS2: Uw mails kunnen we beter lezen als u zonder CAPSLOCK typt.

ja
door jayyy - Mar 30, 2015 om 18:22
10 Antwoorden / 0 Vragen

Het adres wat ze je hebben gegeven klopt niet, hebben ze mij eerst ook toegestuurd. Het is 1185 postcode 4700 BD in Roosendaal en niet postbus 1185 postcode 4710 BD in Roosendaal. Dus daarom betwijfel ik of het wel klopt omdat ze eerst een verkeerde gaven en toen ik zei dat ze mij bewust een fout adres hebben gegeven stuurde ze mij een ander adres. Dusja afwachten maar

el
door elsje55_1 - Mar 30, 2015 om 18:26
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ok bedankt voor de waarschuwing! Ja en dan maar schijnheilig doen met 'we begrijpen niet waarom u aangifte heeft gedaan' .Wie houden ze nu eigenlijk voor gek?

fl
door fleurtjj - Mar 30, 2015 om 19:40
5 Antwoorden / 0 Vragen

heel appart. heb onderhand ook reactie gehad mij stuurde ze het "goede adres" vvoorzover het goed kan zijn! wat moeten we doen als we ons geld niet terug krijgen? en gaat de politie dit wel serieus nemen en hebben we dan nog kansen? echt waar ik kan ze wat!

el
door elsje55_1 - Mar 30, 2015 om 22:19
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb net ook een vervolg mail gekregen met het 'juiste' adres. Misschien dat de politie ze al iets te dicht op de hielen zit en ze nu proberen de schade te beperken. Ik ga de tassen gewoon maar terug sturen naar het 'goede' adres dat ze hebben doorgegeven en dan maar hopen dat ze geld terug storten. (Denk er aan om wel een bewijs van verzending te vragen trouwens! ) Wat ik wel hoopgevend vind is dat ze tenminste terug mailen, als ze echt met de noorderzon vertrokken waren (lees: met onze buit) dan hadden ze gewoon de site dicht kunnen gooien en nergens meer op reageren.
Dus ik heb nog niet alle hoop opgegeven. En ja, ik baal ook als een stekker maar ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan. Leermomentje, zullen we maar zeggen.

fl
door fleurtjj - Mar 31, 2015 om 13:13
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ja idd! Ik duim voor ons allen! En ik laat wel weten of het positief afgelopen is!
nog bedankt voor de reacties!

el
door elsje55_1 - Apr 12, 2015 om 16:33
11 Antwoorden / 0 Vragen

Toch nog een positief einde voor mij, afgelopen vrijdag is het geld teruggestort, twee weken nadat ik de tassen had terug gestuurd. Ik had dit echt niet meer verwacht maar ben blij dat ik dit nu af kan sluiten. Hoop voor jullie allen een zelfde positieve afloop!

edrick3
door edrick3 - Apr 12, 2015 om 16:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@elsje55,

Dan heb je geluk gehad.
Gefeliciteerd met de goede afloop.

el
door elsje55_1 - Apr 12, 2015 om 16:46
11 Antwoorden / 0 Vragen

Zeker, vind ik ook, thanx!

kathy1978
door kathy1978 - Apr 12, 2015 om 17:40
69 Antwoorden / 4 Vragen

Het is een apart verhaal.
Die website voldoet van geen kanten aan het consumenten recht. Geen duidelijk telefoonnummer en adres.
Retourtijd klopt ook niet was 7 dagen nu 14.
En een van de laatste regels van de algmene voorwaarden is helemaal om te lachen en snap wel dat iedereen nepartikelen krijg.

10.4 ifashiondeals.com garandeert niet dat de aan consument geleverde producten geen inbreuk maken op enig (ongeschreven) intellectueel en/of industrieel eigendomsrecht van derden.

Verder wordt er hierover ifashiondeals.com gesproken in de voorwaarden. Maar staan de voorwaarden op ifashiondeals.NET. dot.com is een hele andere site.
Ifashiondeals.com verwijst naar het land Lagos zo te lezen.
Kortom het wordt vager en vager.

Dat zegt dus genoeg lijkt me. NEP MEUK

fl
door fleurtjj - Apr 14, 2015 om 22:18
5 Antwoorden / 0 Vragen

ja kdenk zelfs dat ze op de een of andere manier die andere site verantwoordelijk willen houden of.de schuld in de schoene willen schuiven want die site bestaat wel.

voor mij ook goed nieuws, na even onderdruk zetten heb ik mijn geld ook terug dus mensen geef niet op!

ti
door tinusn - Apr 27, 2015 om 09:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

Goederen retour gestuurd met track-trace PostNL. Na in eerste instantie een foutieve postcode, de juiste gekregen. Sturen bllijkbaar dezelfde mails naar een ieder, eerst een foute postcode en daarna de juiste.
Postbus 1185, 4700 BD, Roosendaal. Goederen zijn afgeleverd bij de Buren ???? Staples Office Center, Gastelseweg 233, 4704 RV, Roosendaal. Na diverse mail nog geen enkele reactie gehad, geld nog niet retour. Hoe ga ik ze verder nog onder druk kunnen zetten. Zojuist een update gedaan via Mijnpolitie.