SZijl
door SZijl Jun 3, 2020 om 10:07
Computers & telefonie

Ik krijg mijn Microsoft 365 niet geleverd, maar heb wel betaald! Hoe wel?

Op 2 maart jl heb ik handmatig betaald voor mijn Microsoft 365. Deze vervangt de Office 365. Ik heb hiertoe heel vaak met Microsoft nl gebeld. Ik heb het betaalbewijs met Microsoft Nederland gedeeld, maar er gebeurd niets. Het blijft bij; 'Mevrouw ik heb uw dossier geescalleerd. Ze zijn er mee bezig'. Ik moet op de reactie van die afdeling wachten. Helaas kan ik verder niets voor u doen'. Klacht indienen helpt niet want deze komt niet aan. Ik heb via de protocollen een klacht in willen dienen bij het ODR-portaal van de EU https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. Ik heb hiertoe een online klacht in proberen te dienen, maar kon deze vervolgens niet verzenden. Het enig dat ik wil is, zonder nog eens een betaling te moeten doen te kunnen beschikken over mijn Micrsoft 365 waar ik op 2 maart voor betaald heb.

2608 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jun 3, 2020 om 11:30
11536 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo SZijl , 

U heeft de vraag ook gesteld op het forum van Microsoft , heeft u het antwoord gelezen ? 

https://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/all/na-handmatige-betaling-office365-nog-steeds-niet/e8ed40c2-ef21-4104-a97f-a1216363ebc7

Donuts
door Donuts - Jun 3, 2020 om 12:09
1203 Antwoorden / 2 Vragen
3

Heeft u al gekeken in uw Microsoft account onder Abonnementen? Daar zou de aankoop moeten staan en daar staat ook het installatiebestand.

Dergelijke aankopen handmatig betalen, is niet één van de handigste methodes. Betalen met ideal, creditcard, paypal werkt het snelst, binnen een paar minuten is uw aankoop dan te vinden onder Abonnementen.

audb
door audb Jun 5, 2020 om 11:16
1668 Antwoorden / 5 Vragen

"Dergelijke aankopen handmatig betalen, is niet één van de handigste methodes"  en hoe betaal je dan met ideal, creditcard, paypal?

Dat zijn ook overschrijvingen die je zelf moet uitvoeren lijkt mij.

fr
door frankve Jun 5, 2020 om 16:59
36 Antwoorden / 1 Vragen

Dan moet je iets duidelijker zijn in de wijze waarop betaald is.

Als je met creditcard of paypal betaald hebt is de aankoop verzekerd voor niet geleverde diensten/produkten. Daarmee kan je ook je geld terug vragen.
iDeal heeft dat niet.

Heb je wel een order per mail ontvangen?
Een  betaal/orderreferentie ingevoerd?

Wat geeft MS aan wat de status is van de order?

audb
door audb - Jun 5, 2020 om 11:19
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je zou ook de koop kunnen ontbinden op grond van niet geleverde diensten.

Maar M$ zit op Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol 

En dan evt deze brief sturen: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/garantie-of-reparatie-of-geld-terug/voorbeeldbrief-klacht-over-niet-op-tijd-ontvangen

diumenge
door diumenge - Jun 5, 2020 om 17:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wat bedoel je met handmatig betalen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d
d hol - May 21, 2024 om 15:33
Huishouden & energie

Vattenfall

vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat? Lees meer

anita555
anita555 - Apr 29, 2024 om 21:46
Vrije tijd & tuin

Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?

Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer