peetje123
door peetje123 Aug 18, 2010 om 13:57
Computers & telefonie

Internet plus telefonie provider

beste mensen

na een aantal keren geprobeerd te hebben een abo af te sluiten bij xs4all wat maar niet wil lukken ben ik dus op zoek naar een goede provider voor internet en telefonie....(zit nu bij tele2 die ik zat ben en daarvoor zaten we bij ziggo waar ik ook slechte resultaten mee heb gehad dus die vallen al zowieso af).

wie kan me adviseren ??

alvast bedankt

petra martens

846 20 Rapporteer

genius
door genius - Aug 18, 2010 om 15:27
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo peetje123,

Zoveel mensen, zoveel wensen . . . . . m.a.w. Je hebt al een 3-tal providers laten vallen dus blijven er maar een paar over. Ikzelf heb Tele2 en ben daar tevreden over, maar goed . . . .
Je kan hier kijken, of hier . Er zijn zo nog een paar vergelijkings-site's op internet te vinden. Deze zijn goed overzichtelijk.

Succes met je keuze!

G.

peetje123
door peetje123 - Aug 18, 2010 om 15:42
49 Antwoorden / 18 Vragen

bedankt Genius

ik ga mn voelhorens even "uitsteken" (ook bij tele2)

genius
door genius - Aug 18, 2010 om 15:48
886 Antwoorden / 4 Vragen

@peetje123

Prima! Veel succes met de keuze! We lezen de uitslag hier wel!

G.

natascha_4810687
door natascha_4810687 - Aug 18, 2010 om 15:48
73 Antwoorden / 6 Vragen

Ik ben zelf zeer tevreden over mijn pakket bij KPN.
Had eerst het pakket internet-plus-bellen en heb er later nog Interactieve TV bij genomen. Moest toen wel even een monteur laten komen die een nieuw modem geplaatst heeft (oude trok het niet dus had toen even kuren), maar dat werd geheel kostenloos opgelost. Ben ook erg tevreden over de service van KPN; de telefoonkosten die ik gemaakt had met de omschakeling, heb ik ruim naar boven afgerond volledig terug betaald gekregen!

Er zullen vast wel weer anderen zijn die juist wel problemen hebben met KPN maar dat zal met alle aanbieders wel zo zijn?

Je kan beter een paar euro per maand meer betalen voor een goede stabiele lijn, dan wat uitsparen met veel irritatie en telefoontjes naar een dure klantenservice met gevolg - vind ik...

genius
door genius - Aug 18, 2010 om 15:56
886 Antwoorden / 4 Vragen

@~*natascha*~[quote]Er zullen vast wel weer anderen zijn die juist wel problemen hebben met KPN maar dat zal met alle aanbieders wel zo zijn?
Zoals ik al door had gegeven:[quote]Zoveel mensen, zoveel wensen . . . . .Inderdaad dus!

G.

peetje123
door peetje123 - Aug 18, 2010 om 18:53
49 Antwoorden / 18 Vragen

beste mensen,

ik kreeg vandaag dus een telefoontje van xs4al met excuses enz enz enz
heb meteen verteld hoe ik erover dacht en de medewerkster gaf me (uiteraard) gelijk maar ook dat zij paar dagen afwezig was geweest ....

dus hebben zij geluk ...mocht t nu wel lukken en zo niet...

ga ik op jullie adviezen af

bedankt allemaal...

gr. peet

genius
door genius - Aug 18, 2010 om 18:59
886 Antwoorden / 4 Vragen

@ peetje123

Toi-toi-toi !

G.

peetje123
door peetje123 - Aug 18, 2010 om 19:06
49 Antwoorden / 18 Vragen

dank je wel genius

wordt vervolgd.............

edwardus
door edwardus - Aug 18, 2010 om 19:49
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Even uit nieuwsgierigheid: waarom wil het maar niet lukken bij XS4ALL?
Is het een huisnummer(toevoeging) probleem? Of een nieuwbouwwijk waar nog geen aansluitnummer gevonden kan worden? Of zit je erg ver van de centrale? Of zitten ze gewoon te slapen en tillen ze alleen hun hoofd op om jouw nieuwe aanvraag eronder te leggen? Ben erg benieuwd.

peetje123
door peetje123 - Aug 18, 2010 om 19:53
49 Antwoorden / 18 Vragen

nou Edwardus ze lagen dus te slapen ....

ene medewerkster was bezig om me aan te melden en toen pakte mn tel. nummer niet of ik 20 sept. wilde terug bellen ... ben ik in 1e instantie mee akkoord gegaan totdat ik hoorde dat je 3 mnd. van tevoren kon opzeggen dus ik weer mail sturen en ja hoor andere medewerkster zei dus dat dat inderdaad gewoon kon en zij mn overstap zouden regelen.
Die persoon zou me dus terug bellen wat toen niet is gedaan...
Ik nog een mail sturen....geen reactie ...
Dus had ik zoiets van "bekijk t dan lekker er zijn providers genoeg hoor ga wel op zoek naar een andere" en toen ik dat dus mailde kreeg ik jawel ....telefoontje van dezelfde medewerkster die me zou terug bellen....ze gaf me helemaal gelijk bla bla bla was paar dagen weggeweest ok geloof ik dan maar maar omdat ik in de auto zat belt ze morgen om 2 uur terug om alles in orde te maken......

ben benieuwd

dus wordt vervolgd....

edwardus
door edwardus - Aug 18, 2010 om 19:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen

OK nou dan komt het vast nog wel goed, die eerstgenoemde oorzaken zijn namelijk blokkerend voor een nieuwe ADSL aanvraag. De laatstgenoemde kan gelukkig wél verholpen worden (even wakker schudden).

peetje123
door peetje123 - Aug 19, 2010 om 15:16
49 Antwoorden / 18 Vragen

hallo allemaal...

nou madam van xs4all zou terug bellen vandaag om 2uur omdat ik gisteren in de auto zat en t contrakt nummer van mn oude provider niet bij me had......en jullie raden t al... t is nu bijna half 4 en nog niet terug gebeld wat een kl**te zooitje daar.

bij kpn zag ik dat je tijdens overstappen niet zonder internet hoeft te zitten en dat je een of andere aansluiting krijgt waarvoor je 60 EURO moet betalen ?????
terwijl andere providers dit allemaal gratis doen ??

weten jullie hier ook meer van ?

bij mn huidige tele2 kreeg ik antwoord dat IK hun een mail moet sturen of bellen een week voor mn huidige abb. afloopt om een en ander te regelen ???
daaaaaaaaag egnie he

wat mankeert die providers toch ?
t gaat ze zeker te goed in deze crisistijd waar ze t van klanten moeten hebben lijkt mij of ben ik nou gek ??

graag jullie advies maar weer
en bedankt

peetje123
door peetje123 - Aug 19, 2010 om 15:32
49 Antwoorden / 18 Vragen

hahaha of t zo moest zijn ik krijg zojuist een mailtje van die medewerkster van xs4all met "excuus" (heb er al zoveel gehad van ze) en dat we om 2 uur tel. afspraak hadden maar "ze was er niet aan toe gekomen".........doen ze bij alle nieuwe klanten zo ??
vraag ik me af hoe ze nog kunnen bestaan.

ik heb terug gemaild dat ze t maar moeten bekijken daar ... ben er klaar mee maar goed dit even ter kennisname .....

wie helpt me met een goeie provider die wel nieuwe klanten wil ????

edwardus
door edwardus - Aug 19, 2010 om 15:47
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Da's nou jammer, want afgezien van de foutjes die ze gemaakt hebben is XS4ALL wel een goede provider (heb ik zelf ook gehad) en heus, bij elke provider gaat wel eens wat fout en ook een heleboel goed.

Als ik jou was, zolang je de prijs OK vindt, zou ik nog eens heroverwegen of je niet toch wilt doorgaan met de bestelling.

MIjn provider ben ik zelf prima tevreden mee, maar kent ook zat boze en weggelopen klanten. Dat zal je bij ELKE provider tegenkomen. Iemand die niet zo technisch is aangelegd zal ik minder gauw mijn provider aanbevelen, omdat de klantenservice een duur 0900 nummer heeft en de klantenservice medewerkers helaas niet de reputatie hebben iedereen kundig en snel te kunnen helpen. Webcare daarentegen wel.

peetje123
door peetje123 - Aug 19, 2010 om 16:18
49 Antwoorden / 18 Vragen

bedankt Edwardus

en ja als t bij "foutjes" bleef ok en idd bij elke provider is t wel wat.....
maar DIT vind ik zo arrogant ...

en dat terwijl je klant wil worden he.....ongelofelijk

maar goed kga nog eens met mn man overleggen vanavond....

groetjes peet

snah
door snah - Aug 19, 2010 om 17:19
654 Antwoorden / 61 Vragen

Ook had problemen met providers , zit nu bijna 1 jaar bij alice , deze is vrij nieuw op de providermarkt en ik ben zeer tevreden .
Internetsnelheid is tot 20 mb , welke ik ook bijna haal want ik zit dicht bij de centrale .
Gratis telefonie naar alle vaste nummers in Nederland ( dus ook geen inbeltarief )
Net als bij de andere providers is bellen naar mobiele nummers vrij prijzig , Van mobiel naar mobiel bellen is daarom aan te raden omdat dit goedkoper is .

Alice abbonnement is 29,90 per maand
Eenmalig 9,95 aansluitkosten

Hans

peetje123
door peetje123 - Aug 19, 2010 om 17:45
49 Antwoorden / 18 Vragen

ok Hans bedankt
dat klinkt goed.....

ga t hier thuis overleggen.....

groetjes petra

an
door anicu - Aug 19, 2010 om 17:45
110 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij Solcon. www.solcon.nl

Ze bieden een aantal fatsoenlijke pakketten aan die gewoon werken zoals het omschreven staat, is mijn ervaring.

snah
door snah - Aug 19, 2010 om 17:51
654 Antwoorden / 61 Vragen

Als internetsnelheid ook belangrijk is kijk dan eens op speedtest.nl

Hans

peetje123
door peetje123 - Aug 19, 2010 om 17:59
49 Antwoorden / 18 Vragen

bedankt allemaal klinkt allemaal goed
ga eens even snuffelen

heb nog tijd genoeg om mn oude prov. op te zeggen dus moet goed komen.....