hans515
door hans515 Jun 15, 2010 om 15:04
Computers & telefonie

Kan plotseling niet meer e-mailen!

"Toegang tot account is uitgeschakeld", krijg ik als melding als ik wil inloggen op mijn e-mail bij TELE2.Nu al ruim een week kan ik niet e-mailen! Heb 2 x tel.contact gehad en dan zeggen ze dat het in behandeling is.Is dit nou Service??

2199 12 Rapporteer

freya
door freya - Jun 15, 2010 om 15:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo hans515,

Als Tele2 je de toegang tot je account ontneemt, dan zal daar wel een reden voor zijn. Tele2 is de enige die je daar antwoord op kan geven. Wellicht dat er via jouw account spam wordt verspreid? Heb je daar nooit iets van gemerkt? Wel vreemd dat Tele2 niet aangeeft waaróm je geen toegang meer hebt tot je account.

m.vr.gr. Freya

hans515
door hans515 - Jun 15, 2010 om 15:40
250 Antwoorden / 117 Vragen

Hallo Freya, ik heb wel contact gehad met de 'helpdesk'van Tele2, maar de eerste persoon die ik sprak had het nog nooit meegemaakt,de tweede pers. meldde, dat er aan gewerkt werd en de derde zei, dat het kwam omdat ik in december overgestapt was van Tele2 light naar een ander pakket. Dat laatste klopt, maar mijn ergernis is, dat je nooit wordt ingelicht, je staat voor een voldongen feit.Je kunt geen berichten inzien die je ontvangen hebt enz. Gelukkig heb ik meerdere e-mailadressen, maar, die nu uitgeschakeld is, is eigenlijk wel belangrijk voor mij! Waarom wordt je bij hun niet van tevoren op de hoogte gesteld? Ze doen maar........! Je betaalt er toch voor?
Toch maar afwachten, hoewel ik er wel over denk over te stappen naar een andere provider als mijn contract afgelopen is.
Groetjes, Hans.

tdehond
door tdehond - Jun 15, 2010 om 15:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U zou als tussen oplossing een web mail account kunnen aanmaken bij b.v. hotmail, g mail o.i.d.

hans515
door hans515 - Jun 15, 2010 om 16:07
250 Antwoorden / 117 Vragen

Ja, tdehond, ik heb ook hotmail en g-mail hoor, maar het mailadres van Tele2 is voor mij een belangrijke en die ben ik nu zo maar plotsklaps ''kwijt'', zonder fatsoenlijk bericht van tevoren! En dát steekt me nog het meest, dat je niet als 'klant' normaal behandeld wordt! Ik heb altijd in de detailhandel gewerkt, maar heb nooit zo met klanten omgegaan! Dan wordt je ze wel kwijt!! Goede service kent men daar blijkbaar niet !!
Gr. Hans.

jo-anne
door jo-anne - Jun 15, 2010 om 18:11
36 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tdehond schreef op dinsdag 15 jun 2010, 15:42]U zou als tussen oplossing een web mail account kunnen aanmaken bij b.v. hotmail, g mail o.i.d.

hallo hans515 waarom dit advies van tdehond voorlopig doen en de email van tele2 even omleiden naar hotmail of gmail als je dit toch al hebt!Ondertussen de problemen met tele2 oplossen,als je niets doet gebeurt er ook niets dus wat je doet is aan jou!! vr gr jo-anne

hans515
door hans515 - Jun 15, 2010 om 19:06
250 Antwoorden / 117 Vragen

jo-anne, ik kan helemaal niet bij m'n mail van Tele2 komen want de account is uitgeschakeld!
Gr.Hans.

kiran
door kiran - Jun 15, 2010 om 23:40
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@hans515

Probeer het eens met een mailtje te sturen naar de Webservice.
Misschien kan zij voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
danielle@tele2.com

Zou erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/15-6-10/hans515

tele2webcare
door tele2webcare - Jun 17, 2010 om 12:52
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hans,

In eerste plaats wil ik excuses maken dat je klacht nog niet adequaat is opgelost. Graag zou ik je willen helpen om de klacht op te lossen. Ik ben Danielle en help klanten met vragen en klachten over Tele2 op fora. Zou jij mij alsjeblieft je postcode/huisnummer en (mobiel) telefoonnummer per e-mail toe willen sturen. Deze gegevens zie ik graag tegemoet o.v.v. hans515 via danielle@tele2.com

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

hans515
door hans515 - Jul 8, 2010 om 17:03
250 Antwoorden / 117 Vragen

PROBLEEM OPGELOST !!!!
Tele 2 heeft zelf n.a.v. mijn klachten contact met mij opgenomen. Zelf hadden ze in eerste instantie geen idee waarom mijn account uitgeschakeld was! Het heeft dan wel even geduurd, maar twee dagen geleden belde een ''lieve'' juffrouw van Tele2 op, om te horen wat er aan de hand was en en meldde,dat zoiets eigenlijk niet kon! Nu, plotseling is alles weer terug. Het was mijn e-mail adres, met adressen en alles, voor mij heel belangrijk, wat weg was! Hulde aan TELE2, dat dit nu toch opgelost is!!
Groetjes aan allen, die hiervan op de hoogte waren, Hans.

freya
door freya - Jul 8, 2010 om 17:36
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Mooi dat het toch nog opgelost is en dat je ook nog al je adressen en e-mailtjes nog hebt. Eind goed, al goed zullen we maar zeggen.

Freya

is
door isidor - Jul 8, 2010 om 18:00
42 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=hans515 schreef op donderdag 8 jul 2010, 17:03]PROBLEEM OPGELOST !!!!
........ Hulde aan TELE2, dat dit nu toch opgelost is!!........, Hans.

Waarom "Hulde aan TELE2,.....?
Ze moeten zich doodschamen; ze hebben u wekenlang in onzekerheid gelaten en alleen door vermelding van uw klacht op dit forum ondernam TELE2 actie.

edwardus
door edwardus - Jul 8, 2010 om 19:47
6844 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=hans515 schreef op dinsdag 15 jun 2010, 15:40]Toch maar afwachten, hoewel ik er wel over denk over te stappen naar een andere provider als mijn contract afgelopen is.

Als je dat doet, danis dat "voor jou zo belangrijke adres" ook voorgoed onbruikbaar....