Kpn mobiel
Al ruim 10 jaar ben ik een tevreden klant van kpnu. Echter nu ben ik meer dan teleurgesteld en gefrustreerd. Ik heb sinds augustus 2015 een sim-only abonnement omdat ik een poosje goedkoper aan wilde doen. Ik heb via de website van kpn daarom gekozen voor een Zorgeloos Instap abonnement omdat ik dacht daarmee zorgeloos te zijn. Vervolgens ontving ik maandelijke facturen van meer dan 80 euro. Dit begreep ik niet en ik heb in februari daarom een medewerker aan de telefoon gevraagd of dit goedkoper kon. Mijn abonnement is bijgesteld naar € 37,50 p/m. Voor een sim-only vind ik dit nog steeds te duur. De medewerker die ik vervolgens hierop bevraag verteld mij dat er geen wijzigingen naar beneden meer kunnen plaatsvinden. Hierdoor ben ik dus tot januari 2018 een veel te groot bedrag kwijt voor onvoldoende service. Ik voel me misleid en als vaste klant verraden omdat ik geen enkele keer gewezen of geadviseerd ben op voor mij de beste deal. Ook had ik meer service verwacht met betrekking tot mijn probleem. Dit soort bedragen verwacht ik te betalen incl. bijvoorbeeld een nieuw toestel maar niet voor een sim-only. Daarnaast heb ik dusdanig hoge bedragen betaald dat ik van de kant van kpn meer alertheid had verwacht. Wat mij zeer bedroefd is dat ik zonder hoge kosten nu niet van dit abonnement kan afstappen omdat me dat dan weer € 400 gaat kosten. Ik geloof dat ik inmiddels wel voldoende heb bijgedragen en dat een compensatie van de kpn- kant op zijn plaats is. Graag verneem ik wat ik in deze situatie kan doen om mijn huidige abonnement kosteloos op te zeggen of om te zetten naar een veel lager, en reeéler maandbedrag. Vriendelijke groet, A. Biermans [edit. red. persoonlijke gegevens.] |
Dit is een openbaar forum, dus u kunt maar beter uw persoonlijke gegevens verwijderen voordat er misbruik van gemaakt kan worden.
U kunt dit doen via "bewerk" onder uw bericht en als dat niet meer kan dan via Rapporteer en de aanwijzingen volgen.
Bij zorgeloos instap van de KPN kan ik alleen vinden dat dat inclusief een toestel is.
Heeft u dan ook een toestel erbij gekozen?
Zo ja, dan is dat bedrag mede bestemd om de lening voor dat toestel in termijnen af te betalen.
Verder geldt in het algemeen dat het verstandig is eerst het e.e.a. uit te zoeken voordat men een abonnement aan gaat, een provider hoeft dat niet voor u te doen.
Verder heeft het feit of iemand al dan niet jaren klant is bij een provider nergens iets mee te maken.
Begrijp het niet helemaal. Sim Only Zorgeloos instap kost € 37,50 pm maar omdat u reeds klant bent van KPN heeft u recht op een korting van € 10,- pm zolang het abo loopt. U zou dus € 27,50 moeten betalen dus zou daar nog maar eens over informeren. U betaald nu voor een Zorgeloos Premium abo met onbeperkt bellen/sms, 10GB. en Spotify. Overigens als u even had rondgeneusd op de site van KPN had u kunnen zien dat een Sim Only begint met een tarief vanaf € 13,50 pm. De abo's zijn zonder toestel.
Maar ik mag toch aannemen dat toen u uw abonnement wijzigde naar "zorgeloos instap" u daar de voorwaarden en prijzen van hebt bestudeerd?
De provider hoeft toch niet voor u te gaan denken of beslissen?
Uiteraard kunt u uw abonnement niet kosteloos opzeggen of wijzigen. Dat u al 10 jaar klant bent, maakt natuurlijk niets uit.
"De provider hoeft toch niet voor u te gaan denken of beslissen?" Maar natuurlijk wel! Weet je hoe vermoeiend dat uitzoeken en gelees wel allemaal niet is! Dat moeten we anno nu toch echt niet willen dat je dat ook nog helemaal zelf moet doen! De handleiding van de telefoon/android is al zoveel werk om door te spitten, oh wacht eens eventjes..
10 jaar tevreden klant bij KPMG, dan zorgeloos een zorgeloos instap Sim Only about afsluiten en 80 euro per maand betalen. Dan schrikken en bijstellen naar 37, 50 per maand met medewerking van die altijd aardige KPN.
En u wilt nu compensatie en onder het contract uit.
Ik zie werkelijk geen reden om deze eisen in te willigen. U kiest toch met uw volle verstand een abonnement. U leest toch wat u krijgt en wat dit kost?
Diewilik
Ik denk dat een abonnement bij KPMG heel wat meer kost dan € 80,00. Dus de Ts heeft mazzel. :-))
@Tijgrer Soms erg handig die woordvoorspelling maar tja ik moet het natuurlijk wel even nalezen.
Diewilik
:-))
@Diewilik, gewoon even het vinkje weghalen bij automatisch.
@Akkerdistel, dat weet ik maar normaliter vind ik het een prettge manier van werken maar soms sla je het nalezen weleens over.
mvg Diewilik
Ik heb via de website van kpn daarom gekozen voor een Zorgeloos Instap abonnement omdat ik dacht daarmee zorgeloos te zijn
U heeft dus zelf gekozen maar dan nog snap ik niet hoe u aan die € 80,- komt, tenzij u ver over het datagebruik bent gegaan.
Daarnaast staan de tarieven duidelijk vermeld dus dat u misleid bent en zich verraden voelt heeft u geheel aan u zelf te wijten.
KPN heeft nog geen sprekende site die u kan attenderen op een eventueel verkeerde keuze.
Dan wordt het tijd om in januari 2018 over te stappen naar een andere provider.
De eerstkomende structurele wijzigen in uw contract met KPN, kunnen voor u aanleiding zijn om tussentijds, binnen 30 kalenderdagen opzeggen van uw huidige contract wegen onverenigbaarheid met de nieuwe wijziging(en), uw contract kosteloos te doen beëindigen en naar een andere provider over te gaan.
Overigens is het niet verstandig geweest om uw persoonlijke gegevens op dit forum te plaatsen, verwittig de redactie in dezen om uw persoonlijke gegevens te doen verwijderen.
@1953, als je je naam veranderd, in welke dan ook, om onherkenbaar te blijven moet men wel de stijl van schrijven veranderen. Denk dat de redactie zich zal afvragen "hoe je nu weer bent binnengekomen".
Onherkenbaar? 1953 in Romeinse cijfers... Als hij/zij iets met cijfers wil doen dan is S5 een beter alternatief.
"Het is niet toegestaan om onder twee accounts actief te zijn op de Kassa-site." 28 accounts is dus blijkbaar geen enkel probleem?
@Redactie, doe eens dat IP-adres van 'Mr. 1953' gewoon permbannen.
Misschien zit @1953 nu wel bij de buurman of buurvrouw.:-))
Had verwacht dat @1953 wat aan zijn/haar leesvermogen had gedaan tijdens de afwezigheid. Maar helaas niet. Er heeft geen wijziging in het contract plaatsgevonden anders dan op verzoek van TS zelf. Dus er valt niets te ontbinden.
"Status: Niet actief" Opgelost.
Door u of door KPN is er een fout gemaakt. Dat had u kunnen controleren in de bevestiging; daar had Zorgeloos Instap moeten staan.
U wordt de kans geboden om het tussentijds om te zetten naar het abonnement dat wel de bedoeling was. Netjes toch?
Ik denk dat een nog goedkoper abonnement een beetje teveel gevraagd is.
Vervelende situatie, ik zou een zakelijke brief schrijven met een verzoek tot schadevergoeding maar wel objectief, dus geen waardeoordelen. Daarnaast op zoek gaan naar een ander sim only abonnement. Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.vergelijk-simonly.com/populairste-sim-only-aanbiedingen/ voor een mooie aanbieding. Succes!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer