holstein
door holstein May 17, 2007 om 20:38
Computers & telefonie

KPN sms

Weet niet of er hier eerder iets over is geschreven, maar zijn er meer(vast en zeker) die sinds een paar maanden gelazer hebben met het verturen van SMS bij KPN en in mijn geval dan HI prepay ?
Regelmatig weigert de sms er uit te gaan en pas na 2e of 3e keer lukt het dan wel.
Soms ook wel meerdere keren wel goed, maar dan begint het ineens weer.
Het probleem doet zich hier bij meerdere gebruikers voor en op de site van HI staat het forum ook bol van deze klachten.
Heb hier meerdere keren contact over gehad met de technische dienst en het probleem is bij hun bekend, maar schijnt ergens in de software te zitten, maar de oplossing laat nog steeds op zich wachten.
Hebben er veel mensen gedonder, bestook die KPN klantenservice eens met mail, dan komt er misschien wat actie bij die grote provider, want echt serieus nemen ze de klant volgens mij niet.
Anders binnenkort maar van provider veranderen lijkt mij.......

409 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - May 17, 2007 om 21:34
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0

@ granaet,


KPN heeft laatst iedereen met klachten over internetplusbellen naast schadevergoeding €20,- beltegoed gegeven.


Dus wil ik je voorstellen om een schadeclaim in te dienen en stel daarbij een korting voor of een tegoedbon. En niet opgeven, blijven hameren op die gebreken en dat je niet datgene krijgt waarvoor je betaalt. Het is met internetplusbellen ook nog steeds een crime, want midden in een gesprek valt de verbinding soms wel tot drie keer weg. Groetjes Elena.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer