sp
door splint Nov 10, 2018 om 17:08
Computers & telefonie

Laptop herkent inhoud smartphone niet

Beste mensen,
Graag zou ik de foto's van mijn smartphone (Moto G5) op mijn HP laptop zetten. Als ik de smartphone aansluit op de laptop aansluit, zie ik in de verkenner wel de smartphone staan, maar de inhoud (foto's) zijn niet zichtbaar.
Heeft iemand een tip?
Vast bedankt,
Splint

3796 8 Rapporteer

juffrouwKarla
door juffrouwKarla - Nov 10, 2018 om 17:31
51 Antwoorden / Vragen

Gebruik Google Foto's dan hoeft u niets over te zetten. Mag ik aannemen dat u een Google account heeft maar dat zal wel omdat u een android toestel heeft.

https://photos.google.com/?hl=nl

marita5
door marita5 - Nov 10, 2018 om 17:50
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Splint ,

Hoe haal ik foto`s en video`s van mijn Motorola Moto G5 af , om op mijn laptop te zetten ?

Met kabeltje aansluiten op de laptop dan met de vinger op je g5 vanuit het startblad naar beneden vegen tot
je aan dan vegen tot ,, dit apparaat wordt ogeladen via USB tik voor meer opties , kiezen voor bestanden overbrengen , dan naar mijn computer en motorola aanklikken krijg je diverse mogelijkeheden om bestanden over te zetten .

sp
door splint - Nov 11, 2018 om 14:43
27 Antwoorden / 22 Vragen

Beste mensen,

Bedankt voor jullie adviezen. Ik ga ermee aan de slag!
Groet,
Splint

tdmduc
door tdmduc - Nov 11, 2018 om 14:53
704 Antwoorden / 2 Vragen

ApowerManager Phone Manager kopen.
https://www.apowersoft.com/phone-manager

re
door red1 - Nov 12, 2018 om 13:20
329 Antwoorden / 1 Vragen

H suite aan zetten  staat in je  instellinge

ellencc
door ellencc - Nov 12, 2018 om 15:58
31 Antwoorden / 6 Vragen

Je kan in Windows je foto's automatisch van je telefoon op je laptop zetten. Hoef je nie ts aan te doen. 1 x instellen en ook foto's die je ergens anders hebt genomen staan er als je bij je laptop komt automatisch op. Kan je vinden bij telefoonassistent in Windows.