Hv
door Hvdv Feb 11, 2023 om 21:27
Computers & telefonie

Mail samsung

Ik gebruik een Samsung A7 van 2018 en de mail van Samsung werkt helemaal perfect maar sinds gisteren kan ik geen mails meer versturen.
Mijn provider is Ziggo-vodafone en de mail eindigd op @live.nl
Maar op mijn laptop werkt alles wel goed.
Wie kan mij helpen dat ik weer mails op mijn telefoon kan versturen.
BVD hvdv

3282 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Thecla58
door Thecla58 - Feb 11, 2023 om 21:32
862 Antwoorden / 3 Vragen
3

Even je instellingen van je imap nakijken. Hoe je dat doet staat op ziggo.nl.

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2023 om 23:13
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

Edit*

chris74
door chris74 - Feb 12, 2023 om 08:38
564 Antwoorden / 44 Vragen
1

@live.nl is van Microsoft ziggo-vodafone instellingen zijn hier niet van toepassing. 2 opties om uit te proberen. Account verwijderen in de samsung mail app en opnieuw instellen of de mail app van samsung helemaal verwijderen en erop nieuw opzetten en je account er weer inzetten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 12, 2023 om 15:48
2094 Antwoorden / Vragen

Lijkt mij de correcte benadering waarbij dan aangetekend dat als TS dit de vorige keer niet zelf heeft gedaan, wat ik eigenlijk verwacht, het logisch is dit weer door iemand anders te laten doen. Omgekeerd als je er toch iemand bijhaalt kan die het probleem waarschijnlijk ook wel rechtstreeks oplossen. De mail app van Samsung is overigens op een Samsung niet te verwijderen maar data wissen is dan net zo goed.

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 12, 2023 om 08:41
7210 Antwoorden / 3 Vragen
11

Het kan zijn dat de app bijgewerkt moet worden.
Ga naar de app via de store en klik daarop, er zou dan "werk bij" moeten komen.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 12, 2023 om 10:27
16885 Antwoorden / 202 Vragen
11

Ook mijn advies, bijwerken en toch ook nagaan of de e-mail box van deze aplicatie niet vol is. Kent u deze: https://www.samsung.com/nl/support/ of nog beter deze: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-is-de-samsung-community-en-hoe-werkt-het/ waar u uw vraag ook kunt stellen.

jeuneke
door jeuneke - Feb 13, 2023 om 12:28
65 Antwoorden / 34 Vragen
1

Ik heb onlangs hetzelfde probleem gehad. Ik heb mijn toestel helemaal uitgezet en opnieuw opgestart. En alles werkt weer!

gerardk
door gerardk Feb 13, 2023 om 13:02
175 Antwoorden / 8 Vragen

Het is altijd verstandig om een mobile telefoon eens in de maand of zo geheel uit te zetten dan worden buffers en zo gereset waardoor alles weer veel soepeler verloopt. Denk er aan dat je bij het opstarten de pincode nodig hebt!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer