youri
door youri Sep 27, 2010 om 16:36
Computers & telefonie

Mails leeg

Hallo experts. Ik heb sinds kort Windows 7 home prem. Ik gebruik Windows live mail. Maar regelmatig krijg ik na het opstarten de tekst dat ik Windows Live mail niet goed heb afgesloten en is het laatste mailtje leeg. Ik kan de tekst niet weer vinden. Ik sluit Windows Live Mail altijd af bij het uitzetten van de computer door op het kruisje te klikken.
Mijn vraag is hoe kan dit en hoe kan ik weer de mail lezen ?
Alvast bedankt voor de antwoorden.

519 11 Rapporteer

genius
door genius - Sep 27, 2010 om 17:02
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo youri,

Probeer eens met systeem-herstel en neem dan een datum van vóór dat het probleem onstond.

Succes.

G.

youri
door youri - Sep 27, 2010 om 17:07
28 Antwoorden / 4 Vragen

Genius, dit probleem heb ik sinds ik deze hardware heb geinstalleerd. Mijn vorige moederbord is gecrashed. Dus ik kan niet terug naar een eerdere datum.

genius
door genius - Sep 27, 2010 om 17:14
886 Antwoorden / 4 Vragen

Oké, ik kom hier nog later op terug . . . . dank voor deze aanvullende info.

G.

genius
door genius - Sep 27, 2010 om 17:16
886 Antwoorden / 4 Vragen

P.s.

En de overige hardware (HD) is weer teruggeplaatst?
Normaal gesproken zou wisseling van een moederbord (hardware) niets uit mogen maken, tenzij Win7 opnieuw is geïnstalleerd.

G.

spooky01
door spooky01 - Sep 27, 2010 om 17:19
418 Antwoorden / 56 Vragen

Ik zou zeggen, verwijder windows live mail en installeer het opnieuw. Misschien helpt dit.

genius
door genius - Sep 27, 2010 om 18:30
886 Antwoorden / 4 Vragen

In eerste instantie zou ik willen adviseren om Windows LiveMail even opnieuw te installeren: KLIK, beetje naar beneden scrollen en aan de rechterzijde bij Populaire Downloads.

Mocht dat niet helpen is de optie van spooky01 zeker aanbevelenswaardig.

M.vr.gr.

G.

youri
door youri - Sep 27, 2010 om 19:47
28 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Genius en Spooky01, ik zal het vanavond of morgen proberen. Jullie horen wel of het gelukt is. Alvast bedankt.

genius
door genius - Sep 27, 2010 om 20:58
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=youri schreef op maandag 27 sep 2010, 19:47]Beste Genius en Spooky01, ik zal het vanavond of morgen proberen. Jullie horen wel of het gelukt is. Alvast bedankt.Succes!

G.

youri
door youri - Sep 28, 2010 om 19:40
28 Antwoorden / 4 Vragen

Helaas, het probleem is dat windows livemail soms te snel afsluit, dit gebeurde ook wel eens met outlook express, maar dat was het even "klik hier "en het bericht was weer terug. De koppeling naar het bericht beschadigd dus. Blijft vreemd !
Jammer dat outlook express lastig te installeren is onder windows 7 64 bit.
Bedankt voor de moeite !

genius
door genius - Sep 28, 2010 om 20:11
886 Antwoorden / 4 Vragen

@youri,

Vreemd hoor, je weet zeker dat je Windows LiveMail voor Win7 - 64bits hebt geïnstalleerd?
En ook opnieuw installeren helpt niet?

Even afwachten dan maar op andere reacties.

In iedergeval bedankt voor het terugmelden.

M.vr.gr.

G.

aurora1
door aurora1 - Sep 29, 2010 om 07:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag youri,

Op internet kwam ik tegen dat het verwijderen van Google desktop de oplossing was bij OE. Verder zag ik genoemd dat het ook door een spamfilter zou kunnen komen.
Je zou anders nog foutcontrole en repair kunnen proberen.

vr.gr.