ze
door zeyno73 Feb 27, 2005 om 22:18
Computers & telefonie

Mailtjes

Hoi allemaal,

ik heb een vraag, ik wil zo af en toe wat mailtjes versturen via hotmail. Maar het lukt steeds niet dan krijg ik als antwoord msn host kan het niet vinden (geloof ik , er stond een lang berichtje ik weet het niet meer ) maar in ieder geval er zijn 14 mailtjes niet verstuurt. Wie o wie kan mij helpen?

1051 11 Rapporteer

monkey
door monkey - Feb 28, 2005 om 20:42
52 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

kunt u wat meer informatie geven? Knip/plak de foutmelding bijvoorbeeld eens naar dit forum, of mail hem aan mij.

Er zijn zoveel oorzaken te bedenken..

groet

Jeroen

bi
door biertrein - Feb 28, 2005 om 22:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

Sinds september 2004 moet je voor het verzenden van mail via Hotmail
betalen. Je kunt kiezen voor Hotmail plus. Na betaling lukt het weer
wel.

Ontvangen van mail gaat goed.

Succes,

Henk.

pablo_1
door pablo_1 - Feb 28, 2005 om 22:41
39 Antwoorden / 0 Vragen

dat is alleen als je je mail via outlook ( express ) wil sturen,als je inlogt op hotmail.com kan je gewoon met je gratis hotmail blijven mailen

paul

kp
door kpeters - Feb 28, 2005 om 23:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad misschien even de foutmelding vermelden hier. Uit andere reacties lees ik dat je zou moeten betalen voor hotmail of wanneer je hotmail vanuit je outlook verstuurt... nou ik verstuur dagelijks (hot)mail vanaf mijn outlook en heb nog nooit iets betaald, daar zal het niet aan liggen dus.

bi
door biertrein - Feb 28, 2005 om 23:23
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het betalen geldt alleen voor nieuw aangemelde leden bij Hotmail.

jo
door jollebol - Mar 1, 2005 om 01:06
3 Antwoorden / 0 Vragen

Als je probeert exe bestanden te sturen dat doet hotmail inderdaad niet omdat er een grote kans van is dat er virussen instaan.

he
door hennys_1 - Mar 1, 2005 om 11:20
7 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer eens Gmail, werkt goed en is gratis

kp
door kpeters - Mar 1, 2005 om 17:43
2 Antwoorden / 0 Vragen

mijn dochter heeft vorige week nog een hotmailadres aangemaakt en kan gewoon verzenden en ontvangen zonder betalen. Kloppen je e-mail adressen wel waar je naar toe wilt mailen??

Heb ook g-mail en dat bevalt uitstekend, alleen moet je daarvoor op de wachtlijst of een uitnodiging van iemand krijgen.

he
door hennys_1 - Mar 1, 2005 om 18:04
7 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan van mij een uitnodeging krijgen, stuur maar een mailtje

brynnar
door brynnar - Mar 1, 2005 om 18:11
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Zeyno,

Is het probleem puur Hotmail via Outlook of heb je het probleem ook met andere e-mail accounts? Meet anders voor de zekerheid even de upload en download snelheid op www.speedtest.nl

Brynnar

he
door hennys_1 - Mar 1, 2005 om 18:25
7 Antwoorden / 1 Vragen

voor een gmailadres stuur een mailtje naar kommaarhalen@gmail.com