jjvanos
door jjvanos Oct 10, 2012 om 15:20
Computers & telefonie

Melding in Windows Internet Explorer

Laatst de update van Windows gedownload i.v.m. het bericht over hackers in het email programma.
Wanneer ik nu Windows Explorer gebruik, is hij soms heel traag met het binnenhalen of verwijderen van berichten. Nieuw is ook, wanneer hij zo traag is, de melding: "aanmelden bij j2. yting.com\j\UIWGFY-G.........voor informatie". Ik ben bang dat dit ook met een virus te maken heeft of maak ik mij onterecht zorgen? Weet iemand wat ik met deze melding moet en/of het kwaad kan. Op de site van Windows is er echter niets over te vinden. Ik hoor graag van jullie.

439 5 Rapporteer

hereistom
door hereistom - Oct 10, 2012 om 15:34
740 Antwoorden / 1 Vragen

Probeert u Firefox eens, mijn ervaring is dat deze veel beter en sneller werkt.

edrick3
door edrick3 - Oct 10, 2012 om 15:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jjvanos,

Scan voor de zekerheid even met MBAM.
Klik onder FREE.

Ook kun je IE eens resetten:
1. In Internet Explorer ga naar Extra, Internet Opties
2. Klik op het tabblad Geavanceerd
3. Klik op Opnieuw instellen
4. Er verschijnt een mededelingsvenster die de impact weergeeft van de reset.
5. Eventueel kan ook de Persoonlijke instellingen verwijderen aangevinkt worden
6. Start Internet Explorer opnieuw

Suc6

gsm
door gsm - Oct 10, 2012 om 16:17
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Zie ook deze vraag. Misschien heb je ook WIndows Vista of Windows 7 en gebruik je nog IE8.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 10, 2012 om 19:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Bij de laatste update start mijn PC niet meer door, je moet nu eerst het gebruikersaccount selecteren, krijg het niet gevonden hoe je dit kunt uitschakelen, iemand een idee?

Windows 7 Ultimate en er is maar 1 gebruikersaccount aanwezig

gsm
door gsm - Oct 10, 2012 om 21:09
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 10 okt 2012, 19:31]Bij de laatste update start mijn PC niet meer door,.. iemand een idee?
Windows 7 Ultimate en er is maar 1 gebruikersaccount aanwezig
@lekkerisdat
Het is onoverzichtelijk en onbehoorlijk om een vraag te stellen in de vraag van iemand anders.
Stel dit dus liever aan de orde in een eigen vraag.