varatje
door varatje Apr 6, 2018 om 13:41
Computers & telefonie
Melding Norton

Melding Norton

Hallo, ik krijg steeds bijgaande melding van Norton. Kan hem niet weg krijgen en krijg steeds als antwoord dat het gemelde probleem niet te vinden is.
Ik gebruik en mac met een up to date besturingssysteem.
Wie herkent dit probleem en wat heb je er aan gedaan?

1652 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2018 om 15:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Zou MalwareBytes removals verwijderen.

varatje
door varatje Apr 6, 2018 om 16:27
237 Antwoorden / 144 Vragen

Die had ik er pas opgezet in de hoop dat hij het “ding” zou verwijderen of op zijn minst vinden. Maar niks van dat alles

edrick3
door edrick3 Apr 6, 2018 om 16:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Verwijder MalwareBytes met Revo uninstaller en zorg dat alles verwijderd wordt.
Daarna kun je MalwareBytes opnieuw installeren indien je dat wilt.
Er wordt nu blijkbaar een fout gevonden in een door MB verwijderde file.

Cookies
door Cookies - Apr 6, 2018 om 16:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Als je de melding niet weg krijgt met verwijderen, kies dan voor negeren.

varatje
door varatje - Apr 6, 2018 om 16:23
237 Antwoorden / 144 Vragen
0

Ja, die had ik ook bedacht Carola, maar uiteraard werk dat ook niet. Maar bedankt voor het idee.

pe
door peentjes - Apr 6, 2018 om 16:56
421 Antwoorden / 0 Vragen
0

Google even op Norton verwijder tool. Daarmee kunt u alle Nortontrope verwijderen.

marita567
door marita567 - Apr 6, 2018 om 17:17
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Hallo Varatje , 

Probeer eens te verwijderen met Norton Eraser .
Klik op download >  opslaan > uitvoeren . 
Open verkenner , klik op download daar staat NPE , open dit en laat een scan lopen . 

https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/kb20100824120155EN_EndUserProfile_nl_nl

Ge
door Genee - Apr 6, 2018 om 17:48
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als het gemelde object niet door Norton gevonden wordt zal het ook niet meer op de Mac staan.
Ga anders eens naar het vermelde pad en kijk of daar wel iets te vinden is.
Wat u ook kunt doen is Norton verwijderen en opnieuw installeren.
Daarna opnieuw laten scannen.
Het zou kunnen dat Norton in zijn scangeschiedenis dat pad als niet uitgevoerd ziet en daarom telkens die melding geeft.
Misschien was het al verwijderd door Malwarebytes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer