herr_knabbel
door herr_knabbel Dec 1, 2011 om 21:22
Computers & telefonie

Misleiding

Ik had als eerste een bestelling gedaan c2-01/tk36/sizz, alleen had bij mn gmailaccount per ongeluk een laag streepje in plaats een . tussen mn voor en achternaam. Dat was al gauw rechtgezet, maar nu zag ik dat bij mn order die tk36 niet stond vermeld. En dus mailde ik weer hoe dat zat, en daarop kreeg ik een mail dat die tk36 tegelijk met de hele bestelling meegestuurdt zou worden. Dus daarop gaf ik bedrijf die alles voor hun bezorgdt een groen sein dat ie alles kon brengen. Ik was harstikke vreugdig natuurlijk, waardoor ik alles tekende wat die koerier me gaf. Ik liet hem binnen want het regende vet hard.hij legde binnen alles op de grote tafel. Die zak waar die telefoon in zat was zo groot dat ik dacht dat die laptop derook in zat, niet dus. Ik probeer gsmeasy te bereiken en voor die cruciale 48 uur van aankoop terug te draaien, kreeg ik eenmaal iemand aan de telefoon die niet wist wat ze moest doen ik zou volgende werkdag teruggebelt worden, maar dat werd een dag later. ik had alvast voor als alles teruggedraait zou worden een nieuwe bestelling gedaan zodat het proces iets sneller zou gaan. Vorige week hebben ze geannuleert en volgens hun zit ik fout, maar als ik zoals zei zeggen het zo had besteld hadden ze me die mail niet moeten sturen dat die tk36 gewoon meegeleverdt zou worden. Als ik dat had geweten had ik de bestelling gewoon simpelweg aangepast en had ik de koerier nooit groen licht gegeven dat zit me gewoon dwars nu zit ik ik 2 jaar met een abbonement met niks en q keurmerk doet ook niets. Ik word hier letterlijk verdrietig van hoe de stand van zaken is en hoe ze daar mee omgaan. Ik wil gerechtigheid, maar ik heb geen geld voor een advocaat.

509 3 Rapporteer

jscholtes
door jscholtes - Dec 3, 2011 om 13:39
777 Antwoorden / 31 Vragen

Contact opnemen met Herr_babbel met laag streepje in plaats van een . You cannot be serious!

zwemmer
door zwemmer - Dec 3, 2011 om 13:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Nou, van zo'n opmerking wordt de TS ook niet blijer, jscholtes. Ik zou toch proberen te bellen of alles eens schriftelijk uit te leggen. Bellen maakt meer indruk en ik hoop voor dat je een geschikt persoon aan de lijn krijgt. Mocht dat niet lukken dan vraag ik mij af of er een mogelijkheid bestaat om een en ander zelf van de hand te doen, maar dan moet het abonnement wel op naam van de ander gezet worden. Ik heb dit nog nooit aan de hand gehad. Dit is mijn eerste gedachte terwijl ik niet weet of mijn voorstel haalbaar is. Sterkte!

Zwemmer

herr_knabbel
door herr_knabbel - Dec 4, 2011 om 12:58
1 Antwoorden / 2 Vragen

damn serious, ik heb alle meerdere keren contact gehad en gemailt, maar krijg iedere keer zelfde antwoord of de laatste keer zelfs dat ik wel nog een abbonnement kon afsluiten, toen dacht tjing tjing kassa