H.
door H.Voortman Jan 5, 2017 om 17:32
Computers & telefonie

Moet er betaald worden voor whats app

Ik heb van sommige medewerkers gehoord dat er betaald moet worden is dit ook het geval.

11619 25 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 5, 2017 om 17:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee.

diumenge
door diumenge - Jan 5, 2017 om 17:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Van medewerkers gehoord?

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 5, 2017 om 17:40
7209 Antwoorden / 3 Vragen
Cookies
door Cookies - Jan 5, 2017 om 17:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zeg maar tegen die medewerkers (welke??) dat ze wat verder moeten kijken dan wat op FB staat.

diumenge
door diumenge - Jan 5, 2017 om 17:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ontzeg die medewerker ook direct alle internettoegang. Dat zijn namelijk ook de types die bijlagen van onbekende afzenders openen...

Linkje van de concullega's: radar.avrotros.nl/nieuws/detail/pas-op-whatsapp-wordt-betaald-nieuws-is-een-hoax.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 5, 2017 om 19:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als iets op internet staat is het niet per definitie waar. Zelfs niet als het 10 x op internet staat.

aurora1
door aurora1 - Jan 5, 2017 om 20:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Welke medewerkers?

richard83
door richard83 - Jan 5, 2017 om 20:16
386 Antwoorden / 28 Vragen

Je moet niet alles geloven he. :)

pi
door pieterwolters - Jan 5, 2017 om 20:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als we nog even doorgaan met dit onderwerp op dit forum is het straks waar, want dan staat de eerste pagina met zoekresultaten vol met links naar deze site....

Ke
door Kees Rotterdam - Jan 5, 2017 om 21:20
2 Antwoorden / Vragen

WhatsApp is eerste jaar gratis maar na een jaar moet men € 0.99 betalen.
Staat / stond in de voorwaarden.
Maar na een jaar hoor je vaak niets.
Mijn aanmelding draait al meer dan twee jaar op een Android, nooit een bericht van WA ontvangen dat er betaald moet worden.

Indien je toch een bericht krijg dat je moet betalen hier een (Hollandse) oplossing:

WA geheel verwijderen (dus ook de berichten >> maak een backup daarvan elders op je SD-kaartje).
Opnieuw installeren en voila: weer een jaar gratis.

diumenge
door diumenge Jan 5, 2017 om 22:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het betalen voor WhatsApp in geld is jaren geleden al afgeschaft, betalen doe je nu door het opgeven van bepaalde privacy.

koekeloer
door koekeloer Jan 6, 2017 om 13:34
562 Antwoorden / 18 Vragen

opnieuw aanmelden moet je dan wel den met een ander 06 nummer, anders gaat het niet werken natuurlijk

ja
door janf43 Jan 6, 2017 om 21:28
733 Antwoorden / 0 Vragen

Worden berichten gratis verstuurd via WhatsApp?

WhatsApp Messenger gebruikt de internetverbinding van je telefoon (4G/3G/2G/EDGE of Wi-Fi, wanneer beschikbaar) om berichten te ontvangen van of te sturen naar je vrienden en familie. Je hoeft niet per bericht te betalen. Zolang je je databundel niet overschrijdt of wanneer je verbonden bent met een Wi-Fi-verbinding zou je aanbieder geen extra kosten in brengen moeten brengen voor het verzenden van berichten via WhatsApp.

WhatsApp Bellen werkt op dezelfde manier. Je kunt hier meer lezen over WhatsApp Bellen.

Houd echter rekening met:

  • Als je telefoon roaming gebruikt, worden mogelijk extra kosten voor mobiele data in rekening gebracht. Leer hoe je de dataroaming instellingen voor WhatsApp configureert op: Android | iPhone | Windows Phone | Nokia S40 | BlackBerry | Nokia S60 | BlackBerry 10
  • Als je sms-berichten verstuurt naar je contacten om ze uit te nodigen voor WhatsApp, zijn de tarieven van je mobiele aanbieder mogelijk ook van toepassing. Je vindt hier meer informatie over het uitnodigen van contacten voor WhatsApp.

Met vriendelijke groet,
Het WhatsApp Support Team

mo
door mof - Jan 6, 2017 om 11:28
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Als jij je gegevens niet hebt doorgestuurd, nee. Officieel geloof ik wel maar zover ik weet wordt nooit afgerekend.

Bo
door Bonte Specht - Jan 6, 2017 om 11:33
45 Antwoorden / Vragen

Dit bericht gaat inderdaad in het rond, maar wie er ook mee begonnen is, het is een bericht van RTL nieuws van maart 2013. Dus behoorlijk aan de datum.

deexpert
door deexpert - Jan 6, 2017 om 11:40
104 Antwoorden / 2 Vragen

Nou Kees Rotterdam,

Ook dit is OUD nieuws.

Deexpert

we
door weethet - Jan 6, 2017 om 11:43
107 Antwoorden / 2 Vragen

Hopeloos .  HOAX

PvBaak48
door PvBaak48 - Jan 6, 2017 om 11:45
65 Antwoorden / 1 Vragen

Nee alhoewel er wel het gerucht gaat maar ook na een jaar gebruikt te hebben hoef je nog steeds niet te betalen

Cookies
door Cookies - Jan 6, 2017 om 11:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh jee, deze onzin staat nu ook in de Nieuwsbrief?

ma
door mariovdmade - Jan 6, 2017 om 12:22
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al enkele jaren WhatsApp, maar heb tot op heden niets hoeven te betalen. Ik heb ook geen bericht gekregen dat dit gaat veranderen.

ho
door honza23 - Jan 6, 2017 om 12:52
262 Antwoorden / 3 Vragen

http://radar.avrotros.nl/nieuws/detail/pas-op-whatsapp-wordt-betaald-nieuws-is-een-hoax/

koekeloer
door koekeloer - Jan 6, 2017 om 13:32
562 Antwoorden / 18 Vragen

heb je medewerkers van Whatsapp gesproken hierover ?

in
door indalo - Jan 6, 2017 om 14:08
11 Antwoorden / 3 Vragen
in
door indalo - Jan 6, 2017 om 14:10
11 Antwoorden / 3 Vragen

JA, natuurlijk.

niets is gratis, toch ???

tijger1
door tijger1 Jan 6, 2017 om 14:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is ook niet gratis, maar het kost geen geld.

simon55
door simon55 - Jan 6, 2017 om 14:56
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Hoeft niet betaald te worden voor whats ( gr ) ap

ja
door jank - Jan 6, 2017 om 16:24
168 Antwoorden / 8 Vragen

Toch zit er een grond van waarheid in de vraag. Al hoef je niet per bericht te betalen, het gebruik van je internettoegang wel. Als dit je databundel overschrijdt. Bij gebruik van WIFI ligt dit weer anders.
Ben je in het buitenland en je gebruikt roaming, dan zitten daar wel kosten aan bij gebruik van Whatsapp of elk ander programma dat internet gebruikt.

Als de medewerkers dat hebben bedoeld dan klopt het. Maar is uit de vraagstelling niet te halen.

an
door annie van es - Jan 6, 2017 om 19:12
53 Antwoorden / 4 Vragen

wel eens van een HOAX gehoord ??

ji
door jiocharana - Jan 7, 2017 om 10:49
11 Antwoorden / 0 Vragen

Op de iphone betaal je al jaren voor What's app..Android nog niet voor zover ik weet.

Ka
door Kassafoutje Jan 7, 2017 om 11:15
19 Antwoorden / Vragen

Waar haal je deze info vandaan? Zou graag willen weten wat jij dan betaald.....ik in ieder geval niks, en heb al jaren een iPhone.

tijger1
door tijger1 Jan 7, 2017 om 11:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe betaalt u dan?

diumenge
door diumenge Jan 7, 2017 om 11:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan betaal je al jaren aan oplichters en niet aan Whatsapp.

hutch
door hutch Jan 7, 2017 om 11:30
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ben ook benieuwd aan wie hij/zij dan betaald. Volgens mij lacht er iemand al jaren iemand uit.

hutch
door hutch Jan 7, 2017 om 16:56
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En toen bleef het stil.......... héél stil........

pe
door pebk Jan 7, 2017 om 17:12
581 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik het al jaren op de iPhone. Nog geen cent aan betaald...